ورزشی

میرزایی به من و تو پیوست؟

گزارشگر مطرح فوتبال که از ایران مهاجرت کرد و شایعه همکاری اش با رسانه فارسی زبان خارجی منتشر شد، امروز در مرکز انگلستان دیده شد

به گزارش تجارت امروز؛ مدتی از انتشار خبر جدایی مزدک میرزایی از تلویزیون ایران و پیوستنش به یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان می گذرد و حالا امروز انتشار عکسی از این گزارشگر در لندن که مقر اصلی این شبکه ماهواره ای است به این فرضیه شکل جدی تری داد.

امروز عکسی از مزدک میرزایی در حال راه رفتن در خیابان های لندن منتشر شد که نشان از حضور او در انگلستان و آغاز همکاری اش با این شبکه تلویزیونی دارد.

در روزهای آخر تیرماه سال جاری خبر جدایی رسمی مزدک میرزایی از تلویزیون و پیوستنش به شبکه ماهواره ای فارسی زبان منتشر شد هرچند با اظهارنظرهای مدیران سیما و همکاران مزدک مشخص شد این گزارشگر قدیمی و با سابقه فوتبال ایران مهاجرت کرده و قرار است از این پس همکاری اش را با شبکه ماهواره ای ادامه بدهد. همچنین انتشار ویدئوی معرفی یک برنامه ورزشی تازه از این شبکه ماهواره ای این ذهنیت را به وجود آورد که این برنامه ای است که قرار است با حضور میرزایی به نمایش درآید.

انتشار عکس مزدک میرزایی که به شکل پاپاراتزی ها از او گرفته شده است می تواند به این معنا نیز باشد که شاید به زودی شاهد حضورش روی تصویر این شبکه باشیم.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا