تجارت

کیسه زباله‌های رنگی و سفره‌های طرحدار جدید ستاره میزبان

سفره قلب تپنده‌ی آشپزخانه و آشپزخانه قلب تپنده‌ی هر خانه است. سفره آدم‌ها را دور هم جمع می‌کند و خاطرات مشترک آن‌ها را در خانه و مسافرت‌ها به وجود می‌آورد.

اگر به‌دنبال یک سفره‌ی شیک و با کیفیت می‌گردید بهتر است نظری به انواع سفره‌ی طرح‌دار یک‌بار مصرف ستاره میزبان بیندازید. مطمئن باشید سفره‌ی طرح‌دار یک‌بار مصرف ستاره میزبان با کیفیت بی‌نظیر و نقش‌های شیک مورد پسند همه‌ی خانم‌های خوش سلیقه قرار می‌گیرند. ضمن این‌که برند ستاره میزبان با تولید کیسه‌های زباله‌ی رنگی توانسته است نقش مهمی در صنعت کیسه زباله داشته باشد. با ما باشید تا این سفره‌ها و کیسه‌های زباله را به شما معرفی کنیم.

کیسه‌ی زباله‌های رنگی ستاره میزبان پارسیان

برند ستاره میزبان پارسیان انواع کیسه‌ی زباله شامل رول، بند‌دار و لندنی را در سه سایز مختلف تولید و عرضه نموده است. چالش بزرگی که در خرید کیسه زباله وجود داشت تک‌رنگ بودن (مشکی) این کیسه‌ها بود. با ورود کیسه‌ی زباله‌های رنگی شرکت ستاره میزبان پارسیان به خانه‌ها، سطل‌های زباله هم با رنگ‌های شاد تزیین شده‌اند.

سفره‌ی طرح‌دار یک‌بار مصرف ستاره میزبان پارسیان

یکی از چالش‌های بزرگ در بسیاری از مجالس و مهمانی‌ها پس از پایان مراسم، تمیز کردن سفره یا رومیزی است. بدون اغراق باید گفت گاهی تلخی این کار، شیرینی مجالس را از یاد می‌برد. همه‌ی ما در چنین وضعیتی آرزو می‌کنیم ای کاش سفره‌ی ما به‌گونه‌ای بود که می‌توانستیم در چشم به‌هم زدنی آن را تمیز می‌کردیم.

این روز‌ها با پیدا شدن سر و کله‌ی سفره یکبار مصرف، این رویا به حقیقت پیوسته است. البته سفره‌ای که بتوان در یک مجلس رسمی از آن استفاده کرد باید دارای شرایطی باشد که کیفیت و زیبایی در این مورد حرف اول را می‌زند.

جالب این است که شرکت ستاره میزبان پارسیان محصولات جدیدی شامل انواع سفره‌های رولی،کاغذی و مجلسی و همچنین کیسه زباله‌های رولی و بند‌دار خود را با استفاده از دستگاه‌های جدید و با‌کیفیت بالا و بسته‌بندی جدید و زیبا به بازار روانه کرده است.

اهداف این شرکت بر پایه‌ی تولید محصولات با کیفیت، اشتغال‌زایی و تامین رضایت مشتری بنا نهاده شده است. جوانان با انگیزه‌ی ایرانی در این شرکت هر روز با ذوق و سلیقه به کار تولید و عرضه‌ی سفره‌ی طرح‌دار یک‌بار مصرف مشغول هستند.

موارد مصرف سفره‌ی طرح‌دار یک‌بار مصرف

هر جایی‌که باید از سفره استفاده شود، سفره‌ی طرح‌دار یک‌بار مصرف در آنجا حضور بسیار موثری خواهد داشت  و می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. از آن‌جا‌یی‌که این سفره‌ها نیاز به شستشو ندارند، نفوذ‌ناپذیرند و از مقاومت بالایی برخوردار هستند، در بسیاری از لحظات جانشین بسیار خوبی برای سفره‌های گران و دائمی به‌شمار می‌آیند.کار با سفره‌ یک‌بار مصرف بسیار آسان است و در زمان بسیار کوتاهی به کار‌ها سامان می‌دهد.

  • در مواردی که عجله دارید با انداختن سفره‌ی طرح‌دار یک‌بار مصرف روی میز یا زمین می‌توانید به کارتان سرعت ببخشید.
  • اگر می‌خواهید دیواری را رنگ بزنید، کافی است سفره‌ی طرح‌دار یک‌بار مصرف را روی زمین بیاندازید تا رنگ روی سرامیک و سنگ کف ریخته نشود. به این ترتیب از پاک کردن رنگ‌های ریخته شده روی سطح زمین نجات می‌یابید.
  • برای پاک کردن سبزی و میوه کافی است قطعه‌ای از سفره‌ی طرح‌دار یک‌بار مصرف را زیر آن بیندازید تا از ریختن مواد روی سطوح جلوگیری کنید.
  • اگر خارج از شهر رفته‌اید، برای جلوگیری از تماس فرش مسافرتی خود با زمین آلوده کافی است ابتدا یک قطعه سفره‌ی طرح‌دار یک‌بار مصرف را زیر فرش بیندازید و با خیال راحت روی آن بنشینید.
  • با توجه به مقرون به صرفه بودن سفره‌ی طرح‌دار یک‌بار مصرف، برای پوشش کابینت‌ها هم می‌توانید تنوع بیشتری به آشپزخانه‌ی خود بدهید.
  • در مراسم جشن و شادی، تولد و حتی در مراسم عزاداری به‌راحتی می‌توانید از این سفره‌های یک‌بار مصرف استفاده کنید.

کیسه زباله‌های رنگی و سفره‌های طرحدار جدید ستاره میزبان

انواع سفره‌های یکبار مصرف

انواع مختلفی از سفره یک‌بار مصرف وجود دارند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

سفره‌های مجلسی

این سفره‌ها، همانطور که از نام‌شان معلوم است، دوستان بسیار خوب ما در برگزاری مراسم هستند. علاوه بر آن شما می‌توانید از آن‌ها برای رومیزی منزل هم استفاده کنید.

سفره‌های کاغذی

این سفره‌ها با مواد مخصوصی که همراه دستمال کاغذی به‌کار برده شده‌اند، ساخته می‌شوند و در مراسم رسمی استفاده زیادی دارند.

سفره‌های شیشه‌ای

سفره‌های یک‌بار مصرف شیشه‌ای در مهمانی‌ها کاربرد فراوان دارند و بیشتر رستوران‌ها هم برای رومیزی خود از این نوع سفره‌ها استفاده می‌کنند.

سفره‌های پلاستیکی

این دسته از سفره‌های یک‌بار مصرف معمولاً ارزان‌تر هستند و استفاده از آن‌ها رایج‌تر است. از سفره‌های پلاستیکی برای کار‌های روزمره در آشپزخانه مثل پاک کردن سبزی و سایر مواد غذایی استفاده می‌شود.

سفره‌های یک‌بار مصرف شرکت ستاره میزبان پارسیان در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون تولید و عرضه می‌شوند و شما می‌توانید بنا به کاربردی که سفره را برای آن در نظر دارید، انواع آن را مورد استفاده قرار دهید. طرح‌های سفره پلاستیکی به شرح زیر هستند:

سفره‌ی طرح خاتون

این طرح برای اولین بار توسط شرکت ستاره میزبان در ایران برای سفره‌های یکبار مصرف اجرا شده است. سفره طرح خاتون صورت بانویی را نشان می‌دهد که از نقاشی‌های ملی ایرانی باستانی برگرفته شده است و در بین سفره‌ی طرح‌دار یک‌بار مصرف ستاره میزبان پارسیان از نمونه‌های بسیار پر‌طرفدار به حساب می‌آید.

کیسه زباله‌های رنگی و سفره‌های طرحدار جدید ستاره میزبان

سفره‌ی طرح استیکر

سفره‌ی طرح استیکر برای اولین بار در ایران توسط شرکت ستاره میزبان پارسیان اجرا و مورد استقبال بی‌نظیری قرار گرفته است. استیکر‌ها محبوب کودکان و نوجوانان ایرانی هستند و این طرح برای استفاده در جشن‌های تولد بسیار مناسب است.

کیسه زباله‌های رنگی و سفره‌های طرحدار جدید ستاره میزبان

سفره‌ی طرح توپ‌توپی

یکی از سفره‌های طرح‌دار یک‌بار مصرف ستاره میزبان پارسیان، سفره‌ی توپ‌توپی است که از طرح توپ‌های رنگی در زمینه‌ی سفید تشکیل شده است. این سفره طرحدار یکبار مصرف دوست‌داشتنی برای مراسم جشن‌های دوستانه، دورهمی‌ها و پیک‌نیک بهترین انتخاب است.

کیسه زباله‌های رنگی و سفره‌های طرحدار جدید ستاره میزبان

سفره‌ی الوان

سفره‌های الوان برند ستاره میزبان پارسیان با رنگ‌های متنوع و شاد صورتی، سفید، سبز، زرد و آبی علاوه بر مصارف مختلف، برای روکش داخل کابینت‌های آشپزخانه بسیار مناسب هستند.

کیسه زباله‌های رنگی و سفره‌های طرحدار جدید ستاره میزبان

کلام آخر

در آخر توصیه می‌کنیم که در خرید و استفاده از سفره‌ی طرح‌دار یک‌بار مصرف به موارد زیر دقت کنید:

  • معمولاً هر جایی که صحبت از خرید و فروش می‌شود، سر و کله‌ی افرادی هم جهت سود‌جویی پیدا خواهد شد. به خاطر داشته باشید در خرید سفره‌های یک‌بار مصرف حتماً به آرم استاندارد روی بسته‌بندی آن‌ها توجه کنید و از خرید سفره‌های غیر استاندارد که توسط افراد بدون صلاحیت در کارگاه‌های غیرمجاز تهیه می‌شوند، جداً پرهیز کنید.
  • هنگام جمع کردن سفره‌های یکبار مصرف در مهمانی‌ها حتماً توجه کنید کارد، چنگال و قاشق‌های خود را همراه زباله‌های داخل آن‌ها دور نریزید.
  • پس از جمع کردن سفره‌ی طرح‌دار یک‌بار مصرف، آن‌را در طبیعت رها نکنید. مواد تشکیل دهنده‌ی این سفره‌ها گرچه در طبیعت غیر قابل برگشت است اما در کارخانه‌های بازیافت می‌توانند به طور کامل وارد چرخه‌ی اقتصاد شوند.

برند ستاره میزبان پارسیان با تیم حرفه‌ای متشکل از جوانان پر‌انگیزه، کوشا و هم‌دل در طراحی خلاقانه، کیفیتی نمونه، قیمتی عالی و استحکام و زیبایی در بسته‌بندی آماده‌ی ارائه‌ی کلیه‌ی محصولات یک‌بار مصرف خود است.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا