اجتماعی

یک چمدان از چه اجزایی تشکیل شده است ؟

سفر کردن ، ملزوماتی دارد که برای تهیه هر کدام باید نکاتی را در نظر گرفت. چمدان نیز یکی از ضروری ترین وسایل مسافرت می باشد.انسان ها در طول تاریخ ، همواره به دنبال راهی برای ساده سازی جابجایی وسایل و ابزارآلات خود بوده اند. انتخاب مناسب برای سفرهای دراز مدت و کسانی که قصد حمل وسایل زیادی را با خود دارند ، قطعا چمدان است. این وسیله پرکاربرد از اجزای مختلفی من جمله ؛ پایه چمدان و دسته چمدان تشکیل شده است. یک چمدان خوب و پرکاربرد ، دارای چرخ و همچنین دسته فلزی محکمی می باشد که با کمک آن می توان وسایل را به شکل راحت تری جابجا کرد. انتخاب یک چمدان باکیفیت ، نیاز به بررسی و مقایسه انواع مختلف آن داشته و در نهایت می توانید بهترین محصول را مطابق با نیاز های خود خریداری نمایید. در این مقاله قصد داریم به به طور کامل و مفصل ، به انواع چمدان پرداخته و نحوه سفارش یک‌ چمدان با کیفیت را از سایت آرش (arash.plus) برای شما توضیح دهیم.

مهمترین آیتم ها جهت خریداری یک چمدان چه هستند ؟

  • مقاومت و استحکام محصول ؛ طبق نظرسنجی های انجام از عموم مردم جهان ، مهمترین فاکتوری که بسیاری از مردم جهت خرید یک چمدان به آن توجه می کنند ؛ استحکام و مقاومت آن می باشد.
  • جادار بودن و وجود فضای مناسب ؛ علت اصلی خرید چمدان ، جمع آوری وسایل مورد نیاز و حمل آن ها می باشد. بنابراین باید محصولی را انتخاب کنیم که جا دار بوده و پاسخگوی نیاز های ما باشد.
  • مقرون به صرفه بودن ؛ برا خرید هر وسیله و کالایی به قیمت آن توجه می کنیم. بهتر است به جای صرف هزینه های هنگفت ، چمدان خود را از تولیدی ها تهیه کرده تا مقرون به صرفه تر باشد.

قسمت های مختلف چمدان

اجزا داخلی چمدان :

  • زیپ کش، قفل کیف
  • کیسه هوا
  • لغزنده زیپ کیسه
  • دسته کیف
  • طلسم کیف
  • گیره کیف

اجزا خارجی چمدان :

  • چرخ ها
  • دسته چمدان ؛ دو نوع اصلی دسته چمدان وجود دارد :
  1. دسته های معمولی
  2. دسته های جمع شونده

دسته چمدان ما باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

به دسته چمدانی که قصد خرید آن را دارید خوب دقت کنید. بهتر است دسته چمدان بلند بوده و جابجایی آن راحت تر باشد ؛ چرا که دسته کوتاه ، حمل و نقل آن را دشوار تر می کند. دسته چمدان معمولا از دو جنس استیل و آلومینیوم ساخته می شود. استیل کیفیت بهتری از آلومینیوم داشته و احتمال آسیب و ضربه به آن کمتر می‌ باشد. در گام بعدی دقت کنید که دسته چمدان داخل آن قرار گرفته باشد و در بیرون تعبیه نشده باشد ؛ در این صورت احتمال آسیب و ضربه به آن افزایش پیدا می کند. به طور کلی دسته چمدان ، رایج ترین قطعه ای است که ممکن است آسیب ببیند و نیاز به تعویض داشته باشد.

یک چمدان از چه اجزایی تشکیل شده است ؟

پایه چمدان چیست و چه کاربرد هایی دارد ؟

پایه چمدان یکی از مهمترین اجزای چمدان است و نقش بسیار مهمی در حفاظت از چرخ های آن دارد. این بخش بسیار مهم بر بهبود عملکرد چمدان تاثیر گذاشته و جابجایی آن را آسانتر می کند. جنس این پایه ها در گذشته غالبا از فلز بوده است. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ابداع روش های نوین ، جنس این پایه های عمدتا از متریال ABS می باشد ؛ چرا که هم قیمت کمتری برای تولید کننده به همراه دارد و هم مقاومت آن بیشتر است. همانطور که ذکر شد ، این پایه ها خطر ضربه و آسیب به چرخ ها را به میزان چشمگیری کاهش داده و کمک می کند تا طول عمر چرخ ها افزایش پیدا کند. اگر پایه چمدان آسیب ببیند ، دیگر نمی توانید به راحتی از آن استفاده کنید و عملا چمدان شما بلا استفاده خواهد شد. کار تعویض و تعمیر پایه چمدان نیز بر عهده مراکز تولیدی می باشد.

یک چمدان از چه اجزایی تشکیل شده است ؟

کدام برند را برای خریداری چمدان خود انتخاب کنیم ؟

بدون شک ، یکی از مهمترین اقداماتی که حین خرید چمدان می توانید انجام دهید ، مراجعه به برندهای معتبر است. برندهای معتبر به استاندارد ها توجه ویژه ای دارند و در روند ساخت محصولات خود ، تمامی آنها را اعمال می کنند. انتخاب بهترین برند چمدان موجود در بازار کار چندان ساده‌ ای نیست. تنوع تعداد برندهای موجود در بازار بسیار زیاد بوده و هر کدام محصولاتی با ویژگی‌ های خاص خود را تولید و به بازار عرضه می کنند. خرید آنلاین انواع چمدان و قطعات یدکی چمدان از فروشگاه اینترنتی (arash.plus) ؛ تنها جایی است که می‌ توانید محصولات مورد نظر‌خود را با بالاترین کیفیت موجود خریداری نمایید. تقریبا تمام تنوع محصولات و قطعات آن ها در این فروشگاه موجود بوده و می توانید با مقایسه قیمت و کیفیت آنها ، کالای محبوب خود را انتخاب و خریداری کنید. اگر به دنبال محصولات درجه یک و با کیفیت می گردید ؛ پیشنهاد می کنیم به سایت فروشگاه آرش (arash.plus) مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با صبر و حوصله انتخاب نمایید. این برند معتبر و محبوب ، محصولات با کیفیت و متنوعی را به فروش می رساند و برای آن ها ضمانت نامه نیز ارائه می دهد. از بارزترین ویژگی های محصولات این فروشگاه ، می توان به کیفیت بی نظیر ، طراحی فوق العاده و منحصر به فرد و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره نمود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این فروشگاه تولیدی ، امکان پرداخت آنلاین و ارسال رایگان به سراسر کشور می‌ باشد.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا