نساجی

حضور تیم شخصی دوزی گرادپرو در شهرهای بزرگ

در این طرح که با حضور عده زیادی از علاقه مندان حوزه مد ، استایل و بخصوص شخصی دوزی در سراسر ایران برگزار خواهد شد، روش و متد جدید و روز دنیا شخصی دوزی که بدون ریسک و با انتخاب آگاهانه است ارائه خواهد شد.

به گزارش واحد امور مشتریان گرادپرو، رامین عارفی بنیانگذار و صاحب امتیاز برند گرادپرو (geradpro) خبر از حضور تیم شخصی دوزی گرادپرو بصورت هفتگی در یکی از شهرهای بزرگ را داد.

ایشان با اشاره به شروع این طرح از اهواز اعلام کرد: در این طرح که با حضور عده زیادی از علاقه مندان حوزه مد ، استایل و بخصوص شخصی دوزی در سراسر ایران برگزار خواهد شد، روش و متد جدید و  روز دنیا شخصی دوزی که بدون ریسک و با انتخاب آگاهانه است ارائه خواهد شد.

وی همچنین از حضور تیم حرفه‌ایی شخصی دوزی گرادپرو به همراه یک طراح و استایلیست خلاق این مجموعه خبر داد و بیان داشت تاکنون پس از اهواز، در شهرهای شیراز، کرمانشاه و رشت حضور داشته ایم و به زودی به سایر شهرها نیز سفر خواهیم داشت. وی در ادامه گفت: تخصص ما شخصی دوزی انواع لباس رسمی آقایان است و در حال حاضر مجموعه کالیته های لباس آقایان بخصوص کت و شلوار گرادپرو بی نظیر است؛ همچنین منتظر خبرهای خوبی در حوزه تولید شخصی دوزی پوشاک بانوان باشید.

حضور تیم شخصی دوزی گرادپرو در شهرهای بزرگ

گرادپرو بعنوان اولین برند تخصصی شخصی دوزی و سفارشی دوزی صنعتی در ایران در بهمن ماه ۱۳۹۹ فعالیت خود را از شوروم مرکزی خود واقع در الهیه تهران شروع کرد و در طول این کمتر از یکسال موفق به افتتاح دو فروشگاه دیگر در پاسداران تهران و همین طور کرمانشاه شده است؛ و به زودی شاهد افتتاح فروشگاه های جدید این برند شخصی دوزی در نقاط مختلفی از کشور خواهیم بود.

رامین عارفی در ادامه با اشاره به توان گرادپرو در جمع آوری کلکسیون پارچه از معتبرترین برند های پارچه مرغوب و روز دنیا و نیز استفاده از جدیدترین تکنولوژی تولید صنعتی لباس افزود: امکان پاسخگویی و تامین هر نوع سلیقه، سایز و استایلی را در مجموعه گرادپرو فراهم کرده ایم. گرادپرو با دارا بودن حداقل پنج گروه سایزی مجموعه ای کامل برای سایزگیری را در اختیار دارد .

وی اعلام کرد: ما با یک شرکت یا کارخانه معمولی تولید لباس بسیار تفاوت داریم، فقط سفارشی تولید می کنیم، هیچگونه کالای آماده ایی را انبار نمی کنیم و این امر موجب به دور ریزی کمتر و اجتناب از تولید مفرط می شود. ما مفتخریم که تمامی امکانات و عمل ما متعلق به خود ماست و به شما اطمینان می دهیم که مسئولیت تولید عالی و قیمت منصفانه را بر عهده داریم.

بنیانگذار برند گرادپرو با تاکید این نکته که ما بهترین لباس فیت زندگی‌تان را به شما تقدیم می کنیم گفت: ما در گرادپرو هستیم تا شما را در همه امور از مسائل مربوط به سایز و اندازه گیری گرفته تا توصیه های کارشناسی مد و استایل همراهی کنیم، تا یک تن پوش فاخر داشته باشید.

حضور تیم شخصی دوزی گرادپرو در شهرهای بزرگ

وی با بیان اینکه با لباس های تولید انبوه خداحافظی کنید افزود: با وجود تخصص تیم ما شما یک سفارش تضمینی ، بدون استرس و بدون هیچ گونه نگرانی خواهید داشت که مختص اندام و استایل خاص شماست؛ و دیگر دغدغه خیاطی و سایزگیری های قدیمی و چندین بار پرو لباس را به هیچ عنوان نخواهید داشت.

صاحب امتیاز گرادپرو در پایان به این موضوع یادآور شد که در شوروم و فروشگاه های گرادپرو تعداد بسیار محدودی کالای آماده نیز محیا شده است تا برای همراهانی که زمان کافی برای شخصی دوزی ندارند یک کالای منحصر به فرد را به کلکسیون البسه فاخر خود اضافه نمایند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا