گردشگری

بهترین راه های اقامت دائم در کانادا

دستیابی به اقامت در کانادا اگر چه امروزه بسیار آسان تر شده است؛ ولی تنوع در روش ها سبب شده تا متقاضیان در پی یافتن و انتخاب بهترین راه های اقامت دائم در کانادا باشند.

به گزارش تجارت امروز؛ مهاجرت و اقامت دائم در کانادا طی چند سال اخیر با استقبال شدیدی از سوی افراد مواجه شده است. این کشور که با پیش بینی این وضع، شیوه های گوناگونی را برای اتباع خارجی و مهاجران در نظر گرفته است، تمام تلاش خود را می کند تا یک زندگی با رفاه و آسایش را برای همه شهروندان فراهم نماید. دستیابی به اقامت در کانادا اگر چه امروزه بسیار آسان تر شده است؛ ولی تنوع در روش ها سبب شده تا متقاضیان در پی یافتن و انتخاب بهترین راه های اقامت دائم در کانادا باشند.

اقامت دائم در کانادا نیز همانند سکونت در دیگر کشورهای جهان، لازمه برگزیدن روش مهاجرتی مناسب می باشد. ادامه تحصیل، کار، سرمایه گذاری و… همگی از جمله راه هایی است که می تواند در اخذ اقامت دائم کانادا تاثیرگذار باشند. علاوه بر این، وجود برنامه هایی همچون اسکیل ورکر، اکسپرس اینتری و… نیز می تواند برای متقاضیان، اقامت کانادا را به همراه داشته باشد.

مسلما استفاده از این روش ها تنها زمانی منجر به اخذ اقامت دائم در کانادا می شود که هر یک از افراد درخواست کننده از شرایط کلی اقامت دائم و دیگر معیارهای لازم برای مهاجرت به کانادا برخوردار باشند. دارای اهمیت بودن مدرک تحصیلی، مهارت زبان، سن مناسب، تجربه کار، دارایی و سرمایه افراد، باعث شده تا همه این موارد نام برده شده، از شرایط عمومی اخذ اقامت کانادا به شمار رود که میزان اهمیت و توجه به هر یک از موارد این شرایط، به نوع روش های انتخابی بستگی دارد. بعنوان مثال: توجه به سن افراد برای مهاجرت تحصیلی به کانادا از اهمیت بیشتری نسبت به مهاجرت سرمایه گذاری برخوردار است و یا میزان دارایی و سرمایه شخصی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا مورد توجه بیشتری قرار می گیرد. پس انتخاب روش های مهاجرتی و اخذ اقامت دائم در کانادا بهتر است با توجه به شرایط وجودی در هر فرد صورت گیرد.

اقامت کانادا با استارتاپ

برنامه استارتاپ کانادا با صدور ویزای استارتاپ برای کارآفرینان خلاق، امکان مهاجرت و اقامت دائم در کانادا را فراهم می کند. هر یک از افراد برخوردار از نوآوری، کارآفرینی و یا ایده های خلاق، می توانند از این روش بعنوان بهترین راه های اقامت دائم در کانادا استفاده کنند؛ به شرطی که آنها از توانایی اثبات طرح خود برای جذب حامیان سرمایه دار کانادایی برخودار باشند. در آن صورت است که این موسسات با سرمایه گذاری بر روی طرح متقاضیان، با ارسال یک دعوتنامه، مقدمات مهاجرت و در نهایت اقامت افراد را ایجاد می کند.

بهترین راه های اقامت دائم در کانادا

البته ارسال این دعوتنامه خود به تنهایی منجر به اخذ ویزای استارتاپ کانادا نمی شود. هر یک از درخواست کنندگان می بایست برای این کار از شرایط دیگری همچون مهارت در زبان انگلیسی و یا فرانسوی و از حداقل ۱۰% حق رای برای طرح و ایده پیشنهادی، دارا باشند. ضمنا داشتن سرمایه ای در حساب بانکی برای تامین مخارج و هزینه های زندگی در یک سال اول، از دیگر شرایط الزامی است.

لازم به ذکر است که اخذ اقامت دائم در کانادا از طریق استارتاپ، زمانی ممکن می شود که افراد پس از شروع کار به مدت ۶ ماه، علاوه بر تمرکز بر روی طرح استارتاپی خود، در کانادا سکونت نمایند. عدم موفقیت در ایده و طرح پیشنهادی متقاضیان، دلیلی بر عدم دسترسی به اقامت دائم کانادا نمی شود.

اقامت کانادا با سرمایه گذاری

با در دست داشتن میزان سرمایه کافی برای شروع یک بیزینس و یا سپرده گذاری آن در کشور کانادا، انتخاب روش سرمایه گذاری می تواند ضمن ایجاد زمینه راه اندازی کسب و کار، سبب فراهم کردن اقامت دائم در این کشور نیز شود.

استفاده از روش سرمایه گذاری تنها به منزله ایجاد یک بیزینس در کانادا نمی باشد؛ بلکه در مواردی فرد لازم است برای سپرده گذاری در کانادا مبلغی را به عنوان ودیعه به دولت بپردازد. این روش خود از طریق برنامه های مختلفی اخذ اقامت دائم در کانادا را برای متقاضیان امکان پذیر می کند. تا از این طریق هم به اقتصاد دولت کانادا کمک شود و هم صاحبان سرمایه بتوانند در کشور کانادا اقامت گزینند.

بهترین راه های اقامت دائم در کانادا

یکی از این برنامه ها، سرمایه گذاری در استان کبک می باشد. لازمه استفاده از این روش، داشتن سرمایه ای برابر ۲ میلیون دلار کانادا می باشد که از بین این سرمایه، متقاضی ویزای سرمایه گذاری کانادا می بایست به مبلغ ۱,۲ میلیون دلار آن را جهت سپرده گذاری در کانادا، به دولت کبک ودیعه دهد. پس از گذشت ۵ سال این میزان مبلغ سپرده گذاری شده در دولت بدون هیچ گونه سودی به متقاضیان بازگردانده می شود.

البته سرمایه گذاری در استان کبک به روش دیگری نیز امکان پذیر است. طبق این روش، متقاضیان مستلزم سرمایه گذاری بدون بازگشت ۳۵۰ هزار دلار کانادا در موسسات مالی که از طرف دولت معرفی شده اند هستند. تا این موسسات با پرداخت مبلغ ۱,۲ میلیون دلار به دولت کانادا، فرآیند سرمایه گذاری را برای متقاضیان پیش ببرند.

به جز سرمایه گذاری استان کبک، امروزه سرمایه گذاری در استان بریتیش کلمبیا نیز بسیار پرطرفدار شده است. متقاضیان با داشتن مبلغ ۲۰۰ هزار دلار کانادا می توانند با ایجاد کارآفرینی در این استان، علاوه بر بهره‌مندی از سرمایه گذاری پرسود، اقامت دائم در کانادا را نیز بدست آورند.

اگر قصد اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه های سرمایه گذاری در کانادا یا برنامه استارت آپ کانادا را دارید، موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ مشاور مناسبی جهت مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و انجام امور دریافت انواع ویزای کانادا می باشد. هم اکنون می توانید تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان حرفه ای و باسابقه جهت دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا بهره‌مند شوید و یا با تکمیل فرم ارزیابی مهاجرت در وبسایت، منتظر تماس کارشناسان و ارائه مشاوره مهاجرتی بمانید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا