صنعت

قیمت نایلکس + دستگاه تولید نایلون دسته دار خانگی + گونی کنفی

یکی از ابزار های مهم بسته بندی نایلون ها می باشند و انواع گوناگونی چون، نایلون گلخانه ای، خانگی، بسته بندی و.. را شامل می شوند. قیمت دستگاه تولید نایلون خانگی در برند های مختلف، متفاوت می باشد.  اما یک قانون مهم در موفقیت فروش بالا، کاهش دادن قیمت تمام شده محصول می باشد که سبب جذب مشتریان فراوان می شود. این امر تنها با تولید در مقیاس بالا امکان پذیر می باشد.

چین یکی از بزرگ ترین و ابر قدرت ترین کشور تولید ماشین آلات در دنیا می باشد. یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار به جهت تولید نایلون، دستگاه ژوکسین می باشد که ساخت این کشور است. دستگاه تولید نایلون ژوکسین، رول های نایلون های تک لایه، چند لایه را در ابعاد مختلف تولید می کند.

یکی از مسائل موثر در قیمت دستگاه تولید نایلون دسته دار خانگی در تولید نایلون، گام جرقه گیری می باشد که مرحله ای حیاطی جهت تکمیل و تولید این محصول به شمار می رود. در ادامه خواهیم گفت جرقه گیر دستگاه دوخت نایلون چیست و چه اهمیتی دارد.

این عملیات با ایجاد شوک بر روی نایلون، سبب چاپ با بالاترین کیفیت بر روی نایلون می شود. در حقیقت جرقه گیری پلاستیک ها به منظور رنگ پذیری و چاپ بر روی این محصولات پلیمری می باشد. لازم به ذکر است که از شوک الکتریکی در این فرایند استفاده می شود.

احتمالا با نایلون های بی کیفتی که رنگ روی آن ها پخش شده است مواجه شده اید اما دلیل آن را نمی دانستید. این نایلون ها به علت عبور نکردن از مرحله جرقه گیری، چاپ و رنگ به خوبی در آن ها شکل نگرفته و به این صورت بی کیفیتی که مشاهده می کنید درآمده است.

قیمت نایلکس + دستگاه تولید نایلون دسته دار خانگی + گونی کنفی

رول گونی پلاستکی

یکی از اقلام پر مصرف در صنعت بسته بندی، گونی پلاستیکی می باشد. معمولا از گونی پلاستیکی برای بسته بندی انواع محصولات غذایی مانند: غلات، برنج، شکر و یا برای بسته بندی سیمان، انواع خوراک دام، کود و… استفاده می شود. با توجه به پر کاربرد بودن گونی پلاستیکی، مشتریان با سفارش و خرید رول گونی پلاستیکی از تولیدی، در هزینه های خود صرفه جویی می کنند. تولید رول گونی پلاستیکی در اندازه های مختلف انجام می شود و مشتریان می توانند بر اساس نیاز خود، از انواع رول گونی پلاستیکی استفاده کنند.

قیمت نایلکس + دستگاه تولید نایلون دسته دار خانگی + گونی کنفی

فروش کیسه گونی کنفی و پلاستیکی در بسیاری از مراکز فروش کشور به صورت گسترده انجام می شود. کیسه گونی در رنگ بندی های بسیار متنوع عرضه می‌شود و علاوه بر این سایز و اندازه های آن ها نیز متفاوت می باشد که با توجه به کیفیت این محصولات قیمت های متفاوتی دارند. مصرف کنندگان می توانند این محصولات را هم به صورت کیلویی و هم به صورت بسته بندی شده با قیمت‌های مشخص تهیه نمایند. این گونی ها به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.

قیمت نایلکس عمده

همان طور که مشهور است قیمت عمده هر محصول ارزان تر از قیمت تک فروشی و خرده فروشی آن محصول است؛ قیمت نایلکس عمده نیز کمتر است و اگر خرید عمده صورت گیرد اقتصادی تر است و هزینه کمتری در بر می گیرد. قیمت نایلکس به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید آن بستگی دارد؛ خریدار نه تنها به کیفیت نایلکس توجه دارد بلکه قیمت آن نیز برایش مهم است. سبک زندگی اقتصادی و به نوعی مقتصدانه به خریدار آموخته که از محصولات باکیفیت اما با قیمت مناسب تر استفاده کند. با خرید عمده قطعا از کاهش قیمت بهره مند خواهید شد.

 

اطلاع از قیمت نایلکس های روز با سر زدن هر روزه به قیمت بازار و سایت های فروش مشخص می شود؛ قیمت جدید نایلکس را از مراکز مختلفی هر روز می توان تهیه کرد از جمله مرکز فروش نایلون تهران. آن چه از نظر مشتری در قیمت نایلکس اهمیت دارد کیفیت مواد به کار رفته در تولید نایلکس است؛ هم چنین دوخت نایلکس، کشسان بودن آن، بویی که از نایلکس متصاعد می شود، و… همه و همه بر قیمت نایلکس و تعیین آن از سوی تولید کننده اثر دارند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا