
به گزارش تجارت امروز، با گسترش فعالیتهای رمزارزی، باشگاههای ورزشی هم وارد این عرصه شدند و برای جذب هواداران خود شروع به سرمایهگذاری در این حوزه و به طبع آن درآمدزایی از شیوههای نوین؛ باشگاههای بزرگ در سطح جهان، پاریسنژرمن، آث میلان، آ اس رم وغیره کردند.
باشگاه فوتبال پورتو پرتغال هم با مهدی طارمی، ستاره فوتبال ملی ایران، سرمایهگذاری بر رمزارز بایننس را انتخاب کردند و توکنی برای جامعه دنبالکنندگان خود، شبیه سهام باشگاه، ایجاد کردند.
در مسابقه ماریتیمو و پورتو در رقابتهای لیگ پرتغال که مهدی طارمی به علت بازی های ملی در این مسابقه حاضر نبود؛ تصویری از تبلیغ توکن هواداری پورتو در کنار تصویری از مهدی طارمی روی اسکوربورد ورزشگاه خانگی پورتو نمایش داده شد.