مسکن

گارد آهنی پشت درب ضد سرقت آپارتمان ( معرفی تولید کننده درب آکاردئونی فلزی )

طراحی و طرز ساخت حفاظ به گونه ای است که امکان عبور از بین نرده های آهنی افقی و عمودی درب اکاردئون وجود ندارد. بیشترین تراکم نرده ها در فضای داخلی چهارچوب درب آپارتمان ایجاد می شود. طرح های متفاوت سه گل لوزی و چهارگل و حفاظ پنج گل پرچ مخفی هر کدام تراکم بیشتری را در سازه به وجود می آورند.

به گزارش تجارت امروز؛ طراحی و طرز ساخت حفاظ به گونه ای است که امکان عبور از بین نرده های آهنی افقی و عمودی درب اکاردئون وجود ندارد. بیشترین تراکم نرده ها در فضای داخلی چهارچوب درب آپارتمان ایجاد می شود. طرح های متفاوت سه گل لوزی و چهارگل و حفاظ پنج گل پرچ مخفی هر کدام تراکم بیشتری را در سازه به وجود می آورند. برای استحکام بیشتر از طرح های متراکم تر نرده و حفاظ استفاده کنید. علاوه بر نرده های آهنی متراکم، قفل های ایمن درب آکاردئونی هم یک امتیاز بزرگ است. به طور معمول دو قفل سویچی و روکار روی درب نصب می شود ولی امکان افزودن قفل های دیگر روی درب وجود دارد. اگر بخواهید می توانید سفارش دهید تا حلقه هایی برای قفل کتابی و غیره روی درب نصب شود. هر کدام از این قفل ها ضریب امنیت سازه را افزایش می دهد.

حتما تا پیش از این با حفاظ درب و خاصیت منحصر به فرد آن آشنایی پیدا کرده اید و می دانید که امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ درب به جهت بالا بردن سطح ایمنی خانه ها استفاده می شود. اما اگر قصد خرید این نوع از درب ها را در ذهن خود می پرورانید، طبیعتا توجه به یک سری نکات در این زمینه بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که این عوامل تأثیر مستقیمی در قیمت حفاظ درب دارند که شما به هنگام خرید این نوع از درب ها با آن مواجه خواهید شد. بنابراین اگر قیمت های متفاوتی را از حفاظ درب در بازار مشاهده کردید، طبیعتا بایستی به دنبال تفاوتی در ساخت و مدل و سایر عوامل دیگر در آن ها بود تا این تفاوت قیمت حفاظ درب نمود پیدا کند. ما برای سهولت در خرید شما به ذکر این علت و عوامل پرداخته ایم تا شما را از سردرگمی اولیه در خرید حفاظ درب رهایی بخشیم. پس اگر درصدد خرید حفاظ درب به جهت امنیت و آسایش بیشتر منزل و مأوای خویش هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید تا به درک درست و صحیح تری به هنگام خرید این نوع از درب های ضد سرقت دست یابید.

در برآورد قیمت درب آکاردئونی چند عامل تاثیر مستقیم و مضاعف دارند. هزینه ساخت و نصب و هزینه آهن آلات و ابزار یراق مورد استفاده برای آن این عوامل می باشند. اما آیا روشی برای بهینه سازی قیمت تمام شده درب آهنی نگهبان آکاردئونی وجود دارد؟ پاسخ این سوال بله است. یک سازنده با تجربه و کاربلد که با چند و چون کار آشنا باشد می تواند در این بهینه سازی دید خوبی داشته باشد. قیمت درب آکاردئونی در درجه اول تحت تاثیر میزان آهن مورد استفاده برای ساخت آن می باشد. وزن این آهن نیز در استفاده از اندازه های مختلف نبشی ها و ابعاد می تواند تغیر کند. یک سازنده با تجربه مانند آهن سازان با بیش از ۴۰ سال تجربه در ساخت درب آکاردئونی این امکان را برای شما فراهم خواهد نمود تا میان امنیت کافی و لازم و میزان آهن مورد استفاده بهینه ترین حالت را برای خود داشته باشید.

گارد آهنی پشت درب ضد سرقت آپارتمان ( معرفی تولید کننده درب آکاردئونی فلزی )

درب آکاردئون یکی از محصولات محافظی است که می توان با استفاده و نصب روی کلیه مدل درب ها ، امنیت کلی ساختمانها و واحدهای آپارتمانی را تأمین کرد. درب آکاردئونی به دلیل طراحی از ضریب امنیتی بسیار بالایی برخوردار است ، به همین دلیل مورد توجه قرار می گیرد. نصب و اجرای یک درب آکاردئونی درب فلزی سه لایه ضد قفل می تواند از ورود افراد ناخواسته به مکان های مختلف جلوگیری کند و این محصول را بسیار محبوب کند.

استفاده از مدلهای مختلف درب آکاردئونی کشویی یا تاشو برای کلیه ساختمانها با کاربردهای مختلف از اهمیت ویژه ای در محافظت از سارقان در درب آکاردئونی برخوردار است.درب آکاردئونی درب آکاردئونی در مدلهای مختلفی تولید شده است که با خرید و نصب آن در کلیه مدلهای درب آپارتمان قابل اطمینان است.درب آکاردئونی نه تنها برای ورودی های اصلی ساخته شده است.

درهای آکاردئونی همچنین در سایر قسمتهای ساختمان مانند پنجره ها و بالکن های طبقه اول قابل نصب است. Accordion Door Shield یک آپارتمان کرکره ضد سرقت و ایمن است که امنیت ساختمانهای مسکونی را تقویت می کند. درب آکاردئونی قیمت هر متر مربع درب آکاردئونی:قیمت هر متر مربع درب تاشو ۳ قیمت هر متر مربع درب آکاردئونی شیک لوکس قیمت در هر متر مربع درب تاشو تاشو قیمت هر متر مربع درب آکاردئونی رویال قیمت هر متر مربع درب تاشو ۴ گل و قفل فانتزی برای نصب یک ساختار آکاردئونی جامد نیازی به حکاکی و تخریب وجود ندارد. حتی در راهرو و بیرون آپارتمان ، دیوار مجاور درب ورودی صدمه دیده و آسیب نبیند.

یکی از دلایل اصلی استقبال از انواع حفاظ آکاردئونی ، نصب آسان آن است. عملیات نصب حفاظ در کوتاه ترین زمان انجام می شود. برای نصب حفاظ ، کنده کاری و تخریب دیوار کنار درب صورت نمی گیرد و بدون هیچ تخریبی می توان سازه آهنی را روی قاب درب نصب کرد. حتی در مواقعی که درب ورودی آپارتمان کوچک تر هم باشد، نیازی به تخریب برای جاگذاری درب نیست. در واقع نرده حفاظ کاملا استاندارد و مطابق با اندازه درب ورودی آپارتمان ساخته می شود. قبل از نصب محافظ درب آپارتمان لازم است تا ریل ها روی کف نصب شوند. حرکت درب آکاردونی روی همین ریل است لذا نحوه صحیح نصب و جاگیری ریل ها مهم است. زمان تقریبی نصب حفاظ آهنی بسیار کمتر از نصب یک دزدگیر الکترونیکی است.

درب آکاردئونی خود را امروز سفارش دهید. سفارش این محصول امنیتی آسان است! با شماره تلفن ۶۰۳ ۷۸۰۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید و یک وقت ملاقات با یکی از کارشناسان امنیتی آموزش دیده ما رزرو کنید. در هر منطقه برای نصب درب آکاردئونی تهران و کرج و یا درب آکاردئون در غرب یا شرق و شمال و جنوب تهران که هستید ما نزدیک ترین کارشناس به منطقه شما را میفرستیم. سفارش درب آکاردونی سریع انجام میشود و نصب و آماده سازی سفارشی آن فقط پنج روز وقت میگیرد.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا