تلفن

رونمایی از هندزفری 2024 ارزان آنر

 هندزفری ۲۰۲۴ ارزان آنر با شارژدهی ۴۰ ساعته رونمایی شد. در ادامه به معرفی شخصات این هندزفری می پردازیم.

به گزارش تجارت امروز؛  هندزفری ۲۰۲۴ ارزان آنر که به تازگی در نمایشگاه رونمایی شد. انتخاب مقرون به صرفه ای برای کاربران زیادی است.

مشخصات هندزفری ۲۰۲۴ ارزان آنر

هندزفری ۲۰۲۴ ارزان آنر در چین معرفی شد. هدفون جدید آنر ۴۰ ساعت شارژدهی دارد و به‌لطف گواهی Golden Ear صدای باکیفیتی ارائه می‌دهد.

ایربادز X7 طراحی جمع وجوری دار÷د. خود ایرباد می‌تواند با یک بار شارژ تا ۹ ساعت شارژدهی داشته باشد. جدیدترین هدفون آنر از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند تا سه ساعت موسیقی پخش کند

Earbuds X7 در چین، هدفون های بی سیم واقعی دارای درایورهای دینامیک ۱۰ میلی متری، حذف نویز تماس و گواهینامه گوش طلایی توسط انجمن صنعت الکترونیک چین هستند.

تایید شده است که صدا یا موسیقی با کیفیت خوب را برای بهبود تجربه کاربر تضمین می کند. علاوه بر این، Earbuds X7 دارای HiFi 5 DSP، جلوه‌های صوتی EQ و دستیار صوتی Yoyo شرکت با پشتیبانی از هوش مصنوعی بود.

هندزفری ۲۰۲۴ ارزان آنر در حال حاضر منتشر شده است، دارای اتصال بلوتوث ۵.۳ است و دارای رتبه IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشش است. هدفون ها از ویژگی های اضافی مانند جلوه های صوتی EQ، بازی با تاخیر کم، جستجوی هدفون و یک پنجره بازشو برای تشخیص نزدیک پشتیبانی می کنند. این ویژگی‌ها فقط در تلفن‌های همراه Honor دارای رابط کاربری Honor Magic UI 4.0 یا بالاتر پشتیبانی می‌شوند.

هندزفری ۲۰۲۴ ارزان آنر دارای یک باتری ۴۱ میلی آمپر ساعتی در هر هدفون و یک باتری ۵۱۰ میلی آمپر ساعتی در جعبه شارژ است. مدت زمان پخش این هدفون با یک بار شارژ حدود ۹ ساعت و با قاب شارژ تا ۴۰ ساعت طول می کشد.

کاربران می‌توانند با شارژ سریع حدود ۱۰ دقیقه هدفون را شارژ کنند و مدت زمان پخش آن را تا ۶۰ دقیقه دریافت کنند. وزن هر هدفون ۳.۸ گرم است، در حالی که وزن بدنه جداگانه ۳۳.۹ گرم است.

فروش این هدفون ها از ۳۱ می آغاز می شود. آنها در دو رنگ سفید و آبی آسمانی موجود هستند.

جعبه شارژ هندزفری ۲۰۲۴ ارزان آنر

جعبه شارژ دارای طراحی گرد مانند سنگریزه است. گفته می شود که این هدفون عمر باتری کل تا ۴۰ ساعت را ارائه می دهد.

قیمت هندزفری ۲۰۲۴ ارزان آنر

آنر قیمت هندزفری ۲۰۲۴ ارزان آنر  را ۲۹۹ یوان (۴۱ دلار) اعلام کرده است. شما با ین قیمت ارزان و اقتصادی به راحتی می توانید آن را خریداری کنید. با این حال، در حال حاضر با قیمت پیش فروش با تخفیف ۲۴۹ یوان (تقریباً ۲۸۰۰ روپیه) از طریق فروشگاه اینترنتی رسمی Honor China پیشنهاد شده است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا