اجتماعی

ست راحتی مردانه

لباس راحتی از نامش پیداست که بهترین ومهمترین، ویژگی این لباس‌ها، راحت بودن و احساس سبکی کردن در آن می باشد.

بعد از انتخاب لباس راحتی ، به عنوان ست راحت و سبک که ایجاد راحتی درشما می کند، حالا بهتر است دو ویژگی مهم آن را پیدا کنید تا در آنها احساس راحتی بیشتری داشته باشید و دیگری متریال و جنس خوب پارچه می باشد که فرد با پوشیدن ست راحتی در منزل یا در باشگاه یا …. احساس بهتری به او دست می دهد.

ابتدا بهتر است قبل از هر موضوعی، بدانید که گروهی از مردم از آوردن اسم لباسهای راحتی،  تصویرشان  لباس های نامرتب و ناهماهنگ می باشد، در صورتی که دقت در خرید و انتخاب یک ست خوب ،  در اولویت است. زیرا انتخاب شما نشانه ی شخصیت  فردی شماست. که با اهمیت دادن به آن بیانگر ارتباط با افراد گوناگون می باشد.

برای آقایانی که از صبح تا شب در موقعیت های مختلف با لباس های رسمی هستند بهتر است زمانی که در منزل می گذرانند را با پوشیدن  لباس های راحتی مرغوب به بدن خود، اهمیت دهند.

ست راحتی مردانه دارای انواع مختلفی از جمله:

  1. تیشرت و شلوارک
  2. آستین حلقه ای با شورت
  3. شورت و زیرپوش
  4. ست راحتی مردانه
  5. می باشد که به معرفی آنها می پردازیم ؛
  • معرفی تیشرت و شلوارک :

یکی از لباس های راحتی کمد هر مردی، تیشرت می باشد که در طول سال چه تابستان و چه زمستان از آن استفاده می کنند، و هرگز استراحت ندارد،

ست تیشرت و شلوارک مردانه، یکی از لباس های بشمار می آید که هم در جذابیت فرد و هم در راحتی شما تاثیر گذار است.

تیشرت شلوارک هوایی که در مجموعه تولیدی آتیس، موجود می باشد هم از نظر متریال رنگ و هم پارچه و هم از نظر استایل ، همواره از بهترین هاست.

این ست راحتی ، مردانه دربین آقایون بسیار دوست داشتنی تر است زیرا هم احساس بی نظیر راحتی به فرد دست می دهد و هم در طرحهای جدید ورنگ های متنوع وجود دارد، و ظاهری یکدست و آراسته به شما می دهد.

این تیشرت های نخی چه سایز شما باشند و چه بزرگتر ازشما، در استایل شما تفاوت ایجاد نمی کند بلکه شما را زیباتر نشان می دهد.

در تولیدی آتیس  معمولا، ست تیشرت و شلوارک مردانه ، از پارچه های مرغوب، ۵۰٪نخی و۵۰٪ پنبه بکار رفته است . در این مجموعه ، شما میتوانید با خیالی آسوده ، از بهترین برندها خرید کنید.

شما عزیزان می توانید، بهترین انتخاب، شامل ست خانگی ، وست ورزشی وست برای سفر و تعطیلات، را انتخاب و  خریداری کنید.

همه ما با ست شورت و زیرپوش راحتی مردانه آشنایی داریم و میدانیم که در زیر لباس های بیرونی و در داخل منزل استفاده می شود.

این لباسها تنها پوشاکی هستند که تماس مستقیم با بدن انسان دارند، و اگردر زمان خرید به جنس و نوع پارچه آن توجه نداشته باشید، ممکن است ناراحتی های پوستی و سلامت شما را به خطر بیاندازد.

بنابراین در موقع خرید لباسهای زیر، از پارچه هایی که در آن  نخ و پنبه، بکار رفته باشد، خریداری کنید، تا در زمان تماس با بدن شما، از بروز حساسیت جلوگیری کند.وهمچنین زیرپوش های مناسب تأثیر زیادی در زیبایی ظاهری شما، وراحتی و سلامتی بدنتان به ارمغان می آورد.

الیاف استفاده شده در این ست،از دو نوع الیاف مصنوعی و طبیعی بشمار می روند. .پس در زمان خرید زیرپوش ها درنظر داشته باشید که چه نوع الیاف یا پارچه ای مد نظر شماست.

در مجموعه آتیس، دونوع دیگر هم موجود می باشد ، که یکی از آنها از طرح های اسپرت است که در ورزشگاه ها بکار می رود، و طرح دیگر آن، از الیاف تک رنگ بکار رفته که در منازل استفاده می شود.

نیمی از آقایون، ست شورت و زیرپوش را ترجیح می دهند زیرا در فصل تابستان بعد از یک روزسخت و گرم کاری، با پوشیدن این ست، از باد خنک کولر استفاده می  کنند و به استراحت می پردازند.

خریداران این ست، در زمان خرید نمی توانند برند را ملاک و معیار خرید قرار دهند، زیرا برندها فقط بخاطرمحصولات خوش دوخت و خوش قواره دار بودن ، معتبر هستند ودلیل خرید از این برند ها، می باشد.

تولیدی آتیس، با ارائه شورت و زیر پوش مردانه متنوع و طرح های اسپرت، توانسته یکی از اساس پوشاک مردانه به حساب آید، که نه تنها به راحتی و سلیقه فرد، بلکه به بهداشت شما عزیزان نیز توجه فراوان داشته است.

این ست ها درتولیدی آتیس، با استفاده از طرح های گوناگون و متنوع ، با داشتن پارچه های ضد حساسیت، بهترین گزینه برای خریدی هوشمندانه و عالی در تمام فصول سال بشمار آید.

ست راحتی مردانه

تیشرت آستین حلقه ای ، یکی از مدل های محبوب آقایون در فصل گرما است، که انواع مختلفی دارد و یکی از آنها در فعالیت های ورزشی در باشگاه ها، بکار می رود.این تیشرت های بدون آستین به تنهایی می توان با یک شلوارک جین یا پارچه ای ،آن را ست کرد، که بسیار جذاب و زیبا دیده می شود.استفاده ابن تیشرت ها در بیرون از منزل و برای افراد بدنساز ،برای نشان دادن  اندام های برجسته ی خود بسیار محبوب و پرکاربرد است.

دارای طیف گسترده ای از رنگ ها و مدل های گوناگون و متنوع، که استفاده از آن را در مردان بسیار محبوب  کرده است.

تاپ های حلقه ای، با شلوارک های ست آن، نیز در شرایط آب و هوایی مناسب قابل استفاده است.

مدل تاپ و شلوارک مردانه نه تنها زشت نیست بلکه می تواند روحیه ی افراد را شاد وپر انرژی کند و دراین مدل تاپ ها، طرح ها و  رنگ های متنوع و زیبا  وجود دارد. تاپ های حلقه ای از استحکام بالایی برخوردارند  و میتوان آنها را به عنوان لباس ورزشی در باشگاه استفاده کرد.

در ضمن در خرید، آشنایی با انواع ست ها می تواند ما را در یک خرید بهتر کمک کند، پس در زمان خرید بهتر است بدانید که چه سایزی مد نظر شماست. سایزها از Sتا۴XL وجود دارند. سایز شورت و زیرپوش در هر برند با برند دیگر متفاوت است ،

مجموعه آتیس، توانسته است تاپ های بدون آستین را باید شورت آن را برای روزهای گرم سال تولید و به بازار عرضه کند. این روش ایده آل برای تنفس پوست و منافذ آن است.

  • کلام آخر ؛

ما مشاورانی داریم که در تولیدی آتیس منتظر مشاوره دادن به شما عزیزان هستند تا خریدی مطمئن داشته باشید.

در مجموعه آتیس ، برندهای زیادی وجود دارد که خرید را برای شما آسوده کرده است.

آتیس با تأسیس در سال ۱۳۹۷وارد عرصه پوشاک شد وتا الان توانسته از هم ردیف ها خود پیشی بگیرد زیرا ما در این مجموعه به شما، هم خریدی راحت و هم اطمینان را عرضه میکنیم.

  • ما در این مقاله سعی کرده آیم تا بگوئیم تولید تاپ حلقه ای و شورت و زیرپوش و ست راحتی مردانه چیست و چه کاربردی دارد. تا شما عزیزان بتوانید با این مدل لباس ها آشنا شوید و در پایان از شما بخاطر همراهی تا پایان این مجموعه متشکریم.
امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا