خواندنی

بیوگرافی بازیگران فیلم زنبوردار (The Beekeeper) + خلاصه داستان

فیلم زنبوردار (The Beekeeper)، در 12 ژانویه سال 2024 منتشر شد. این فیلم محصول کشور آمریکا است که جز پر فروش ترین فیلم های سال 2024 می باشد.

به گزارش تجارت امروز؛ فیلم زنبوردار (The Beekeeper)، با وجود بازیگر معروف جیسون استاتهام، توانست جز محبوب ترین فیلم ها شود. فیلم زنبوردار به کارگردانی دیوید آیر و تهیه کنندگی، بیل بلاک، دیوید آیر، کریس لانگ، جیسون استاتهام، کرت ویمر ساخته شده است.

خلاصه داستان فیلم زنبوردار (The Beekeeper)

فیلم زنبوردار (The Beekeeper)، با بازی بازیگر معروف استاتهام، بسیار جذاب است.  این فیلم با دیالگوی از استاتهام شروع می شود. استاتهام در نقش یک زنبور دار است که حیاط یک خانه را برای تولید عسل اجاره کرده است. آدام کلی عضو سابق گروه مخوفی به نام زنبورداران بوده که با قتل همسایه مهربان خود، به دنبال انتقام می رود.

در صحنه های فیلم ضرب و شتم زیادی را مشاهده می کنیم که بسیار جذاب است. یک نفر در مقابل صدها نفر جان سالم به درمیبرد و تنها کسی که می تواند از عهده این نقش بربیاید، کسی نیست جز استاتهام. تماشای این فبلم جذاب را به شما پیشنهاد می کنیم.

در تک تک صحنه ها میبینید که آدام کلی فقط افراد سد راهش را مصدوم میکند و هیچکدام را نمیکشد، بلکه فقط افرادی که ظلم کردند را به قتل میرساند،مثل لیدر شرکت های کلاهبردار و رئیس همه “دریک”

بیوگرافی بازیگران فیلم زنبوردار (The Beekeeper)

  • جیسون استاتهام
  • امی ریور لمپمن
  • جاش هاچرسون
  • بابی نادری
  • مینی درایور
  • فیلیسیا رشاد
  • جرمی آیرونز

جیسون استاتهام در نقش آدام کلی

جیسون استاتهام در نقش آدام کلی

جیسون استاتهام ددر تاریخ ۲۶ جولای ۱۹۶۸ به دنیا آمد. محل تولد این بازیگر در شمال شرقی دربی شر در انگلستان است. مادرش ایلین، رقصنده و پدرش بری، دست فروشی بود که گاهی اوقات در رستوران‌ها یا کلوپ‌ها به خوانندگی می‌پرداخت.

جیسون در سن پایین کنار فوتبالست معروفی بزرگ شد و سپس از سن ۱۵ سالگی شروع به ورزش در شنا کرد و توانست وارد تیم ملی شنای ایتالیا شود. او به مدت ۱۲ سال در این حرفه بود.

اولین نقش سینمایی‌اش  قفل، انبار و دو بشکه باروت (Lock, Stock and Two Smoking Barrels) می باشد.

امی ریور لمپمن

امی ریور لمپمن

امی ریور لمپمن، بازیگر و صداپیشه آمریکایی، متولد ۵ سپتامبر ۱۹۸۸ در ایالت ویرجینیا است. وی از سال ۲۰۱۶ فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود. امی ریور لمپمن، سابقه حضور در پروژه تولید آثاری همچون نقطه کورسازی، یک میلیون چیز کوچک، بابای آمریکایی را دارد.

امی ریور لمپمن، در فیلم زنبوردار (The Beekeeper) بسیار خوب توانسته نقش بازی کند.

جاش هاچرسون

 

جاش هاچرسون

جاش هاچرسون، بازیگر آمریکایی است که در سال ۱۹۹۲ متولد شده است. او علاوه بر بازیگری در حرفه صداپیشه، تهیه کننده و کارگردانی فعالیت کرده است.

شروع فعالیت او در چند فیلم تبلیغاتی بود که پس از آن در سپس در نقش های کوتاه در چند فیلم و سریال ظاهر شد تا اینکه در سال ۲۰۰۲ در مجموعه تلویزیونی هاوس بلند جلوی دوربین رفت. جاش هاچرسون در سال ۲۰۰۲ با بازی در فیلم سگ های جادویی به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.

بابی نادری

بابی نادری

بابی نادری در فیلم زنبودار حضور داشت که توانست ایفای نقش خوبی داشته باشد. این بازیگر ایرانی، در سال ۱۳۶۳ متولد شد. نادری در تهران متولد شد و دوران کودکی فرهیخته‌ای داشت و بین ایران، اروپا، کانادا و ایالات متحده بزرگ شد.

فیلمی که بسیار مورد توجه قرار گرفت، Hit Festival Sundance بود که بابی درز آن نقش آفرینی کرد. نادری در فیلم «عشق شبح» نینا منکس ساندنس نقش مکمل و در فیلم «آرگو» برنده اسکار بن افلک بازی کرد. بابی به مطالعه این هنر ادامه می دهد.

مینی درایور

Mini driver

مینی درایور زاده ۳۱ ژانویه ۱۹۷۰ بازیگر، خواننده و ترانه سرای انگلیسی است. از فیلم های معروف او می توان به بازی در خفتگان و ویل هانتینگ خوب و همچنین فیلم های طلسم الا و شبح اپرا اشاره کرد.

مینی درایور نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۴ در ۲۶ سالگی در فیلم Circle of Friends به کارگردانی Pat O’Connor بازی کرده است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا