اینترنت

نکات مهمی که باید پیش از خرید فالوور بدانید

شاید بارها به فکر کسب درآمد از طریق اینستاگرام افتاده باشید اما به دلایل مختلف منصرف شده باشید. شاید فکر کنید فضای اینستاگرام اشباع شده است یا به این سادگی‌ها نمی‌توان پیج موفق و کسب و کاری با درآمد مناسب در اینستاگرام داشت. البته داشتن یک صفحه موفق با فالوور بالا کار آسانی نیست، اما با کمی صبوری و البته تحقیق و تخصص، می‌توان به آن دست پیدا کرد. در این مقاله قصد داریم چگونگی جذب و خرید فالوور برای پیج‌های جدید و قدیمی، فروشگاهی یا شخصی را توضیح دهیم. اما پیش از هر صحبت دیگری، باید به سوال زیر پاسخ دهیم.

خرید فالوور اینستاگرام برای یک پیج اینستاگرامی چه مزایایی دارد؟

حتی اگر بهترین محصول را تولید کنید تا زمانی که مشتری نداشته باشد ارزش آن کشف‌نشده باقی خواهد ماند. ممکن است پیج شما محتوای دست اول و بی‌نظیری داشته باشد ولی اگر مخاطبی نباشد که از آن استفاده کند چه فایده‌ای دارد؟ خرید فالوور در اینستاگرام مزایای بسیاری دارد. از جمله:

فالوور بالای اینستاگرام به پیج شما اعتبار می‌بخشد
تعداد دنبال‌کننده‌های یک پیج به آن اعتبار می‌دهند! باور ندارید؟ خود شما برای خرید به کدام گزینه راحت‌تر اعتماد می‌کنید؟ صفحه‌ای با ۳۵۸ فالوور یا یک پیج چند هزارتایی که هر پست آن دست‌کم ۲-۳ هزار تا لایک می‌خورد؟

نکات مهمی که باید پیش از خرید فالوور بدانید

فالوور بالا باعث می‌شود بیشتر دیده شوید
الگوریتم اینستاگرام به بیشتر دیده شدن پیج‌های پرمخاطب و پرفالوور کمک می‌کند و آن‌ها را به سایر کاربران نمایش می‌دهد. همین مسئله تاثیر قابل توجهی بر فالو شدن دوباره و دوباره پیج شما خواهد داشت. قدیمی‌ها می‌گفتند “پول، پول میاره!”، ما باید بگوییم “فالوور، فالوور میاره!” و این یک سیکل است. خرید فالوور واقعی به فروش بهتر شما کمک می‌کند، فروش بیشتر فالوورهای دیگری را به پیج شما می‌آورد و بالاتر رفتن فالوور، اینستاگرام را وادار می‌کند صفحه شما را به مخاطبان بیشتری نشان دهد!

با تعداد بالای فالوور، امکانات بیشتری در اختیار دارید
یکی دیگر از مزیت‌های خرید فالوور ، امکان استفاده از برخی خدمات اینستاگرام است که در اختیار پیج‌های کم‌فالوور قرار نمی‌گیرد. این موارد شاید کوچک، نتایج مهمی برای کسب و کار شما دارند. از جمله قابلیت اضافه کردن لینک به استوری‌ها که با عبارت‌های “بالا بکشید” یا “Swipe Up” آن را می‌شناسید. با استفاده از این سرویس می‌توانید آمار بازدید از وبسایتتان را از طریق استوری اینستاگرام بالا ببرید و نکته اینکه این قابلیت تنها برای صفحاتی وجود دارد که حداقل ده‌هزار تا فالوور دارند!

روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام

راه‌های مختلفی برای بالا بردن فالوور اینستاگرام وجود دارد. چند مورد از این روش‌ها را نام می‌بریم:

تعامل بالا و فالو کردن پیج‌های دیگر

استفاده از هشتگ‌های مناسب و مرتبط با پست، البته به مقدار لازم!

خرید فالوور

تولید محتوای جذاب، هم تصویری و هم ویدیویی

فعالیت مستمر و منظم

پیدا کردن ساعات مناسب فعالیت

تعامل با مخاطبان از طریق پاسخ دادن به موقع به دایرکت‌ها و کامنت‌ها

تعامل با سایر کاربران از طریق لایک کردن و کامنت گذاشتن

برگزاری مسابقه

تبلیغات در صفحات دیگر

و…

چرا خرید فالوور ، انتخاب پیج‌های موفق اینستاگرامی است؟

خرید فالوور واقعی درصورتی‌ که از سرویس‌های معتبر و با رعایت نکات مهم انجام بگیرد به سود صفحات اینستاگرامی است. البته دقت داشته باشید که این فالوورها حتما فالوور واقعی باشند. خرید فالوور فیک به صفحه شما آسیب می‌زند. اینستاگرام صفحات فیک و تقلبی را تشخیص می‌دهد و در صورتی که تعداد زیادی از دنبال‌کنندگان شما فیک باشند، اعتبار شما را کاهش خواهد داد.

خرید فالوور ایرانی و واقعی، به صفحه شما اعتبار می‌دهد؛ تعامل و فروش پیجتان را بالا می‌برد و در مدت زمان کمتری نسبت به سایر روش‌های جذب فالوور، نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

آیا خرید فالوور به پیج اینستاگرام آسیب می‌زند؟

نکات مهمی که باید پیش از خرید فالوور بدانید

اگر خیلی کوتاه بخواهیم به این سوال پاسخ بدهیم باید بگوییم بستگی دارد! در واقع “بستگی دارد” که بخواهید چه فالووری برای پیجتان بخرید و چقدر هزینه کنید. اگر قصد دارید با مبالغ بسیار کم، تعداد فالوور فیک بسیار بالا برای پیجتان تهیه کنید انگار که با دستان خودتان طناب دار را به گردن پیجتان انداخته‌اید! برعکس, اگر فالوور واقعی و ایرانی و از سایت‌های معتبر، حرفه‌ای و باتجربه، مانند اینستاپلاس، خریداری کنید در مدت زمان کم، پیشرفت قابل توجهی در صفحه اینستاگرامتان خواهید دید. فروشتان افزایش پیدا می‌کند و با خرید فالوور واقعی مخاطبانتان بیشتر و بیشتر می‌شود.

۸ نکته مهم که پیش از خرید فالوور اینستاگرام باید بدانید

در ادامه نکات خرید فالوور اینستاگرام را برایتان شرح می‌دهیم:

خرید فالوور ایرانی نسبت به خارجی اولویت دارد. خصوصا اگر فروش محصول دارید فالوور خارجی کمکی به افزایش درآمد شما نمی‌کند.

فالوور فیک نخرید! از سرویس‌های معتبر فالوور واقعی بخرید. اینستاپلاس یکی از این سرویس‌هاست که فالوور واقعی ارزان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

پسورد خود را در اختیار وبسایت‌ها و سرویس‌های فروش فالوور قرار ندهید. سرویس‌های معتبر و حرفه‌ای از شما رمز اینستاگرامتان را نمی‌خواهند.

یکی دیگر از نکات مهم خرید فالوور این است که تا انتهای فرایند جذب فالوور، صفحه اینستاگرامتان باید عمومی و پابلیک بماند.

یکباره تعداد زیادی فالوور نخرید. از تعداد کم شروع کنید. بالا رفتن ناگهانی تعداد فالوور یک صفحه، باعث حساس شدن اینستاگرام و احتمال بن شدن پیجتان می‌شود.

شما فالوور واقعی خریده‌اید پس قطعا مدت زمانی طول می‌کشد تا تعداد فالووری که درخواست کرده‌اید پیجتان را فالو کنند. صبور باشید.

شما فالوور واقعی خریده‌اید پس قطعا برای برخی از فالوکنندگان پیج شما جذابیت کافی نخواهد داشت و پس از مدتی آنفالو خواهند کرد. این مسئله عادی است.

پس از خرید فالوور ، تعداد زیادی بازدیدکننده به صفحه شما خواهند آمد. آماده پاسخگویی به این افراد باشید.

نکات مهمی که باید پیش از خرید فالوور بدانید

هزینه خرید فالوور چقدر است؟ چطور فالوور بخریم؟

هزینه خرید فالوور واقعی کمی بیشتر از خرید فالوور فیک است اما نسبت به سایر انواع تبلیغات، هزینه کمتری می‌پردازید و زودتر نتیجه مورد نظرتان را می‌گیرید. قیمت فالوور با توجه به تعداد آن و سرویس انتخابی شما متفاوت است. اینستاپلاس یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین سرویس‌هایی است که به فروش فالوور واقعی می‌پردازد. علاوه بر این، برای خرید لایک و خرید کامنت اینستاگرام نیز می‌توانید به این مجموعه اعتماد کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا