اینترنت

خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی رزسا

فروشگاه اینترنتی رزسا یکی از مکان های خرید سلامت محور در عرضه محصولات طبیعی و ارگانیک است که با هدف راه زندگی سالم و تغییر سبک زندگی به میان آمده است. این مجموعه در سال ۱۳۹۷ پا به میدان گذاشت و فعالیت خود را در زمینه تولید و توزیع محصولات طبیعی و محلی آغاز کرد. فروشگاه اینترنتی رزسا در تلاش است سلامتی را مهمان خانواده های ایرانی کند و محصولات غذایی آغشته به مواد نگهدارنده و شیمیایی را از زندگی سالم دور نگه دارد. این موضوع آغاز ماجرا بود و رزسا علاوه بر عرضه فرآورده های غذایی سلامت محور، به دنبال ایجاد و توسعه کسب و کارهای خانگی و روستایی بود تا مشاغل در اطراف شهرها و روستاهای فریدن و ورزنه تامین کند و بتواند گامی مثبت در راستای اشتغال زایی و بهبود وضعیت اقتصادی بردارد رزسا همواره سعی کرده تا با عرضه محصولات طبیعی همچون گیاهی و دام و طیور در سلامت جامعه تاثیر بگذارد و تمام استانداردهای سلامت و کیفیت را در کالاها رعایت کند. این گروه از محصولات عاری از هرگونه مواد افزودنی و نگهدارنده هستند و با مصرف آن ها فرد نه تنها بیمار نخواهد شد و بلکه سلامتی از دست رفته را به بدن بازخواهد گرداند. این نکته اطمینان را به مشتریان می دهد که هیچ گونه مواد افزودنی در تهیه محصولات ارگانیک و طبیعی بکار نرفته است.

خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی رزسا

فروشگاه اینترنتی رزسا یکی از معدود مراکزی است که از نماد اعتماد الترونیکی و نماد ساماندهی برای کسب و کارهای اینترنتی بهره مند است. این مجموعه بر آن است تا با تغییر سبک زندگی به راه زندگی سالم قدم بردارد و کلیه امکانات را برای مشتریان فراهم کند. فروشگاه اینترنتی رزسا با تولید و توزیع محصولات ارگانیک، طبیعی و محلی می تواند سلامتی را مهمان خانه های مردم کند. با خرید بالای ۲۰۰ هزارتومان از فروشگاه اینترنتی رزسا می توانید از خدمات پست رایگان بهره مند شوید. همان طور که گفته شد محصولات با کیفیت این فروشگاه زیر نظر سازمان بهداشت تولید و تایید شده است. مسئولان پشتیبانی این مجموعه در ۲۴ ساعت از روز و در هفت روز هفته قادر به پاسخ گویی به سوالات مشتریان هستند. همچنین اگر محصولات به درستی و با دسته بندی کامل به دست مشتری نرسید، ضمانت بازگشت وجه در هفت روز وجود دارد. می توان اضافه کرد که رزسا همواره ارتقای سطح سلامت جامعه را اولویت قرار می دهد و در این راستا محصولات خود را از تولید کنندگان خرد روستایی تأمین می کند. تمام کالاهای موجود در این مرکز براساس معیارها و استاندارد های سلامت و کیفیت، کارشناسی و تضمین می شوند. با این ویژگی های متمایز نیز کاربران قادر به استفاده از کلیه امکانات فروشگاه اینترنتی رزسا هستند.

اهمیت خرید از فروشگاههای اینترنتی

با پیشرفت دنیای اینترنت بسیاری از کسب و کار ها به فکر راه اندازی فروشگاههای اینترنتی خود افتاده اند تا بتوانند خدمات خود را نیز بصورت آنلاین ارائه دهند. همچنین لازم به ذکر است که با وقوع مسائلی همچون کرونا و خانه نشینی مردم بسیاری از خرید های آنلاین رنگ و بوی اینترنتی به خود گرفتند و تقاضای مردم افزایش یافت. به همین دلیل اگر کمی در یکسال اخیر توجه کرده باشید تعداد فروشگاههای اینترنتی افزایش شدیدی یافته است. ما نیز در رزسا با طراحی فروشگاه اینترنتی این نیاز کاربران را کاملا برسی کرده و پلتفرمی جامع در زمینه ارائه محصولات سالم برای کاربران ایرانی راه اندازی کردیم. در ادامه با رسالت رزسا در این مسیر آشنا خواهید شد.

خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی رزسا

رسالت فروشگاه اینترنتی رزسا

فروشگاه های زیادی را می توانید در سطح اینترنت یافت کنید که انواع محصولات را به شما ارائه می دهند اما معدود فروشگاه آنلاینی را می توانید یافت کنید که تنها بصورت تخصصی بر روی محصولات سالم تمرکز کرده باشد. اصلی ترین هدف ما «راه زندگی سالم» می باشد که این همان شعار ما در رزسا است. تمامی محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی رزسا تحت لیسانس تمامی مراجع معتبر ارزیابی کیفیت می باشند و به راحتی و با خیالی آسوده می توانید از آنها در زندگی سالم و طبیعی خود استفاده کنید. همچنین در مجله سلامتی رزسا می توانید مقالاتی در زمینه سلامتی مانند رژیم لاغری سریع یا حساب bmi و دیگر حوزه های سلامتی را مطالعه کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا