کد خبر: ۴۷۵۷۸
تعداد بازدید: ۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان از تماس تلفنی 2 هزار و 972 هرمزگانی با تلفن 197 دفتر نظارت همگانی پلیس استان در فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش تجارت امروز، سرهنگ حسین حیدری بیان کرد: یکی از مهمترین عوامل زمینه ساز رشد و بالندگی یک سازمان اجتماعی؛ دریافت مستمر و قاعده مند بازخورد از مخاطبان آن سازمان است، اهمیت چنین عاملی به ِویژه برای سازمانی همچون ناجا که متولی انجام مأموریت های پراهمیت نظیر ایجاد و بسط امنیت عمومی و اجتماعی برای همه افراد جامعه بیشتر از سازمان های دیگر است.

وی افزود: دریافت مستمر نظرها و بازخوردهای شهروندان و آگاهی از نگرش ها و مواضع آنان نسبت به نیرو و کارکنان آن؛ از یک سو مسئولان ناجا را از سطح و تراز اثربخشی کنش وری گذشته بخش های مختلف نیرو آگاه می سازد و از سویی دیگر شیوه و طریق انجام بهینه و مطلوب مأموریت های نیرو را در آینده به آنان می نمایاند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اذعان کرد: در فروردین امسال مجموعا 2 هزارو 972 فقره تماس تلفنی شهروندان با دفتر نظارت همگانی پلیس استان برقرار شده که از این تعداد تماس ها 70درصد به تماس های قابل رسیدگی و مشاوره و راهنمایی و 30 درصد به تماس های غیر مرتبط و غیر قابل رسیدگی اختصاص داشته است.

سرهنگ حیدری ادامه داد: همچنین در مدت یاد شده از مجموع پیام های قابل رسیدگی مردمی واصل شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، شکایت 94 درصد کاهش داشته و پیام های تقدیر مردمی 45درصد با افزایش همراه بوده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش تصویری