انرژی های جدید

سامانه ۱۲۲ برای چیست؟

مرکز ارتباطات ۱۲۲ با استفاده از سیستم یکپارچه امداد رسانی در تمام سطح شهر امکان رسیدگی هر چه سریع‌تر به مشکلات آب و فاضلاب مشترکان تهرانی را فراهم ساخته است.

به‌گزارش تجارت امروز؛ مرکز ارتباطات ۱۲۲ منتظر دریافت گزارش‌های مردمی در حوزه آب و فاضلاب استان تهران است و مشترکان می‌ توانند مشکلات مربوط به حوزه آب و فاضلاب را از این طریق گزارش و مسوولان نیز در اسرع وقت آن را برطرف کنند.
مشترکان پایتخت می‌توانند درحوادث حوزه آب مانند ترکیدگی لوله ها، حادثه در انشعاب آب و اشکال در شبکه توزیع و انتقال حوادث و در حوزه فاضلاب نیز در خصوص مشکلاتی همچون گرفتگی فاضلاب، فقدان دریچه یا شکستگی خط با شماره ۱۲۲ تماس و مشکل پیش آمده را گزارش دهند.
همچنین برای گزارش کیفیت آب مانند تغییر رنگ  تغییر طعم و بو یا وجود شن ماسه یا کلر در آب و اعلام مشکلات مشترکان مانند اعلام خرابی کنتور، نیاز به قبض المثنی یا اعتراض به بهای آب نیز می‌توان با این سامانه ارتباط برقرار کرد.
مرکز  ارتباطات ۱۲۲ با استفاده از سیستم یکپارچه امداد رسانی در تمام سطح شهر امکان رسیدگی هر چه سریع‌تر به مشکلات آب و فاضلاب مشترکان تهرانی را فراهم ساخته است و مشترکان می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل خود را برطرف کنند.
امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا