کد خبر: ۳۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
طی ماه‌های اخیر شکایات متعددی پیرامون کیفیت، نحوه فروش، خدمات پس از فروش، قیمت‌گذاری و مواردی نظایر آن به کمیسیون اصل 90 واصل شده است.

به گزارش تلنگر؛ ولی داداشی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از تعداد زیادی شکایات مردمی از خودروسازان به این کمیسیون خبر داد و گفت: طی ماه‌های اخیر شکایات متعددی پیرامون کیفیت، نحوه فروش، خدمات پس از فروش، قیمت‌گذاری و مواردی نظایر آن به کمیسیون اصل 90 واصل شده است.

وی با بیان اینکه کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 مجلس مأمور رسیدگی به شکایات مردمی درباره وضعیت خودروسازی‌‌ها شده است، اظهار داشت: اخیرا یکی از شرکت‌های خودروسازی به دلیل گرانفروشی با حکم سازمان تعزیرات جریمه‌ای 26 میلیاردی شده که این موضوع نیز در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: وضعیت خودروسازی در کشور اسف‌بار است که باید این وضعیت ساماندهی شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: گزارش نهایی نتایج بررسی‌های شکایات مردمی از خودروسازان که به کمیسیون اصل 90 واصل شده، در اسرع وقت تکمیل و جهت قرائت در صحن پارلمان، تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش تصویری
تیتر یک و صفحه نخست روزنامه‌ها 23 بهمن
روزنامه کیهان با عنوان مهم‌ترین پیام راهپیمایی دیروز نوشت: «به‌هم ریختگی جبهه دشمن» و اثبات این ادعا که محاسبات آن‌ها گاهی، چقدر «پرت» است، یکی دیگر از برکات چهلمین سالگی انقلاب اسلامی ایران بود.
پربحث ترین