تلفن

معرفی گوشی ریلمی GT Neo 6 SE (قاتل پرچمدار) + قیمت

گوشی ریلمی GT Neo 6 SE که جایگزین گوشی GT Neo 5 SE است. در نمایشگاه چین با تفاوت ها و امکانات چشمگیری رونمایی شد. در این مقاله به معرفی مشخصات کامل این گوشی می پردازیم.

به گزارش تجارت امروز؛ ریلمی GT Neo 6 SE به تازگی معرفی شده است. آخرین گوشی هوشمند میان رده این شرکت در سری Neo، پس از عرضه gt Neo6 se در ماه گذشته معلوم شد که به نمایشگر ۶۰۰۰ نیتی مجهز است.

مشخصات صفحه نمایش ریلمی GT Neo 6 SE

ویژگی شاخص ریلمی GT Neo 6 SE بی‌شک صفحه‌نمایش آن است؛ این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی LTPO AMOLED است و صفحه نمایش این گوشی واقعا روشن و دارای لبه های باریک است. این می تواند به روشنایی ۶۰۰۰ نیت برسد و حتی در نور شدید خورشید نیز عالی باشد.

صفحه نمایش کمی خمیده با لبه های بسیار نازک، حتی نازک تر از مدل قبلی است. دیدن آن در نور خورشید آسان است و هنوز هم تصاویر روشنی خواهید داشت. رزولوشنش خوبه و با سرعت ۱۲۰ هرتز به آرامی تازه میشه این یک تکنولوژی خاص است که با تنظیم نرخ تازه سازی، قدرت را صرفه جویی می کند.

علاوه بر این، برای چشم ها با ویژگی هایی مانند dc dimming و تنظیمات روشنایی کم آسان است. حتی یک ویژگی جدید وجود دارد که اگر احساس خواب آلودگی می کنید صفحه را گرم می کند.

ریلمی GT Neo 6 SE طراحی و کیفیت ساخت

این ریلمی GT Neo 6 SE، در دو نوع رنگی نقره ای و سبز وجود دارد. پشت تلفن ترکیبی از رنگ های براق و مات از پلاستیک دارد، با یک لایه بیرونی آینه ای برای یک نگاه ظریف ماژول دوربین توسط یک حلقه فولادی ضد زنگ محافظت می شود و شامل دو لنز و دو فلش است. چراغ قوه دارای چهار تنظیمات روشنایی است و منطقه اطراف ماژول صاف و صاف است.

وزنش ۱۹۱ گرم است اما نگه داشتنش راحت است، به لطف وزن متعادل با وجود باتری بزرگ، لبه های خمیده صفحه نمایش باعث می شود که گرفتن آن آسان باشد و قاب گوشی نازک است و ظاهری براق به آن می بخشد.

پردازنده ریلمی GT Neo 6 SE

ریلمی GT Neo 6 SE، با آخرین پردازنده اسنپدراگون ۷+ نسل ۳ مجهز است که بر روی پلتفرم ۴ نانومتری TSMC ساخته شده است. این گوشی در تست های معیار AnTuTu بیش از ۱.۵ میلیون امتیاز دارد که تقریبا با پردازنده پرچمدار سال گذشته اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مطابقت دارد.

 نوع ذخیره سازی ریلمی GT Neo 6 SE

ریلمی GT Neo 6 SE، از حافظه بزرگ سطح PC با موتور حافظه Tornado 3.0 پشتیبانی می کند و امکان ذخیره سازی تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت ufs4.0 را فراهم می کند. برای راه اندازی سریعتر بهینه شده است، بنابراین می توانید برنامه ها را سریع باز کنید، سریع آنلاین شوید و سریعتر وارد عمل شوید.

دوربین ریلمی GT Neo 6 SE

دوربین عقب:  ریلمی GT Neo 6 SE، دارای دو دوربین عقب است. دوربین اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX 882 با تثبیت تصویر نوری (OIS) است و همچنین یک سنسور فوق العاده گسترده ۸ مگاپیکسلی وجود دارد.

عکس ها با رنگ های واقعی روشن می شوند. دوربین فوق عریض دارای سنسور سونی IMX 355 است و در طول روز و شب عکس های خوبی می گیرد، با وضوح دقیق و حداقل سر و صدا است.

دوربین جلو: با دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی و می تواند فیلم ها را در ۴k با ۳۰fps یا ۱۰۸۰p با ۳۰fps ضبط کند.

ویژگی های دوربین: شما می توانید علامت های آبی را به عکس های خود اضافه کنید و به ویژگی های ویرایش پیشرفته مانند بهبود هوش مصنوعی و حذف اشیاء دسترسی داشته باشید. این گوشی همچنین دارای ویژگی های هوش مصنوعی مانند مراقبت از چشم و کاهش درخشش است.

عملکرد بازی ریلمی GT Neo 6 SE

هنگام بازی کردن بازی هایی مانند King of Glory در بالاترین تنظیمات به مدت ۳۰ دقیقه، نرخ فریم متوسط ۱۱۹.۸۵ فریم در ثانیه را با دمای عقب ۳۹.۷ درجه سانتیگراد حفظ می کند.

حتی با بازی های سنگین مانند Genshin Impact در بالاترین تنظیمات، به میانگین نرخ فریم ۵۹.۴ فریم در ثانیه با حداکثر دمای ۴۶.۷ درجه سانتیگراد می رسد. با وجود افزایش اندک دما در طول بازی های سنگین، نرخ فریم ثابت باقی می ماند و این پردازنده را برای بازی عالی می کند.

سیستم خنک کننده ریلمی GT Neo 6 SE

این یک سیستم خنک کننده با ۹ لایه دارد تا از گرم شدن آن جلوگیری کند، همراه با یک VC سخت دو لایه ۳d برای محافظت بیشتر. این گرما را به خوبی اداره می کند، بنابراین لازم نیست نگران گرم شدن آن در هنگام استفاده شدید باشید.

کنترل حرکات ریلمی GT Neo 6 SE

این یک تجربه کاربری جدید با روش های تعامل نوآورانه ارائه می دهد. با ویژگی هایی مانند کنترل از راه دور، کاربران می توانند به راحتی از طریق فیلم های کوتاه، آلبوم های عکس، رسانه های اجتماعی و سایر برنامه ها فقط با یک دست حرکت کنند.

باتری ریلمی GT Neo 6 SE

Gt Nero 6 SE دارای باتری بزرگ ۵۵۰۰ میلی آمپر است و شامل یک شارژر SUPERVOOC 100w است. فقط حدود ۲۷ دقیقه طول می کشد تا باتری از ۰ تا ۱۰۰ ٪ به طور کامل شارژ شود. حتی با استفاده زیاد در طول روز ، حدود ۴۴ درصد از باتری هنوز تا پایان روز باقی مانده است. این به خاطر تراشه ی کارآمد و تکنولوژی ltpo صفحه نمایش است.

قیمت گوشی ریلمی GT Neo 6 SE

قیمت گوشی ریلمی مدل GT Neo 6 SE در کانفیگ پایه با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود ۲۳۵ دلار اعلام شده است.

قیمت ریلمی GT Neo 6 SE در کانفیگ میانی با ۱۲ گیگابایت رم یا ۱۶ گیگابایت رم به‌ترتیب حدود ۲۶۰ و ۲۹۰ دلار است. قیمت گوشی در بهترین کانفیگ با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌حدود ۳۳۰ دلار می‌رسد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا