مسکن

قیمت آپارتمان در شهرک اکباتان تهران؛ 29 خرداد 1403

شهرک اکباتان با معماری مدرن و طراحی‌های ‌منحصر به فرد آپارتمان‌های لوکس خود، جذابیت زیادی برای خریداران و مستاجران مختلف دارد.

به گزارش تجارت امروز؛ شهرک اکباتان تهران به عنوان یکی از محله‌های معروف و محبوب در غرب تهران شناخته می‌شود که به دلیل موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، امکانات عمومی برجسته و فضای سبز فراوان، به یکی از محله‌‍‌های پرطرفدار برای زندگی تبدیل شده است.

آپارتمان ۱۰۷ متری ۲ خواب

یک آپارتمان ۱۰۷ متری ساخت ۱۳۸۸ در شهرک اکباتان ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان دو خواب بوده و در طبقه هفتم یک ساختمان ۱۳ طبقه قرار دارد. این واحد ویو خوبی داشته و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است.

قیمت آپارتمان ۱۲۰ متری نورگیر

قیمت یک آپارتمان ۱۲۰ متری دو خواب و نورگیر در شهرک اکباتان ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در سال ۱۳۹۹ ساخته شده و در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه قرار داد. واحد ذکر شده از آسانسور، انباری و پارکینگ استفاده می‌کند.

آپارتمان ۱۰۴ متری با دسترسی خوب

یک آپارتمان ۱۰۴ متری دو خواب در فاز ۲ شهرک اکباتان با قیمت ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه هفتم ساختمان واقع شده و ساخت ۱۳۹۱ است. این آپارتمان به بازار و مترو دسترسی خوبی داشته و از امکانات چون آسانسور، انباری و پارکینگ بهره‌مند است.

قیمت آپارتمان ۱۰۵ متری کلیدنخورده

یک آپارتمان کلیدنخورده ۱۰۵ متری ساخت ۱۴۰۲ در اکباتان که در طبقه ۱۰ ساختمان قرار گرفته، با قیمت ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان از ویو خوبی برخوردار بوده و آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

آپارتمان ۱۰۸ متری فول امکانات

همچنین قیمت یک آپارتمان ۱۰۸ متری در اکباتان با دو اتاق خواب مستر، آسانسور، پارکینگ، انباری، بالکن و مشاعات فعال ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ است. این واحد سه ساله بوده در طبقه پنجم یک ساختمان هفت طبقه قرار دارد. از دیگر امکانات این ساختمان می‌توان به سینما، مهد کودک و باشگاه بدنسازی اشاره کرد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا