سکه و طلا

دیورس راهکاری مطمئن برای خرید طلای دست‌دوم

گاهی برای یک طلافروش هم سخت است که طلای دست‌دوم را از نو تشخیص دهد، همین امر خرید طلای دست دوم بدون اجرت را پرریسک می‌کند، اما به دلیل قیمت مناسب و سود بسیار، نمی‌توان به‌راحتی از خیر خرید چنین طلایی گذشت. بهترین راهکار عملی این است که خرید طلای دست دوم را از طریق مراکز معتبر و باسابقه انجام دهید؛ سایت دیورس یکی از مراکزی است که با خیال راحت می‌توانید از آن خرید کنید که در این مطلب بیشتر با این سایت آشنا می‌شود. همچنین اگر به دنبال این هستید که طلای دست دوم و مزایای آن را بشناسید این مطلب را تا آخر دنبال کنید.

طلای دست دوم چیست و چه کاربردی دارد؟

اجرت ساخت یکی از مهم‌ترین شاخص‌هایی است که روی قیمت نهایی طلایی که خریداری می‌کنید تأثیر می‌گذارد، هنگام فروش هم این اجرت از روی محصول کاسته می‌شود و ناگهان می‌بینید که قیمت طلایی که فروختید با قیمت خرید آن تفاوت زیادی دارد.

خرید طلای دست دوم اجرت پایینی نسبت به طلای نو دارد و به همین دلیل خرید آن به‌صرفه‌تر است و برای خریدار سود خوبی دارد. وزن نگین و سنگ‌های روی طلا کاسته می‌شود و این امر روی قیمت نهایی تأثیر بسزایی دارد. در شرایطی که طلا به اوج قیمت جهانی خود رسیده و ارزش آن در کشور هر روز بیشتر می‌شود، خرید طلای کم اجرت یک سرمایه‌گذاری بسیار مناسب و پربازده خواهد بود.

طلاهای دست دوم معمولاً مصرف‌شده هستند، اما به دلیل اینکه ظاهر خود را حفظ کرده‌اند و هنوز قابل‌ استفاده‌ هستند، برای ذوب فرستاده نمی‌شوند. این طلاها بیشتر اوقات برای فروش مجدد از پشت ویترین مغازه‌ها سر در می‌آورند.

این روزها خرید طلاهای دسته دوم طرفداران بسیاری پیدا کرده و همه به دنبال خرید مطمئن آن هستند، اما به دلیل ریسک وجود طلای عیار پایین یا تقلبی انتخاب درست دشوار است. شناخت درست طلا و تشخیص کیفیت آن بسیار مهم است و کمک می‌کند از کلاهبرداری‌های احتمالی پیشگیری کنید. اگر بتوانید مرکزی را پیدا کنید که طلای اجرت پایین را با ضمانت به شما ارائه کند، قطعاً بهترین گزینه برای خرید خواهد بود.

دیورس راهکاری مطمئن برای خرید طلای دست‌دوم

چطور طلای دست‌دوم را از نو تشخیص دهید؟

در نگاه اول دنیای طلا بسیار پیچیده و رازآلود است و به همین دلیل انتخاب بسیار سخت می‌شود، اما اگر کمی تحقیق کنید و آگاهی خود را در این مورد افزایش دهید، خرید برای شما بسیار ساده و دلپذیر خواهد بود.

امکان خرید و ثبت سفارش آنلاین طلای کم اجرت در سایت www.diorse.ir/low-price-jewelry فراهم شده است تا بتوانید یک خرید مطمئن داشته و از عیار و کیفیت محصولی که تحویل می‌گیرید، مطمئن شوید.

در گذشته این امکان وجود داشت یک گوشواره ۱۰ بار فروخته شود و هر بار اجرت ساخت از خریدار دریافت شود که کار غیرعادلانه‌ای بود. رواج مبادله طلای دست‌دوم این ریسک را پایین آورده و راه سوءاستفاده را محدودتر کرده است.

البته هنوز هم هستند کسانیکه سعی می‌کنند از این بازار هم به نفع خود سوءاستفاده کنند، اما با کمی دقت و آشنایی با اصطلاحات بازار طلا می‌توانید ضمن کسب سود راه را بر سوءاستفاده گران ببندید.

برای تشخیص طلای باکیفیت از تقلبی و عیار پایین، بهتر است به شکل و ظاهر آنچه می‌خرید دقت کنید؛ هیچ گونه ترک، شکستگی یا نشانه تعمیر نباید روی آنچه می‌خرید قابل مشاهده باشد.

اصرار بیش از اندازه فروشنده و تخفیف‌های دور از ذهن می‌تواند نشانه‌ای باشد که ممکن است مشکلی در کالا وجود داشته باشد. نکته دیگری که به تشخیص طلای دست دوم از بدل و کیفیت پایین،  کمک می‌کند کدی است که روی طلا درج شده است؛ سعی کنید کالایی را خرید کنید که کد داشته باشد.

قیمت طلای دست دوم بسیار متغییر است، به همین دلیل قبل از خرید لازم است بررسی کنید و قیمت روز را از مراکز معتبر دریافت کنید.

تماس با اتحادیه طلا و جواهر و گرفتن مشورت از متخصصان این مجموعه هم می‌تواند به شما در انتخاب طلای باکیفیت کمک کند.

کلام آخر

طبق مقاله خرید طلای دست دوم بهتر است یا سکه که در بلاگ سایت دیورس منتشر شده، به‌راحتی می‌توانید انتخاب مناسبی برای سرمایه‌گذاری داشته باشید. طلای کم اجرت به دلیل اینکه یک‌بار استفاده‌شده مزد ساخت یا اجرت ساخت کمتری دارد و از این ‌رو بسیار مقرون‌به‌صرفه است. با توجه به گران شدن مداوم قیمت این فلز گران‌بها، طلای دست‌دوم را می‌توان برای سرمایه‌گذاری یا مصرف نهایی خریداری کرد.

دیورس یک بنکداری معتبر با ۴۰ سال سابقه کار است که بهترین‌های موجود در بازار را به همراه تصویر و شرح کامل کالا در اختیار شما قرار داده است. امکان خرید از سایت و پرداخت آنلاین یکی دیگر از مزایای خرید از این مجموعه است.

با مراجعه به وب‌سایت این شرکت می‌توانید ضمن مقایسه قیمت‌ها، طلای کم اجرت را با فاکتور و ضمانت‌نامه رسمی کالا دریافت کنید. کلیه کالاهای خریداری‌شده ظرف مدت ۴۸ ساعت و به‌صورت کاملاً رایگان برای خریدار ارسال می‌شود. اگر قصد خرید طلای کم اجرت رادارید و حاضر نیستید ریسک خرید را متحمل شوید، همین‌الان به سایت دیورس مراجعه کنید و با اطمینان خرید کنید.

منبع: گالری طلا و چواهر دیورسش

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا