خودرو

مشخصات فنی کیا سورنتو 2025 + طراحی و قیمت

کیا سورنتو 2025 به همراه تمام مشخصات فنی و امکانات و آپشن ها رونمایی شد..

به گزارش تجارت امروز؛ کیا سورنتو ۲۰۲۵ نسخه جدیدی است که به تازگی رونمایی و معرفی شد. انتظار می رفت قیمت این مدل نسبت به قبلی ها بسیار متفاوت باشد. اما قیمت  قیمت پایه‌ی نسخه‌ی پلاگین هیبریدی سورنتو ۲۰۲۵ نسبت به قبل کاهش یافته است.

مشخصات فنی سورنتو کیا سورنتو ۲۰۲۵

از موتور هیبریدی با قدرت ۲۶۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. این پیشرانه‌، از ترکیب موتور ۱٫۶ لیتری توربوشارژ همراه با موتور الکتریکی و باتری ۱۴٫۸ کیلووات‌ساعتی تشکیل شده است. خودرو با هربار شارژ و فقط با استفاده‌ از موتور برقی می‌تواند ۴۸ کیلومتر مسافت را طی کند.

طراحی ظاهری کیا سورنتو ۲۰۲۵

 کیا سورنتو 2025

مانند بقیه ی خودروهای جدید کیا سورنتو ، این خودروهای هیبریدی نیز در انتهای دریافت برخی از ارتقاء های زیبایی بوده اند. نمای بیرونی مجموعه هیبریدی کیا سورنتو ۲۰۲۵ چهره جدیدی را با یک شبکه جسورانه تر و چراغ های جلو عمودی در هر گوشه نشان می دهد که به نظر می رسد الهام بخش از EV9 است.

ظاهر بسیار مربع تر و جسورانه تر یادآور عناصر طراحی از Kia Telluride است که دارای Drl های آمبر متمایز است. یک طرح مشابه در قسمت عقب یافت می شود و هر دو فاسیا جلو و عقب دارای یک صفحه لغزش گسترده تر هستند تا آن را کمی خشن تر نشان دهند.

ریل های سقف، یک درب عقب هوشمند و نورپردازی خارجی LED احتمالا استاندارد خواهند بود ، در حالی که همان مشخصات باید از نظر اندازه چرخ به مدل جدید اعمال شود.

چرخ های هواپیمایی ۱۷ اینچی در مدل هیبریدی پایه استاندارد هستند، با HEV و PHEV سطح بالا هر دو بر روی چرخ های ۱۹ اینچی چرخ می زنند. رنگ های رنگ برای سری جدید SUV های هیبریدی کیا سورنتو شامل رنگ های جدید مانند آبی دریاچه نیمه شب و قرمز طلوع آفتاب است، در حالی که سایه هایی که ما قبلا می شناسیم، ادامه می دهند.

اندازه و سایز هیبریدی کیا سورنتو ۲۰۲۵

ابعاد رسمی مدل های هیبریدی کیا سورنتو ۲۰۲۵ هنوز منتشر نشده است، اما این ها خیلی با مدل فعلی متفاوت نخواهند بود زیرا تغییرات فقط زیبایی هستند. فاصله چرخ ۱۱۰.۸ اینچی از بین می رود، اما طول ممکن است با تغییرات در انتهای جلو کمی متفاوت باشد. عرض باید در ۷۴.۸ اینچ باقی بماند و ارتفاع ممکن است بین ۶۶.۷ و ۶۷.۷ اینچ متفاوت باشد، همانطور که در ترکیب فعلی برای FWD و AWD انجام می شود.

نمای داخلی کیا سورنتو ۲۰۲۵

 کیا سورنتو 2025 طراحی داخلی

تفاوت بین فضای داخلی هیبریدی قدیمی و جدید کیا سورنتو قابل توجه است، اگرچه بیشتر تغییرات مربوط به طرح و طراحی داشبورد است. یک تم افقی، سر و صدا را برای داخل هیبرید کیا سورنتو تعیین می کند، با دریچه های هوا و کنترل های قرار داده شده در پانل های بلند و باریک، که باعث می شود آن را در داخل وسیع تر و بدون هرج و مرج احساس کند؛ قبل از آن، دریچه های هوا و طراحی خط تیره بلوک کمی نامنظم بود که در آن طراحی هماهنگ تر برای سال ۲۰۲۵ وجود دارد.

صفحه نمایش کیا سورنتو ۲۰۲۵

کیا EV9 صحنه را از نظر تکنولوژی نسل بعدی با کابین ناوبری ماشین متصل تنظیم کرد که دارای یک سیستم پردازش پیشرفته با کنترل های سریع و به روزرسانی های بیش از حد هوا است. این اکنون برای هیبرید سورنتو ۲۰۲۵ در دسترس است. به عنوان استاندارد، یک صفحه نمایش ۴.۳ اینچی TFT و یک صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی ۱۲.۳ اینچی تمام عملکردهای خودرو و چند رسانه ای را در خود جای داده است، اما یک صفحه نمایش منحنی پانورامیک موجود شامل دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی وجود دارد که به حس مدرنیته در کابین اضافه می کند.

امکانات کیا سورنتو ۲۰۲۵

تیپ EX سورنتو پلاگین هیبریدی از امکانات رفاهی مناسبی مانند صندلی‌های جلو برقی مجهز به گرم‌کن، رینگ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی، چراغ‌های جلوی LED، پشتیبانی بی‌سیم از اپل CarPlay و اندروید Auto و درگاه‌های متعدد USB بهره می‌برد.

امکان به‌روزرسانی نرم‌افزاری آنلاین دردسترس دارندگان خودرو قرار دارد. مجموعه‌ی کاملی از سیستم‌های کمک‌راننده شامل دستیار حرکت بین خطوط، کروز‌کنترل تطبیق‌پذیر، هشدار خروج از خط عقب، هشدار برخورد در نقاط کور و سیستم پیش‌گیری از برخورد از جلو نیز در این خودرو وجود دارند.

خریداران همچنین می توانند هیبرید های سورنتو خود را با آینه دوربین دیجیتال و نظارت بر نمای اطراف داشته باشند.

قیمت کیا سورنتو ۲۰۲۵

قیمت خودرو جدید کیا سورنتو EX دیفرانسیل‌جلو ۴۰٬۰۶۵ دلار و نسخه‌ی مجهز به سیستم چهار چرخ محرک ۴۱٬۸۶۵ دلار است. این قیمت‌ها نسبت‌به سال گذشته به‌ترتیب ۱٬۷۰۰ و ۱٬۲۰۰ دلار افزایش یافته‌اند. نسخه‌ی SX Prestige با قیمت پایه‌ی ۴۸٬۲۶۵ دلار عرضه خواهد شد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا