گردشگری

اجاره ویلا در جواهرده؛ یک سفر به یاد ماندنی!

اگر در فصل تابستان قصد سفر به مناطق شمالی ایران را دارید، جواهرده رامسر یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. چرا که جواهرده رامسر چشم اندازهای طبیعی بسیار زیادی دارد؛ همچنین آب و هوای بهتری نسبت به مناطق دیگر دارد. وجود ییلاق طبیعی و زیبا در آن باعث شده تا گردشگران زیادی آن را به عنوان یک مقصد گردشگری انتخاب کنند. حال اگر قصد اجاره ویلا را دارید، می‌توانید در همین روستای زیبا و دیدنی این کار را انجام دهید و از چند روز سفر به این منطقه نهایت لذت را ببرید. پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر اقدام به اجاره ویلا رامسر جاباما کنید و سپس سفر خود را شروع کنید.

اجاره ویلا در جواهرده رامسر؛ چرا و چگونه؟

جواهرده یکی از روستاهای گردشگری و دیدنی در شمال ایران است که از ییلاق های شهر رامسر محسوب می‌شود. جواهرده یکی از مناطق بکر با آب و هوای عالی در شمال ایران است و هر سال گردشگران بسیار زیادی را جذب می‌کند. اگر شما هم می‌خواهید به یکی از مناطق خوش آب و هوای ایران سفر کنید که دیدنی های آن بتواند نظر شما را جلب کند، جواهرده یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. در جواهرده می‌توانید یک ویلای مناسب اجاره کنید و چند روزی را در این روستای به یاد ماندنی حضور داشته باشید. از مهم ترین ویژگی های این منطقه این است که مردم آن، هنوز سنت های محلی و بومی خود را دارند و می توانید با فرهنگ این منطقه آشنا شوید.

برای سفر به جواهرده و اجاره ویلا در آن، می‌توانید از طریق پلتفرم جاباما این کار را انجام دهید. چرا که انواع ویلاها در این منطقه وجود دارد و جاباما همه آن را در سایت خود قرار داده است. در این پلتفرم، می‌توانید اطلاعات و تصاویر هر ویلایی که در آن قرار دارد را مشاهده کنید. تصاویر قرار گرفته در صفحه هر اقامتگاه واقعی هستند و می‌توانید بر اساس آن ها، یک ویلای مناسب انتخاب کنید. همچنین رزرو در این پلتفرم کاملاً آنلاین و بدون نیاز به حضور شما است. پس از رزرو، کافی است در زمان مشخص شده در آن ویلا حضور داشته باشید و از اقامت در آن لذت ببرید. از طریق لینک https://www.jabama.com/stays می توانید اقامتگاه موردنظر را به صورت آنلاین رزرو کنید.

جاهای دیدنی جواهرده رامسر

یکی از مسائلی که باعث شده جواهرده رامسر گزینه بسیار مناسبی برای سفر باشد، جاهای دیدنی آن است. در این بخش از مقاله می‌خواهیم چند مورد از مهم ترین جاهای دیدنی جواهرده رامسر را بررسی کنیم تا برای بازدید از آن برنامه ریزی کنید:

●       کوه و قله ها

روستای جواهرده بر روی ارتفاعات بنا شده است و کوه های زیادی در اطراف آن وجود دارد. اگر از افرادی هستید که به کوهنوردی علاقه دارید، این منطقه گزینه بسیار مناسبی است. چرا که آب و هوای خنک آن به شما کمک می‌کند تا یک کوه نوردی فراموش نشدنی را تجربه کنید.

از معروف ترین کوه های این منطقه می توان به براره رژه (رجه) و سرخ تله (بخش شرقی قله سماموس) اشاره کرد. همچنین در بین آن ها سرخ تله که یکی از قله های آن است، وجود دارد. در این منطقه یخچال های طبیعی زیادی هم وجود دارد و از چشمه های آن می توانید به منظور تفریحی و درمانی استفاده کنید.

●       آبشار

یکی دیگر از دیدنی های منطقه جواهرده رامسر، آبشارهای جذاب و دیدنی آن هستند. آبشارها در جویبارهای بالا دست قرار گرفته اند و می توانید از دیدن آن لذت ببرید. همچنین در میان دره صفارود که رودخانه با آب های معدنی گازدار هستند، می توانید پارک جنگلی بزرگی را مشاهده کنید.

جالب است بدانید که یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود تا گردشگران این منطقه را برای بازدید انتخاب کنند، آبشارهای آن است. در واقع کسانی که عاشق طبیعت هستند، آبشار برایشان یک دیدنی بسیار جذاب است و به همین دلیل جواهرده رامسر گزینه بسیار مناسبی برای آن خواهد بود.

اجاره ویلا در جواهرده؛ یک سفر به یاد ماندنی!

●       دریاچه قو

در نزدیکی جواهرده یک دریاچه بسیار زیبا وجود دارد که نام آن، دریاچه قو است. در نزدیکی رامسر با گذر از یک جاده خاکی می توانید به این دریاچه برسید. از مهم ترین امکانات این دریاچه می توان به آلاچیق هایی که در کنار دریاچه بنا شده اند، اشاره کرد.

اجاره ویلا در جواهرده؛ یک سفر به یاد ماندنی!

همچنین در این منطقه عطر و بوی غذاهای شمالی می پیچد و شما می توانید از آن غذاهای محلی که در این منطقه وجود دارند، استفاده کنید. بوی خاک، سبزه و نسیم دریاچه از مواردی هستند که باعث می شود تا یک سفر جذاب به این منطقه داشته باشید و خاطراتی فراموش نشدنی برای شما باقی بماند.

●       رودخانه

صفارود نام رودخانه ای است که در این منطقه جاری است و توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. این رود از روستاهای جواهرده، صیقل محله و تنگ دره٬ گذر می کند و جالب است بدانید که محل گذر آن در دل جنگل است. حتی تصور رودخانه‌ای که از دل جنگل عبور می‌کند هم می تواند انسان را به وجد بیاورد!

اجاره ویلا در جواهرده؛ یک سفر به یاد ماندنی!

بنابراین اگر به دنبال منطقه ای هستید که آرامش جاری از رودخانه و جنگل را تجربه کنید، این منطقه گزینه بسیار خوبی است. همچنین از دیگر مقاصد گردشگری در نزدیکی این منطقه می‌توان به شیر سنگی ، گهواره سنگی ، چشمه های زیبای طبیعی و زیبای سلاژ پشته اشاره کرد.

●       آتشکده و معبد

قدمت روستای جواهرده بسیار زیاد است و همین مسئله باعث شده تا جاهای دیدنی و تاریخی زیادی در آن قرار گرفته باشد. یکی از دیدنی‌های تاریخی این منطقه، آتشکده و معبد است که از دوران ساسانیان و زرتشتیان به جا مانده است. بنابراین اگر به تاریخ و دیدن مناطق تاریخی علاقه دارید، باز هم جواهرده گزینه مناسبی است تا در دل یک ییلاق زیبا و جذاب مناطق تاریخی را مشاهده کنید.

●       مسجد آدینه

یکی دیگر از جاذبه های تاریخی که در روستای جواهرده قرار گرفته است، مسجد آدینه است. این مسجد قدمت بسیار زیادی دارد و متعلق به ۷۰۰ سال پیش است. هنگامی که به نزدیکی این مسجد مراجعه می کنید، آداب و رسوم خاص مردمان محلی آن هنوز هم زنده است و می‌تواند نظر بسیاری از افراد و گردشگران را به خود جلب کند.

اگر به جواهرده سفر کنید، می‌توانید دیدنی های دیگر شهر رامسر را هم ببینید! چرا که جواهرده در نزدیکی رامسر قرار گرفته است و در یک روز می‌توانید همه دیدنی های آن را ببینید. اگر دیدنی های آن تمام شد و وقت داشتید، می‌توانید به جاهای دیدنی رامسر بروید و از دیدن آنها نهایت لذت را ببرید. دیدنی های این منطقه تمام شدنی نیستند و شما می‌توانید چند روزی را در این منطقه حضور داشته باشید و نهایت آرامش و جذابیت را تجربه کنید. به خصوص که اگر شما در فصل های بهار و تابستان به آن سفر کنید، آب و هوای این منطقه می تواند نظر شما را جلب کند.

حال اگر قصد سفر به این منطقه زیبا و دیدنی را دارید، می‌توانید از طریق پلتفرم جاباما اقامتگاه موردنظر خود را رزرو کنید. در این صورت خیالتان بابت اقامتگاه راحت است و می توانید با خیالی آسوده به سمت مقصد موردنظر حرکت کنید. اجاره اقامتگاه در جاباما به صورت آنلاین انجام می شود و می توانید اطلاعات هر اقامتگاه را در صفحه مربوط به آن مشاهده کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا