کد خبر: ۳۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
این شرکت گفته است "دردسر بزرگی که برای مسافرانش ایجاد کرده واقعا غیرقابل بخشش است."
یک شرکت راه‌آهن در ژاپن، پس از آن که قطاری ۲۵ ثانیه زودتر از زمان تعیین شده، ایستگاه را ترک کرد، از مسافران عذرخواهی کرده است.

به گزارش تجارت امروز به نقل از بی بی سی، در ماه‌های اخیر این دومین باری است که چنین اتفاقی می‌افتد.

این شرکت گفته است "دردسر بزرگی که برای مسافرانش ایجاد کرده واقعا غیرقابل بخشش است."

در نوامبر سال گذشته قطاری ۲۰ ثانیه زودتر ایستگاه را ترک کرد.

همانطور که انتظارش می‌رفت، این خبر بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

کاربری گفته است: "باعث شرمندگی است ژاپن!! ۲۵ ثانیه زودتر!! خوب اگر من می‌خواستم قطار را در حالی که فقط ۴ ثانیه مانده به زمان خروجش از ایستگاه سوار شوم چه می‌شد؟؟

کاربر دیگری گفته است: "تنها در ژاپن است که یک شرکت به خاطر خطا در برنامه‌ریزی قطارها عذرخواهی می‌کند."

به گفته روزنامه ژاپن تودی، مدیر این قطار تصور کرده بود که براساس برنامه‌ریزی انجام شده این قطار باید روز جمعه ایستگاه نوتوگاوا را که همیشه ساعت ۷:۱۲ ترک می کرد، باید در ساعت ۷:۱۱ ترک کند.

پس از آن که درهای قطار یک دقیقه زودتر بسته شدند، مدیر قطار پی به اشتباهش می برد. او هنوز می‌توانست این خطایش را جبران کند، ولی از آن جایی که او مسافری را در سکوی قطار ندید، تصمیم گرفت ۲۵ ثانیه زودتر از زمان تعیین شده، ایستگاه را ترک کند.

در ژاپن به ندرت پیش می‌آید که قطارها سر وقت حرکت نکنند و سیستم حمل و نقل ریلی این کشور یکی از مطمئن‌ترین و منظم‌ترین شبکه‌های حمل‌ونقل جهان است.

در نوامبر سال گذشته مدیران مسیر توکیو به شهر "تسوکوبا" شرکت "تسوکوبا اکسپرس" بخاطر آن که قطاری ۲۰ ثانیه زودتر ایستگاه را ترک کرد، از مسافران عذرخواهی کردند.

/عصرایران
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش تصویری
عکس معنادار برای اصلاح طلبان
عکسی جالب از گفت و گوی اسحاق جهانگیری با مقام معظم رهبری در دیدار اخیر مسئولان نظام منتشر شده است.