اینترنت

راهنمای ساخت سایت بدون برنامه نویسی با استفاده از وبزی

در دورانی هستیم که داشتن یک سایت حرفه‌ای برای معرفی خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌دهید، به یک ضرورت تبدیل شده است. عموم مردم داشتن یک وب سایت را به منزله‌ اعتبار بیشتر برای یک کسب و کار می‌دانند و نداشتن آن، مجموعه شما را برند کوچک تری در مقایسه با سایر رقبا، در ذهن تداعی می‌کند.

ضمن آنکه راه اندازی سایت، علاوه بر رسمیت بخشیدن به کسب و کار شما، قطعا کارکردهای مهم تری نیز خواهد داشت. اگر در حوزه خدمات فعالیت می‌کنید، معرفی رزومه کاریتان، جزئیات هر خدمتی که ارائه میدهید، نمونه کارها و پروژه هایی که قبلا آنها را انجام دادید یک راه عالی برای جذب مشتری و گرفتن سفارشات جدید است.

اگر هم فروشنده کالای خاصی هستید، ساخت یک فروشگاه اینترنتی در کمترین زمان و با هزینه مناسب، شما را به دنیای نامحدودی از کاربران و مشتریان بلقوه متصل خواهد کرد که ظرفیت فوق العاده‌ای برای فروش و افزایش درآمد در مقایسه با روش‌های فروش سنتی است.

برای راه اندازی سایت از کجا شروع کنیم؟

روش‌های مختلفی برای ایجاد سایت یا فروشگاه اینترنتی وجود دارند که باتوجه به نیازهای شما از یک سایت، هر کدام می‌توانند در نوع خودشان کاربردی باشند. از سفارش برنامه نویسی کامل یک سایت به یک تیم گرفته تا استفاده از سی‌ام‌اس های رایگان موجود در اینترنت که هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.

یکی از بهترین روش‌ها برای راه اندازی سایت، در صورتی که خودتان با کدنویسی و مسائل فنی این حوزه آشنایی ندارید، استفاده از سایت ‌ساز‌ها است. با بهره گیری از این ابزارها، شما هیچ نیازی به درگیری با مسائل فنی یا امنیتی راه اندازی یک سایت نخواهید داشت و با استفاده از یک محیط گرافیکی، با حداقل آشنایی با اینترنت، می‌توانید به سادگی به طراحی سایت و مدیریت آن بپردازید.

طراحی سایت با استفاده از سایت ساز و فروشگاه ساز وبزی

در بین ابزارهای سایت ساز، تنها سیستم ایرانی که به شما امکان طراحی صفر تا صد ظاهر سایت را فقط با استفاده از چند کلیک ساده، می‌دهد، وبزی است.

محیط نرم افزار وبزی، بصورت کاملا فارسی و یوزرفرندلی طراحی شده تا شما، چه بعنوان یک کاربر حرفه‌ای، و چه بعنوان کسی که آشنایی حداقلی با کامپیوتر دارد، به خوبی با آن ارتباط برقرار کنید و بتوانید سایت دلخواه تان را دقیقا به همان‌گونه که دوست دارید، ایجاد کنید.

چه نوع سایت‌هایی با از استفاده وبزی می‌توان ساخت؟

وبزی، برای تقریبا هر نوع سایتی که بخواهید راه اندازی کنید، مناسب است. اگر قصد تان راه اندازی فروشگاه اینترنتی می‌باشد، قالب‌ها و امکانات بسیار گسترده ای پیش روی شماست. اضافه کردن محصول با جزئیات دقیق و کامل، روشهای پرداخت مختلف مثل درگاه های شاپرک، پرداخت در محل، شرکت‌های پرداخت یار و… ، روش‌های ارسال مختلف بر حسب وزن، شهر، ارزش سفارشات و… ، اتصال به پنل پیامکی، سرویس های حمل و نقل مثل چاپار، و… بخشی از امکانات فروشگاه ساز وبزی می‌باشد.

برای ایجاد یک سایت شرکتی و معرفی خدمات نیز، قالب‌های زیادی روی پلت فرم وبزی وجود دارند که شما با انتخاب هر یک از آنها و قراردادن اطلاعات خودتان و کمی شخصی سازی می‌توانید یک سایت حرفه‌ای و تر و تمیز برای خودتان داشته باشید. فرم ساز حرفه‌ای، لینک کردن شبکه‌های اجتماعی به سایت، اضافه کردن جدول قیمت،. سوالات متداول، دکمه تماس و بسیاری دیگر از ابزارهای وبزی،‌ به شما کمک میکنند تا وب سایتتان را کامل و بدون نقص طراحی کنید.

اگر به دنبال راه اندازی سایت خبری یا وبلاگ هستید، علاوه بر تمام امکانات ذکر شده، می‌توانید از سیستم مدیریت محتوای موجود در بخش «مدیریت وبلاگ» وبزی استفاده کنید. ایجاد دسته بندی، تگ،‌ مدیریت نظرات، طراحی و شخصی سازی ظاهر هر نوشته، اتصال به سیستم های ایمیل مارکتینگ مثل میلرلایت از جلمه امکانات این بخش می‌باشند.

طراحی سایت با این روش چقدر هزینه دارد؟

خوشبختانه استفاده از وبزی برای شروع کار شما بصورت رایگان است. شما می‌توانید با انتخاب یکی از قالب های آماده سایت، اقدام به ساخت سایت خودتان نمایید و تا ۱۴ روز به صورت کاملا رایگان از بخش های مختلف این سایت ساز استفاده کنید.

خدمات وبزی بصورت یکپارچه و در قالب پکیج های مختلف طراحی شدند. درواقع شما با استفاده از وبزی صفر تا صد همه‌ی آنچه که برای داشتن سایت نیاز خواهید داشت را، به شکل جامع در اختیار خواهید داشت و نیاز به هزینه های جانبی برای خرید هاست، دامین، راه اندازی و نگهداری سایت، طراحی، کد نویسی، ابزارهای سئو و … نخواهید داشت.

برای مشاهده تعرفه ها، میتوانید به سایت وبزی به نشانی webzi.ir مراجعه فرمایید.

چرا وبزی بهترین روش طراحی سایت است؟

وبزی تنها سایت ساز با قابلیت شخصی سازی صفر تا صد بصورت درگ اند دراپ در ایران و جزو معدود سایت سازهای جهانی با این قابلیت می‌باشد.

میزبانی سایت در وبزی بر بستر هاست ابری صورت می‌گیرد که تکنولوژی بروز تری نسبت به سایر روشهای میزبانی سایت می‌باشد و این امر باعث شده تا سایت های ساخته شده با این پلتفرم سرعت لود بسیار بالایی داشته باشند. سیستم WAF و مقابله با حملات نیز،. سایت را از نظر امنیتی در سطح عالی قرار میدهد و در مقابل نفوذ ایمن میکند.

علاوه بر این امکانات فنی گسترده ای، ویژگی‌ای که این سیستم را نسبت به تمام روشهای طراحی سایت متمایز می‌کند، پشتیبانی آنلاین هفت روز هفته آن است که در هر ساعتی از روز پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

با ساخت سایت با استفاده از وبزی همواره یک تیم مختصص را همراه و در کنار خود دارید تا در هر کجایی که نیاز به مشاوره  یا حل مسئله‌ای داشتید، روی آنها حساب کنید. برای ساخت سایت کافیست وارد سایت webzi.ir شوید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا