تلفن

مشخصات گوشی پوکو F6 پرو (Poco F6 PRO)+ قیمت

شیائومی با معرفی از جدیدترین محصول خود به نام پوکو F6 پرو، وارد رقابت با گوشی های جهانی شد. 

به گزارش تجارت امروز؛ گوشی پوکو F6 پرو، توسط اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کار می کند. در حالی که این آخرین و بزرگترین از کوالکام نیست، شما باید درک کنید که این یک تراشه پرچمدار از سال گذشته است.

نگاهی بر مشخصات گوشی پوکو F6 پرو

شیائومی ادعا کرده است که گوشی پوکو f6 پرو توانایی نمایش ۶۸ میلیارد رنگ را دارد. (عمق رنگ ۱۲ بیت) و از حالت ویژه‌ای برای لمس زیر باران پشتیبانی می‌کند. رنگ بدنه این گوشی به رنگ های سفید و مشکی هستند.

پوکو F6 پرو از پرادزنده ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه می شود. همچنین کانفیگ هایی با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. گزینه ۱۶ گیگابایت و ۱ سل نیز در این گوشی وجود دارد، اما فقط برای بازارهای انتخاب شده در دسترس خواهد بود.

حافظه LPDDR5X است، در حالی که ذخیره سازی UFS 4.0 است، به این معنی که شما می توانید انتظار داشته باشید که عملکرد بهتری را ببینید.

صفحه نمایش گوشی پوکو f6 پرو

صفحه نمایش بزرگ ۶.۶۷ اینچی AMOLED تنها توسط یک سوراخ پانچ دوربین سلفی بسیار کوچک قطع می شود. این یک پنل OLED 1440p+ 12 بیتی است که دارای حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت است.

این پنل همچنین دارای ۳۸۴۰ هرتز کم نور PWM است که منجر به تجربه مشاهده راحت در تمام تنظیمات روشنایی می شود. حاشیه های نمایشگر هم کاملا معقول هستند و قطعا خیلی بزرگ نیستند. همه سنسورها پنهان شده اند و از سمت جلو قابل مشاهده نیستند.

یک خواننده اثر انگشت زیر صفحه نمایش در آن وجود دارد. هم دقیق و هم خیلی سریع است. Poco هشدار می دهد که استفاده از هر نوع محافظ صفحه نمایش اضافی، چه محافظ صفحه نمایش شیشه ای و چه پلاستیکی، می تواند عملکرد خواننده را کاهش دهد.

طراحی ظاهری گوشی پوکو f6 پرو

جلوی Poco F6 Pro خیلی ساده است. هیچ چیز به خصوص جالب توجه در اینجا وجود دارد. قسمت عقب با عمق برابر و چهار خمیده است و یک لمس بافت ابریشم و مخملی را ارائه می دهد. مواد پشتش یه جور شیشه است، اگرچه پوکو دقیقا نوع آن را نگفته است. ما به خصوص  الگوی پشتش را تحسین می کینم.

پوکو سعی می کند یک جور نگاه مرمری با رگه ها رو تقلید کند و کارش رو خیلی خوب انجام داده است. شما می توانید آن را در رنگ سیاه یا سفید داشته باشید. پشت شیشه نسبتا مقاوم در برابر لکه است که عالی است.

باتری گوشی پوکو F6 پرو چگونه است؟

گوشی پوکو F6 پرو به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۲۰ وات مجهز است و به‌همراه آداپتور در جعبه عرضه می‌شود. کل فرآیند شارژ پوکو F6 پرو تنها ۱۹ دقیقه طول می‌کشد.

گوشی پوکو F5 مجهز به شارژ بی سیم ۳۰ وات بود. در حالی که در گوشی پوکو F6 خبری از سیستم شارژ بی سیم نمی باشد.

نگاه اجمالی بر دوربین گوشی پوکو F6 پرو

پوکو اف ۶ پرو در پنل پشتی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱٫۰ میکرومتری و لنزی با دیافراگم f/1.6 و سیستم لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) مجهز است.

پوکو F6 پرو دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دارد و به دوربین مجزای تله‌فوتو مجهز نیست. همچنین شما در قسمت بالای نمایشگر شاهد دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستید.

قیمت گوشی پوکو F6 پرو چقدر است؟

قیمت پوکو F6 پرو در کانفیگ پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۵۰۰ دلار است. اما قیمت گوشی در کانفیگ‌های دوم و سوم (به‌ترتیب با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی) متفاوت تر است.

بنابراین برای کانفیگ دوم ۵۵۰ دلار و کانفیگ سوم ۶۳۰ دلار است. در دور اول فروش، هر سه کانفیگ با ۵۰ دلار تخفیف فروخته می‌شوند.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا