حوادث

اقدام کثیف مرد بعد از آنکه همسرش دختر زایمان کرد+ عکس

همسر بداخلاق زن در دوران باداری بارها او را تهدید کرده بود که مبادا نوزاد دختر به دنیا بیاورد اما نتیجه ی زایمان دختر شد و اقدام زشت مرد زن بینوا را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش تجارت امروز: یک زن براثراقدام بیرحمانه همسرش بعداز زایمان دچار سوختگی شدید شد ، اسیدپاشی و سوختگی به دلیل دختر بودن نوزاد تازه متولد شده اتفاق افتاده بود.

کار زشت مرد بعد از آنکه همسر باردارش دختر زایمان کرد

“فرح بیوی” ۲۵ ساله به دلیل سوختگی شدید در قسمت صورت ، دستان و شکم در بیمارستان بستری شد ، سوختگی که براثر اسید پاشی همسرش به روی او ایجاد شده بود.
“سیراج بیوی” ۳۲ ساله شوهر این زن بینوا در تمام طول مدت بارداری همسرش در مورد آرزوهایش از پسردارشدنش می گفت و بارها گفته بود که تحمل داشتن فرزند دختر را ندارد و باید این بار حتما نوزاد پسر باشد ولی این طور نشد .
این زوج ۸ سال پیش با هم ازدواج کردند و حاصل این ازدواج ۲ فرزند دختر بود که یکی از آنها به تازگی متولد شد و تولد او بهانه ای بود برای اسید پاشی بیرحمانه مرد به صورت و بدن همسرش.
طبق گزارشات این مرد بعد از این اقدام زشت متواری شده است و هنوز نیروهای پلیس موفق به بازداشت او نشده اند.

اقدام کثیف مرد بعد از آنکه همسرش دختر زایمان کرد+ عکس

اسیدپاشی مرد به زنش بعد از زایمانی که نوزاد آن دختر بود

براساس گفته های “فرح بیوی” همسرش مرد بد اخلاقی است که به هر بهانه ای او را مورد ضرب و شتم قرار می داده و بی توجه به وضعیت مالی وخیم زندگی شان هزینه های زیادی را صرف خوش گذرانی های شخصی اش می کرد .
زن بینوا می گوید :هرگز همسرم را به خاطر این رفتارش نمی بخشم واگر روزی گرفتار قانون شود به هیچ وجه رضایت به آزادی او نخواهم داد.
انتهای مطلب
امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا