رمز ارز

آموزش رایگان ترید ارزهای دیجیتال؛ وبلاگ نوبیتکس مرجعی مطمئن برای یادگیری

بازار ارزهای دیجیتال یکی از سودآورترین و جذاب‌ترین بازارهای مالی است. احتمالا شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید، با بالا رفتن قیمت بیت کوین یا دیدن دوستانی که سودهای چند ده یا چند صد دلاری از این بازار به دست آورده‌اند، حسابی وسوسه شده‌اید. وسوسه شده‌اید تا آستین‌ها را بالا بزنید و زودتر وارد بازار بزرگ رمزارزها شوید. ورود به بازار ارزهای دیجیتال ساده است. اما کسب سود از این مارکت (بازار) سخت است. اگر بدون آموزش درست و کامل پا به بازار بگذارید، در موج‌ها و نوسانات ناگهانی آن غرق خواهید شد. این مقاله برای جلوگیری از این اتفاق نوشته شده است. در ادامه همراه ما باشید.

آموزش رایگان ترید ارزهای دیجیتال را از همین صفحه شروع کنید

آموزش ترید ارزهای دیجیتال، یادگیری و تسلط بر بازار کریپتوکارنسی زمان‌بر است. نه ما و نه شما نباید انتظار داشته باشیم که با خواندن یک مقاله به همه مفاهیم بازار مسلط شویم. اما مقاله پیش رو فرصت خوبی برای شروع آموزش رایگان ترید ارزهای دیجیتال و اولین قدم در مسیر حرفه‌ای شدن است. در این مقاله با یکدیگر به بررسی ۵ نکته برای شروع خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران می‌پردازیم:

  1. یادگیری مفاهیم
  2. توجه به امنیت و نگهداری از کیف پول‌‌ها
  3. آشنایی با مدیریت ریسک
  4. رصد کردن اخبار و مقاله‌ها
  5. اهمیت تمرین

·         یادگیری مفاهیم؛ خشت اول را محکم بگذارید

خرید و فروش ارز دیجیتال قمار نیست. اگر امروز صرفا با رصد کردن نرخ ارز دیجیتال و رشد یک ارز، اقدام به خرید کنید، یک بازنده تمام عیار خواهید بود. بازار رمزارزها به نسبت سایر بازارهای مالی، بازیگران کم‌تری دارد. به زبان تخصصی مارکت کپ این بازار کوچک است و افرادی که دارایی‌های دیجیتال زیادی دارند، به یکبار می‌توانند بازار را متلاطم کنند.

اما چرا اصلا این‌ها را گفتیم؟ چون تسلط بر مفاهیم اولیه بازار رمزارزها و بلاکچین باعث می‌شود با هوشیاری کامل وارد بازار شوید. پیشنهاد ما این است که اول از همه و پیش از هر اقدامی برای خود یک برنامه مطالعاتی در نظر بگیرید. با مفاهیم بلاکچین، رمزارزها، فورک، کیف پول دیجیتال، صرافی‌های برتر دنیا و ادبیات این حوزه آشنا شوید.

ممکن است کمی این مرحله زمان ببرد اما مطمئن باشید بعدها به صورت ویژه از خودتان تشکر خواهید کرد که یکباره به دل دریای کریپتو وارد نشده‌اید.

·        به امنیت دارایی‌های خود توجه کنید

شما زمان و سرمایه خود را وارد بازار می‌کنید. با آزمون و خطا و تسلط بر تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال آرام آرام در بازار فعالیت می‌کنید. به تدریج سودهای متوسط و بزرگ به دست می‌آورید. به یکباره همه چیز را از دست می‌دهید!

بله، امنیت در بازار همین قدر مهم است. برای نگهداری از رمزارزها نیاز به کیف پول داریم. کیف پول‌‌های رمزارزها یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی دارند. در صورتی که کلید خصوصی خود را فراموش کنید، باید با تمام دارایی‌های خودتان خداحافظی کنید. از طرف دیگر انتخاب کیف پول مناسب و مراقبت از آن، هم نقش مهمی در حفظ امنیت دارایی‌های شما دارد. مساله امنیت در بازار آنقدر مهم است که در اکثر آموزش‌های رایگان ترید ارزهای دیجیتال، بخش عمده‌ای از زمان صرف آموزش امنیت و نگهداری از رمزارزها می‌شوید.

اگر قصد فعالیت در این حوزه را دارید، حتما به کیف‌پول (های) خود توجه ویژه داشته باشید!

·        مدیریت ریسک؛ همه اینجا ضرر می‌کنند

بازار کریپتوکارنسی، بازار سود و ضررهای کوچک و بزرگ است. ممکن است در ابتدا با روش‌هایی مثل کپی تریدینگ یا استفاده از ربات در بازار فعالیت کنید تا بتوانید کمی تجربه به دست بیاورید. احتمالا پس از مدتی سایت های مرجع بازار را پیدا خواهید کرد و حسابی دانش خود را آپدیت می‌کنید. اما هنوز هم باید صبر کنید. حتی در صورتی که دانش نظری بالایی دارید با همه سرمایه خود وارد بازار نشوید.

در بازار کریپتوکارنسی حتی کارکشته‌ترین تریدرها، هم ضرر می‌کنند. در کنار دانش مرتبط با رمزارزها، پیشنهاد می‌کنیم برای یادگیری مدیریت ریسک هم وقت بگذارید. مدیریت ریسک به ما یاد می‌دهد که همه دارایی‌های خود را بر روی یک ارز نگذاریم و با سبدگردانی بتوانیم از ارزهای مختلف سود مناسبی به دست آوریم. خلاصه اینکه مدیریت ریسک را جدی بگیرید.

راستی کمی بالاتر درباره کپی تریدینگ صحبت کردیم، اگر با این مفهوم آشنا نیستید حتما سری به مقاله کپی ترید چیست بزنید و با این روش جالب خرید و فروش رمزارزها آشنا شوید.

  • اخبار و مقالات جدید؛ چند قدم جلوتر از بقیه باشید

بازار کرپتوکارنسی مدام در حال تغییر است. ورود فناوری‌ها و ارزهای جدید ماهیت همیشگی این بازار است. برای اینکه بتوانید با این ماهیت خود را سازگار کنید، باید خستگی ناپذیر مطالعه کنید. رصد روزانه اخبار و فناوری‌های جدید و مرتبط با بلاکچین می‌تواند نه یک قدم، بلکه صدها قدم شما را از دیگران جلو بیندازد. سایت‌هایی مثل cointelegraph می‌توانند بهترین و آخرین اخبار حوزه کریپتوکارنسی را در اختیار شما قرار دهند.

آموزش رایگان ترید ارزهای دیجیتال؛ وبلاگ نوبیتکس مرجعی مطمئن برای یادگیری

·        تمرین کنید تا استاد بزرگ بازار شوید

رویای یک شبه پولدار شدن در بازارهای مالی را برای همیشه فراموش کنید. خرید و فروش ارز دیجیتال یک کار سخت است. اگر قصد حضور بلندمدت و پرسود در بازار را دارید، باید مرتبا تمرین کنید. تمرین بیشتر و بیشتر دانش شما را به مهارت تبدیل می‌کند. از ضرر و زیان ها نترسید و سعی کنید پس از هر بار معامله، فرآیند خرید و فروش را در ذهن خود بررسی کنید و مهم ترین نکات آن را یادداشت کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال و حرفه‌ای شدن در بازار رمزارزها نیاز به تمرین دارد. تمرین بیشتر شما را استاد بزرگ بازار رمزارزها می‌کند. پس آستین‌ها را بالا بزنید!

آموزش رایگان ترید ارزهای دیجیتال؛ وبلاگ نوبیتکس مرجعی مطمئن برای یادگیری

نوبیتکس؛ یک صرافی عالی، یک مدرسه کاربردی

به پایان نقطه صفر آموزش رایگان ترید ارزهای دیجیتال، رسیدیم. نکات گفته شده در این مقاله می‌تواند مثل یک چراغ راه را برای یادگیری بیشتر شما روشن کند. اما برای اینکه در ادامه مسیر شما را تنها نگذاریم، یک پیشنهاد ویژه هم داریم.

اگر به بازار خرید و فروش ارز دیجیتال علاقه‌مند باشید به نام «نوبیتکس» برخورده‌اید. کاربران ایرانی نوبیتکس را اولین و بهترین انتخاب خود برای خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران می‌دانند. نوبیتکس فقط یک صرافی آنلاین نیست. بلکه مقالات، اخبار و تحلیل‌های ارائه شده در وبلاگ نوبیتکس، یک مرجع مطمئن برای یادگیری الفبای حضور در بازار رمزارزها است. یادگیری خرید و فروش ارزهای دیجیتال هیچ وقت تمام نمی‌شود.پیشنهاد می‌کنیم گام بعدی یادگیری خرید و فروش ارز دیجیتال را همین الان بردارید و با خواندن مقاله ربات معامله گر ارز دیجیتال، مسیر آموزش ترید ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا