اجتماعی

معرفی انواع ویپ

اگر قصد خرید ویپ دارید چه خوب است در ابتدا مدل های مختلف از انواع ویپ ها را بشناسید به این ترتیب می توانید انتخاب بهتری داشته باشید و متوجه شوید که بهترین گزینه برای شما کدام است.

ویپ ها مدل های متنوعی دارند که بسیاری از افراد هنوز سبک مناسب خود را نمی شناسند به این ترتیب چه خوب است که در انواع ویپ ها را به خوبی بشناسیم:

۱- ویپ سیگاری: دسته اول از ویپ ها مدل های سیگاری هستند که معمولاً وزن سبکی دارند. این ویپ ها ظاهری مشابه با سیگار دارند و در مدل بندی های متنوعی عرضه می شوند. البته که محدودیت هایی نیز برای آنها دیده می شود. مثلاً کیت بخار این ویپ ها مقدار محدودی از جویس ها را در خود قرار می دهد و از سوی دیگر شرایط شارژ آن وجود ندارد. موضوع مهم دیگر اینکه این ویپ ها معمولاً عمر کوتاه تری دارند و این موضوع سبب می شود تا به طور کلی نیاز به خرید چندین ویپ سیگاری داشته باشید اما به دلیل ظاهر ظریف و وزن سبکی که دارند معمولاً طرفداران خاص خود را داشته و خرید ویپ سیگاری معمولاً با آمار بالایی همراه است.

معرفی انواع ویپ

۲- ویپ پاد: ویپ های پاد از جدیدترین سیگارهای الکترونیکی موجود در بازار محسوب می شوند که که بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده اند. ویپ پاد شامل یک دستگاه دو قسمتی است که یک بخش آن شامل باتری بوده و بخش دیگر مربوط به قلم ویپ است. قلم ویپ ها تعویض می شود. این مدل از دستگاه ویپ قیمت ارزانی دارد بنابراین اگر به دنبال خرید ویپ ارزان هستید، ویپ پاد گزینه خوبی برای شما محسوب می شود و سطح کارایی بالاتری دارد. به طور کلی این مدل از ویپ ها به واسطه نمک نیکوتین مایع نیز کار می کنند و برای افرادی که نیاز به نیکوتین بالاتری دارند مورد استفاده قرار می گیرد. نمک نیکوتین برای تولید نیکوتین بیشتر است.  این ویپ ها کاربری بسیار آسان و ساده ای دارند و به صورت قدرتمند طراحی شده اند. پاد به کار برده شده در این دستگاه قابلیت تعویض دارد. ابعاد دستگاه کوچک بوده و مناسب کسانی است که به دنبال یک محصول کاملاً با کیفیت هستند.

۳- ویپ قلمی: ویپ های قلمی نوعی ویپ با کیفیت محسوب می شوند و به نوعی نسخه تکامل یافته سیگارهای الکترونیکی هستند. اینطور که بررسی ها نشان می دهد این ویپ ها به خوبی فشرده می شوند و فضای کمی اشغال می کنند و در لیست انواع ویپ ، بهترین گزینه از نظر ابعاد خواهند بود. این دستگاه ها شامل دو قسمت اصلی هستند. قسمت اول آنها باتری بوده و قسمت دوم مخزن است. اندازه مخزن معمولاً در سبک های متنوعی در نظر گرفته می شود. در داخل این ویپ ها از باتری استفاده شده است و سایز کوچکی دارند. البته دقت کنید که ظرفیت باتری به کار برده شده در انواع ویپ قلمی معمولاَ کم و محدود است. از ویژگی های انواع ویپ قلمی می توان به کارایی و کیفیت بالا اشاره کرد. در این ویپ ها امکان تعویض کویل و حتی کارتریج وجود دارد و استفاده از این دستگاه بسیار آسان است.

معرفی انواع ویپ

ویپ مناسب افراد با تجربه

اگر از دسته افرادی هستید که نیاز به ویپ قدرتمند دارید می توانید از دستگاه ویپ جعبه ای استفاده کنید. انواع ویپ جعبه ای عرضه شده است که دارای حجم و ظرفیت نسبتاً بیشتری بوده و به طور کلی در قدرت بالاتری ارائه می شوند. اندازه این ویپ ها معمولاً بزرگتر بوده و عملکرد بهتری از خود نشان می دهند. عمر باتری این ویپ ها طولانی تر بوده و به نسبت انواع ویپ ساده کاربرد بهتری دارند. این دستگاه ها به صورت جعبه ای طراحی شده اند و شما این امکان را دارید که ولتاژ و دما را تنظیم کنید. در این ویپ ها تانک هایی وجود دارد که مستقیماً از طریق دهان به ریه وصل می شوند. آپشن های ویپ های جعبه ای زیاد است و عملکرد و کارایی بالایی دارد. ما در سایت مدل های متنوعی از این ویپ ها برای فروش در نظر گرفته ایم. ظرفیت و طول عمل باتری این ویپ ها بالا بوده و شما می توانید از تانک های دیگر در این محصول استفاده نمایید.

انواع ویپ مناسب افراد حرفه ای

کسانی که مدت طولانی از دستگاه ویپ استفاده کرده اند و به نوعی از این دستگاه لذت می برند قطعاً نیاز به یک ویپ با قدرت بالا داشته و کیفیت ویپ ها برای این گروه اهمیت زیادی خواهد داشت. انواع ویپ قدرتمند نیز عرضه شده است که دارای امکاناتی اعم از تنظیم ولتا، تنظیم دما و همینطور کویل های چندگانه است. به طور کلی باتری های قوی و ایمنی در این دستگاه به کار برده شده است و ساختار مناسبی دارد.

ویپ جعبه ای پر قدرت: ویپ های جعبه ای که قدرت بالایی دارند معمولاً از نظر باتری بسیار با کیفیت هستند. این ویپ ها توان بالایی دارد و شرایطی برای آنها فراهم است تا تانک و کویل تعویض شود. از سوی دیگر این ویپ ها در سبک های متنوعی عرضه شده است. عملکرد این ویپ ها قوی بوده و قابلیت های متنوعی برای آنها دیده می شود. تانک های قابل تعویض این ویپ ها سبب می شود تا اقتصادی به نظر برسد. به طور کلی تعداد باتری در این ویپ ها بیشتر بوده و طول عمر باتری ها نیز بیشتر است. البته که این ویپ ها از نظر سبک و مدل بندی شرایط مخصوص به خود دارند.

معرفی انواع ویپ

Squid تنظیم شده: این مدل از انواع ویپ ، به نوعی پیشرفته ترین و بهترین گزینه برای افراد حرفه ای محسوب می شود. در این مدل از ویپ ها از منبع تغذیه اتومایزر استفاده شده است که کارایی بهتری دیده می شود. در این ویپ ها نوعی مخزن کوچک و فشرده وجود دارد و به اتومایزر ها وصل شده است به طور کلی این ویپ ها به واسطه فضایی که توسط مخزن گرفته شده است سایز کمی بزرگتری دارند و معمولاً استفاده از باتری های چندگانه در این دستگاه کمی مشکل است. این ویپ ها باتری های قوی دارند و در سبک های دو باتری نیز ساخته شده اند.

استفاده از ویپ چه حس و حالی دارد؟

اگر از دسته کسانی هستید که انواع ویپ را تست کرده اید قطعاً متوجه شده اید که استفاده از ویپ برخلاف سیگار، احساس سنگینی در گلو و ریه ایجاد نمی کند. در انواع ویپ ، از بخار به جای دود استفاده می شود و زمانی که عملیات ویپینگ انجام می شود، مقداری رطوبت در گلو احساس خواهید کرد. به طور کلی طعم دار بودن این دستگاه یکی از بهترین مزایای آن محسوب می شود و به نسبت سیگارهای تنباکویی کیفیت بیشتری دارد. وقتی از ویپ استفاده می کنید دیگران را آزاد نمی دهید و این موضوع باعث می شود که عذاب وجدان نداشته باشید.

ویپ مناسب من کدام است؟

برای خرید ویپ در ابتدا باید سطح نیاز خود را مشخص کنید. از یاد نبرید که به طور کلی انواع ویپ از نظر قدرت دسته بندی مخصوص به خود دارد. حتی ویپ ها از نظر سایز نیز مناسب هستند. یک رویکرد مهم در خصوص ویپ پیشرفته این است که امکانات زیادی برای آن در نظر گرفته شده است و به طور کلی هزینه کمتری دارد. اینطور که بررسی ها نشان می دهد ویپ های متوسط معمولاً با ظرفیت های بالا نیز عرضه می شوند و سطح نیاز بسیاری از افراد را فراهم می سازند.

اگر بودجه بالاتری داشته باشید ویپ های جعبه ای از نظر کارایی بی نظیر هستند اما اگر به فکر خرید انواع ویپ ارزان هستید، قطعاً پاد ویپ گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای برای شما خواهد بود. یک موضوع مهم که باید مورد بررسی قرار بگیرد اینکه قیمت ویپ بر اساس سطح کیفیت آن در نظر گرفته می شود. برخی از ویپ ها در بازار تعرفه بسیار بالایی دارند که خوشبختانه ما در سایت قیمت انواع ویپ را منصفانه در نظر گرفته ایم تا افراد زیادی بتوانند این محصول را خریداری کنند.

در خرید ویپ باید به قدرت نیکوتین آن دقت شود چون به طور کلی پیدا کردن بهترین ویپ بر اساس قدرت نیکوتین ارزیابی می شود. اینطور که بررسی ها نشان داده است ویپ ها دسته بندی متنوعی دارند و در نهایت قدرت نیکوتین هر یک به نسبت مدل های دیگر متفاوت است.

یک موضوع مهم دیگر این است که باید به چگونگی تمیز کردن ویپ نیز در خرید دقت کنید برخی از ویپ ها قدرت بالایی دارند و ابعاد مناسبی برای آنها در نظر گرفته شده است اما به طور کلی تمیز کردن آنها مشکل ساز بوده و سبب می شود که عمر ویپ کوتاه شود.

معرفی انواع ویپ

خرید اینترنتی ویپ

شما می توانید مدل های متنوعی از انواع ویپ را در سایت مشاهده نمایید و شرایط خرید اینترنتی در اختیار شما قرار گرفته است. در خرید اینترنتی درگیر واسطه نخواهید بود و این موضوع سبب می شود تا ویپ مورد نظر با کیفیت بالا و بسته بندی باکیفیت به دست شما برسد. ویپ ها در مدل و اندازه های متنوعی عرضه می شوند. انواع ویپ بر اساس سطح کیفیت وجود دارد که به همراه توضیحات محصول و قیمت در سایت قرار گرفته است تا خرید آسان تر شود.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا