حوادث

پشت پرده ربوده شدن زن شوهردار به مدت ۲ ماه در دخمه شیطانی ابراهیم دالتون چه بود؟

مرد آزارگر پس از ربودن زنی جوان ،او را دو ماه در دخمه شیطانی اش به اسارت گرفت و تحت تجاوز قرار داد.

به گزارش تجارت امروز،  رسیدگی به این پرونده از شانزدهم بهمن ماه ۹۳ به دنبال شکایت یک زن جوان در دستور کار پلیس قرار گرفت. این زن گفت که دو ماه قبل از سوی یک مرد متجاوز ربوده شده و در این مدت در دخمه شیطانی وی در اسارت بوده است.

زن جوان در تشریح جزییات ماجرا گفت: ابراهیم ۴۰ ساله که معروف به ابراهیم دالتون است را از مدتها قبل می شناختم. او چندین بار برایم مزاحمت ایجاد کرده بود تا اینکه به بهانه صحبت کردن مرا سوار پرایدش کرد.

وی افزود:او ناگهان درهای ماشین را قفل کرد و مرا به خانه اش در ورامین برد. او مدت دوماه مرا در دخمه اش زندانی کرد و آزار داد.او بی توجه به التماس هایم مرا شکنجه می کرد تا اینکه بعد از دو ماه مرا رها کرد و از من قول گرفت که حرفی به پلیس نزنم ولی من به محض آزادی از اسارتگاه این مرد از او شکایت کردم.

به دنبال اظهارات تکان دهنده این زن پلیس به ردیابی ابراهیم دالتون پرداخت و وی را در ورامین بازداشت کرد.

این مرد به محض روبه رو شدن با زن جوان گفت: قبول دارم او را ربودم و به خانه ام در ورامین بردم اما من به او علاقه مند بودم و قصد داشتم با او ازدواج کنم اما بعد از اینکه فهمیدم او شوهر و فرزند دارد او را رها کردم.من این زن را آزار ندادم و فقط یک هفته در خانه ام از او پذیرایی کردم.

با تکمیل تحقیقات و نظریه پزشکی قانونی برای ابراهیم کیفرخواست صادر شد و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار بود این متهم با حضور شاکی پرونده در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شود اما این جلسه به خاطر غیبت نا به هنگام شاکی پرونده به بعد موکول شد.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا