رمز ارز

بهترین ارزهای دیجیتال برای ترید روزانه

رای آن دسته از افرادی که به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستند، انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان‌گیری و ترید روزانه اهمیت زیادی دارد. معاملات روزانه یک استراتژی بسیار محبوب در بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات زیاد محسوب می‌شوند. بسیاری از مردم ده‌ها هزار دلار را با ترید روزانه کسب می‌کنند. با این حال، شما نمی‌توانید فقط در محل مشخص وارد بازار شوید، بلکه برای این کار نیاز است تا عوامل مختلف و زیادی را تجریه و تحلیل کنید تا در نهایت بتوانید بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه و بهترین نقطه ورود به معامله را پیدا کنید. این مسئله ما را با این سوال مواجه می‌کند که چه ارزهایی برای پیاده‌سازی این نوع استراتژی مناسب هستند؟ در ادامه این گزارش قصد داریم به پاسخ این سوال بپردازیم.

ترید روزانه ارز دیجیتال چیست؟

قبل از هرچیزی لازم است تا با مفهوم معامله و ترید آشنا باشید. ترید یا معامله به معنای مبادله یک کالا با کالای دیگری است، در معاملات ارز دیجیتال نیز ترید به این منظور انجام می‌شود که یک دارایی را با قیمت و ارزش بالاتر از زمانی که خریداری کرده‌اید در بازار بفروشید. از این رو ترید روزانه یک استراتژی معاملاتی محسوب می‌شود که شامل باز کردن چندین موقعیت یا پوزیشن معاملاتی در بازار و در طول یک روز است. ویژگی اصلی معاملات روزانه این است که معامله‌گر تمام پوزیشن‌ها را در پایان یک روز مشخص می بندد. یک تریدر حرفه‌ای اگر قصد ندارد کل بودجه خود را از دست بدهد، باید با عوامل زیادی کار کند.

راه‌های زیادی برای کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که ترید روزانه در صورت داشتن مهارت کافی می‌تواند یکی از بهترین راه‌های برای کسب سود از این بازار باشد. اگر قصد دارید درآمد زیاد و قابل توجهی را از بازار کریپتوکارنسی به دست آورید، نیاز است تا چارت ارزهای مورد نظر خود را در طول روز چندین بار مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نقطه ورود برای معامله را پیدا کنید. یکی از مزایای استفاده از روش ترید روزانه این هست که حتی سرمایه گذاران بلندمدت یا به اصطلاح هولدرها نیز می‌توانند از این روش برای دو برابر کردن دارایی‌های خود استفاده کنند.

عوامل یک انتخاب ارز دیجیتال برای معاملات روزانه

در نظر داشته باشید که معاملات و ترید روزانه همیشه نمی‌توانند سود آور باشند و بدیهی است که برخی از معاملات با شکست و ضرر مواجه شوند. وقوع چنین اتفاقاتی به عوامل مختلفی مانند دستکاری قیمت‌ها، اشتباهات تحلیل شما و یا اخبار فاندامنتال بستگی دارد. اما با دنبال کردن فاکتورهای مهم و تاثیر گذار می‌توانید درصد کسب سود خود را افزایش و میزان ضرر و اشتباهات را به حداقل برسانید. معامله گران حرفه‌ای ارزهای دیجیتال هر روز عوامل مهم را بررسی می‌کنند. درواقع استفاده از این روش تنها راه برای به دست آوردن سود هر چه بیشتر است، فراموش نکنید که بدون تحلیل درست هرگز موفق نخواهید شد. در ادامه لیستی از مهم‌ترین عواملی که هنگام ترید روزانه باید به آنها توجه کنید را برایتان لیست کرده‌ایم:

بهترین ارز دیجیتال برای ترید و نوسان‌گیری روزانه چیست؟

بیشتر افراد مبتدی که قصد دارند در سریع‌رین زمان ممکن از بازار ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنند، اغلب از روش ترید روزانه استفاده می‌کنند. زیرا تصور بر این است که این استراتژی به مهارت های زیادی نیاز ندارد. همانطور که گفته شد، انتخاب ارزهای دیجیتال صحیح بسیار مهم است. اگر معامله گر دارایی با نقدینگی کم یا مثلاً یک تیم غیرفعال را انتخاب کند، سود زیادی از معاملات روزانه نخواهد داشت. در اینجا لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال برای معاملات روزانه آمده است.

بهترین ارزهای دیجیتال برای ترید روزانه

بیت کوین

بیت کوین اولین ارز دیجیتال بازار کریپتوکارنسی است که به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که در بین سرمایه گذاران سراسر جهان دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ترید روزانه محسوب می‌شود. بیت کوین با داشتن فاکتورهایی مثل نقدینگی بالا، نوسان قیمت، حجم بالای معاملات روزانه، در دسترس بودن خریدار و فروشنده توانسته به گزینه مطمئن و مناسبی برای معاملات رمز ارزی تبدیل شود. پیشنهاد می‌کنیم حتما نمودار قیمت بیت کوین از ابتدا تا به امروز را هم بررسی کنید.

بایننس کوین (BNB)

ارز دیجیتال بایننس کوین که با نماد اختصاری BNB شناخته می‌شود، رمز ارز رسمی یکی از معتبرترین صرافی‌های خارجی یعنی بایننس می‌باشد، بایننس کوین یا BNB از آنجایی که توسط یک صرافی محبوب تأسیس شده است، بسیار مورد اعتماد است. به همین دلیل است که نرخ ارز ثابت و حجم معاملات بالایی دارد. بسیاری از تحلیلگران و صرافی ها این دارایی را می شناسند. بنابراین، اگر می‌خواهید معاملات روزانه را شروع کنید، ممکن است برای شما ارز BNB گزینه خوبی باشد.

ریپل (XRP)

ریپل یکی دیگر از ارزهای دیجیتال برتر بازار با نوسانات معقول است که به مصرف انرژی کمتر و سرعت بیشتر نسبت به بیت کوین معروف می‌باشد. این ارز دیجیتال برای ترید روزانه افرادی که بودجه کمی دارند مناسب‌تر از سایر گزینه‌ها است؛ زیرا قیمت خرید پایین‌تری نسبت به بیت کوین و اتریوم دارد و هزینه تراکنش آن نیز نسبتا کن است. از طرفی نوسان، نقدینگی و حجم معاملات بسیار مناسبی دارد. بنابراین پیشنهاد می‌شود اگر به دنبال بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه هستید، حتماً توجه ویژه‌ای به ریپل داشته باشید.

اتریوم (ETH)

اتریوم به اندازه بیت کوین در جهان محبوب است. این محبوبیت یک دلیل مهم دارد: اتریوم فقط یک ارز دیجیتال نیست، بلکه یک پلتفرم بلاک چین است که امکان توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز و ایجاد توکن‌های جدید را فراهم می‌کند. این دارایی معمولاً با اخبار خوب زیادی همراه است، بنابراین معامله گران می توانند به راحتی از آن برای معاملات و ترید روزانه استفاده کنند. اتریوم در اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی معتبر برای خرید وجود دارد، بنابراین می‌توانید آن را در هر زمان و هر مکان معامله کنید. اتریوم یکی از بهترین نرخ‌های نقدینگی را دارد و بسیاری از معامله گران ETH را بهترین ارز دیجیتال برای معاملات روزانه خود می‌دانند.

بهترین ارزهای دیجیتال برای ترید روزانه

در این گزارش سعی کردیم تا شما را با بهترین ارزهای دیجیتال برای معامله و ترید روزانه آشنا کنیم. باز هم پیشنهاد می‌شود قبل از خرید رمز ارز و ورود به معاملات حتما تحقیقات و تحلیل‌های حرفه‌ای خود را انجام بدهید و هیچوفت با تمام سرمایه وارد این بازار نشوید. برای مشاهده نرخ ارز دیجیتال مورد نظر خود در تایم فرم‌های مختلف می‌توانید از وبسایت ارز تودی استفاده کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا