خودرو

چند بنز SLS در ایران داریم؟

این گرانی عجیب و غریب البته علاوه بر افزایش قیمت ارز، به واسطه خاص بودن خودرو است چرا که از این مدل تا ۳۵۹ عدد ساخته شده است. قدرت موتور خودرو نیز به لطف زیرشاخه مشهور مرسدس بنز یعنی AMG به بیش از ۶۳۱ اسب بخار رسیده

به گزارش تجارت امروز؛ این خودرو جایی در میانه خیابان بهشتی، در گالری مشهوری جا خوش کرده در حالی که کنار خود جمعی از بهترین خودروهای موجود در ایران را کنار خود می‌بیند.

بنز SLS بلک AMG که چند دستگاه از آن در ایران حضور دارد، در بدو ورود به کشور در سال ۹۴ بهایی ۵ میلیارد تومانی داشت ولی احتمالا حالا بیش از ۱۰ میلیارد تومان قیمت داشته باشد.
این گرانی عجیب و غریب البته علاوه بر افزایش قیمت ارز، به واسطه خاص بودن خودرو است چرا که از این مدل تا ۳۵۹ عدد ساخته شده است. قدرت موتور  خودرو نیز به لطف زیرشاخه مشهور مرسدس بنز یعنی AMG  به بیش از ۶۳۱ اسب بخار رسیده تا در نهایت راننده بتواند این سوپراسپورت آلمانی را در کمتر از  ۳,۳ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند و در نهایت بتا بیش از ۳۱۸ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.
با اینکه اتاق این بنز جذاب مملو از امکانات است اما نمی‌توان از آن همانند ب.ام.و ام۶ به شکل روزمره استفاده کرد چرا که ابعاد کوچک، ارتفاع اندک از سطح زمین و نیز صدای مهیب موتور توجه همه را جلب کرده و زمینه بروز صدماتی به خودرو را فراهم می‌کند.
انتهای مطلب
۵/۵ - (۱ امتیاز)

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا