کد خبر: ۳۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
شرکت کرمان موتور در راستای طرح امداد نوروزی برای محصولات این شرکت برنامه و نحوه خدمات‌رسانی خود را اعلام کرد.
به گزارش تلنگر؛ بر اساس اطلاعات به دست آمده این شرکت با بیش از 100  پایگاه‌های امدادی نوروزی در راه‌های ارتباطی و جاده های مواصلاتی دارنده بیشترین پایگاه خدمات به مشتریان در نوروز است. 
این شرکت این افتخار را داشته است که با بیش از 4000 مشاوره فنی به دارندگان خودرو مشکلات احتمالی را بدون مراجعه به تعمیرگاه حل نماید. همچنین 35 درصد از درخواست‌های امداد در محل انجام شده استو 30 درصد از آنها نیز با مشاوره تلفنی تعیین تکلیف شده است.

مدیران این شرکت با اعلام طرح حمایتی از خودروهایی چون توسان و i20 در امداد و سرویس‌ها در محل هیوندای در استان تهران اضافه شده‌اند تا خدمات‌رسانی بهتر از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

خدمات مشاوره‌ فنی در خصوص محصولات کرمان موتور به صورت ذیل است:

1. آپشن محصولات شرکت کرمان موتور 

2. عملکرد نمایشگرهای خودرو

3. جزئیات سرویس‌های ادواری خودرو

4.پاسخگویی به سوالات متداول 

5. آموزش و ارائه مشاوره‌های فنی به امدادگران اعزام شده به محل

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص کشیک‌های نمایندگی و پایگاه‌های امدادی می‌توانید به آرس اینترنتی www.bamkhodro.com مراجعه نموده و یا با شماره 42724 تماس حاصل نمایید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: