خواندنی

از بین بردن تلخی هسته انبه + تهیه روغن هسته انبه

تلخی هسته انبه زیاد است و نمی توان به تنهایی آن را مصرف کرد. ما در ادامه روش هایی را برای از بین بردن تلخی هسته انبه آموزش می دهیم.

به گزارش تجارت امروز؛ از بین بردن تلخی هسته انبه بسیار راحت است. از آنجایی که هسته انبه خواص زیادی دارد، حتما تا تمام نشدن فصل تابستان از هسته انبه استفاده کنید و با روش هایی که ما به شما معرفی می کنیم، تلخی هسته انبه را از بین ببرید.

از بین بردن تلخی هسته انبه با راحت ترین روش

برای ار بین بردن تلخی هسته انبه روش های مختلفی وجود دارد. هسته انبه را ابتدا  بشکنید یا پودر کنید تا بعد بتوانید تلخی آن را از بین ببرید.

پودر انبه را با بیسکوییت مصرف کنید

اولین روش برای از بین بردن تلخی هسته انبه، اضافه کردن پودر بیسکوییت به آن است. شما می توانید، هر طعم بیسکوییتی را که دوست دارید، به آن اضافه کنید و بعد با آب مصرف کنید. این کار تاثیر بسیاری بر شیرین شدن پودر هسته انبه دارد.

از بین بردن تلخی هسته انبه با شکر

شکر روش خوبی برای از بین بردن تلخی انبه است. شما می توانید کمی شکر را به پودر هسته انبه اضافه کنید و بعد آن را با آب مصرف کنید.

از بین بردن پودر هسته انبه با نوشیدنی شیرین

پودر هسته انبه از آنجایی که بسیار تلخ است، حتما از یک شیرین کننده استفاده کنید، می توانید از یک نوشیدنی کاملا شیرین و خنک در کنار این پودر ستفاده کنید، تا تلخی هسته انبه را کم تر حس کنید.

مصرف کره هسته انبه

افراد زیادی هستند که کره هسته انبه مصرف می کنند. این کره بسیار برای بدن مفید است و اگر شما نمی توانید پودر هسته انبه را مصرف کنید، از کره هسته انبه استفاده کنید.

برای درست کردن کره هسته انبه، پودر هسته انبه را با کمی آب قاطی کنید و اجازه دهید حالت رقیق پیدا کند و بعد مصرف کنید.

نحوه پودر کردن هسته انبه

برای اینکه هسته انبه را پودر کنید، ابتدا باید هسته را با هر روشی که می خواهید، خشک کنید. برای هخشک کردن آن بهتر است، روی یک سینی قرار داده و جلوی نور آفتاب خشک کنید. پس از آن هسته را خرد کنید و بعد، در آسیبا کن ریخته و به خوبی پودر کنید.

چگونه هسته انبه را بشکنیم؟

برای بیرون آوردن هسته انبه ، ابتدا باید به ظاهرش دقت کنیم. انبه یه سطح پهن و صاف داره که فرم هسته وسط انبه رو نشون میده و همینطور نشون میده که چطور میخواهیم انبه رو برش بزنیم.

انبه رو با آب سرد میشوریم و خشک میکنیم. سپس بوسیله یه چاقوی تیز، دقیقا تا کنار هسته وسطش برش میزنیم و بعد همین برش رو در سمت مقابلش هم تکرار میکنیم.

انبه به دو برش بزرگ تقسیم میشه و ما میتونیم براحتی هسته رو بیرون بیاریم. البته ممکنه کمی میوه از جداره داخلی به هسته چسبیده باشه که اون رو هم با چاقو جدا میکنیم و بعد هسته را با گوش کوب می شکنیم.

چگونه روغن هسته انبه را بگیریم؟

اگر می خواهید کره انبه را در خانه تهیه کنید درست کردنش بسیار وقت گیر است ، و نیاز به مقدار زیادی هسته انبه دارید.

اگر زیاد انبه میخورید از این نظر مشکلی نیست چون به مقدار کافی هسته انبه خواهید داشت، و علاوه بر آن نیاز به یک نوع فشار هیدرولیکی برای استخراج روغن های هسته برای درست کردن کره دارید.

همانطوریکه گفتم این کره سرشار از مواد مغذی است.برای درست کردن کره انبه پانزده تا بیست عدد هسته انبه را با فشار هیدرولیکی روغنش را استخراج کنید سپس در یک ظرف یریزید تا دو هفته در یخچال قابل نگهداری است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا