کد خبر: ۴۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
دریافت خدمات مشتریان گروه سایپا خارج از شبکه نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش منجر به بروز صدمات ناشی از انجام تعمیرات غیر استاندارد و نصب قطعات فاقد صلاحیت کیفی بر روی خودرو می‌شود

به گزارش تجارت امروز به نقل از روابط عمومي سايپايدك؛ در اين اطلاعيه خطاب به مشتريان آمده است: انجام به موقع سرویس‌های دوره‌ای تعريف شده در دفترچه راهنماي مشتري، مالكان محترم را در نگهداری خودرو در وضعیت مطلوب یاری و شرایط رانندگی مطمئني را فراهم می‌کند. هنگام انجام این سرویس‌ها، خودرو مورد بررسی و بازدید قرار مي‌گيرد و برخی تعمیرات، تنظیمات و تعویض قطعات مورد نياز انجام مي‌شود. عدم انجام به موقع سرویس‌هاي دوره‌اي با توجه به خساراتی که به بار می‌آورد، هزینه‌های تعمیر و نگهداری خودرو را افزایش می‌دهد و استفاده مشتريان از خدمات گارانتي را دچار مشكل مي‌نمايد. بر همین اساس، ضرورت دارد که طبق جدول ارائه شده در دفترچه راهنماي خودرو با مراجعه به يكي از نمايندگي‌هاي مجاز نسبت به انجام سرویس‌های ادواری خودروی خود، اقدام كنند. مشتريان محترمي كه دسترسي به دفترچه راهنماي مشتري ندارند مي‌توانند از طريق سايت www.saipayadak.org اطلاعات لازم را دريافت کنند.

اين اطلاعيه مي‌افزايد: دریافت خدمات مشتریان گروه سایپا خارج از شبکه نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش منجر به بروز صدمات ناشی از انجام تعمیرات غیر استاندارد و نصب قطعات فاقد صلاحیت کیفی بر روی خودرو می‌شود و این موارد می‌تواند مشکلات جبران ناپذیری برای مشتریان ایجاد کند. انجام سرویس‌های ادواری توسط نمایندگی‌های مجاز باعث افزایش طول عمر خودرو و پیشگیری از بروز خسارت‌های عمده، کاهش استهلاک، افزایش عمر خودرو و افزایش کارایی خودرو و ایمنی سرنشینان خواهد شد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش تصویری
با لندور دیفندر 2020 آشنا شوید
پس از سال‌ها نسل جدید لندرور دیفندر معرفی شد. این مدل همچنین پس از 20 سال غیبت به صورت رسمی به بازار خودروی آمریکای شمالی قدم می‌گذارد.
پربحث ترین