تجارت

۳ برند برتر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

یک دستگاه تصفیه آب خانگی میبایست توانایی حذف املاح مضرر در آب آشامیدنی را داشته باشد. از این رو دستگاه تصفیه آب مینروا یکی از بهترین دستگاه های آب تصفیه کن در ایران می باشد. شرکت تصفیه آسا وارد کننده و مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران و همچنین نمایندگی انحصاری برند مینروا می باشد.

برای اطلاعات بیشتر از برند های معتبر دستگاه های تصفیه آب خانگی و مشخصات دستگاه تصفیه آب تا انتهای این مطلب را مطالعه نمایید.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

“طبیعتا همه ما برای خرید بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت انواع دستگاه‌ تصفیه آب و مقایسه بهترین دستگاه های تصفیه آب در مارک و برند های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌گردند، دارا بودن استاندارد و کیفیت درجه یک فیلترها و قطعات Minerva، وجود قیمت ثابت در سراسر ایران و دارا بودن نمایندگی فروش معتبر، گارانتی طلایی و خدمات ارزنده همچون مشاوره و پاسخگویی ۲۴ ساعته، دستگاه تصفیه آب مینروا را به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل کرده است.”

تصفیه آب سی سی کا:

یکی از پرفروش ترین مدل تصفیه اب خانگی تایوانی ، مدل هشت مرحله ای می باشد که مونتاژ ایران بوده و از سیستم اسمزمعکوس بهره می گیرد. خروجی   آب آشامیدنیاز دستگاه تصفیه آب سی سی کا نه تنها سالم و پاک می باشد بلکه آبی نرم و با سختی پایین خواد بود. دستگاه تصفیه آب سی سی کا زیر سینکی بوده و دارای پمپ و مخزن قوی و با کیفیت می باشد.از قابلیت های دستگاه تصفیه آب سی سی کا می توان به نصب دستگاه تصفیه آب به یخچال ساید بای ساید اشاره کرد.

تصفیه آب مینروا:

دستگاه تصفیه آب مینروا یکی از پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران می باشد که با داشتن کیفیت قطعات و فیلتر های بسیار بالا توانسته محبوبیت بسیار زیادی در بازار تصفیه آب در ایران پیدا کند. برند مینروا با دارا بودن استاندارد های جهانی بهداشت  و گواهی سازمان بهداشت جهانی بون شک یکی از گزینه ها برای خرید یک آب تصفیه کن خانگی می باشد. این برند با استفاده از سیستم های ۶ مرحله ای آب معدنی ساز، ۷ مرحله ای قلیایی کننده، ۸ مرحله ای یو وی دار و ۸ مرحله ای اکسیژن ساز از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و پر فروش ترین دستگاه در دهه ی اخیر بوده است.

تصفیه آب سافت واتر:

دستگاه تصفیه آب سافت واتر بهترین گزینه برای استفاده از دستگاه تصفیه اب در منزل می باشد.دستگاه های سافت واتر در ایران مونتاژ و قطعات آن چین /تایوان می باشند که در مدل های اسمزمعکوس و اولترافیلتراسیون یافت می شوند. سافت واتر یک برند مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

. دستگاه های اسمز معکوس سافت واتر از ۶ الی ۸ مرحله تصفیه آب بهره مند هستند که تصفیه آب قلیایی یکی از پر فروش ترین مدل های آن می باشد. هم چنین کامل ترین مدلتصفیه آب سافت واتر دستگاه اکسیژن ساز آن است که با افزایش اکسیژن و انرژی آب فواید آب آشامیدنی را دو برابر می کند.

۳ برند برتر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل تایوان

همه ما برای خرید بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به تحقیق و بررسی دستگاه های تصفیه آب و مقایسه برندهای مختلف در بازار را داریم.یک دستگاه تصفیه آب خانگی اصل باید دارای سیستم اسمزمعکوس باشد.رستگاه هایی که دارای اولترافیلتراسیون هستند ، فیلترهای پیش تصفیه دارند و فقط می توانند رسوبات و مواد شیمیایی را از آب حذف کنند.

در موقع خرید شناسنامه اصالت کالا می تواند به شما در جهت تشخیص اصل بودن کالا کمک کند.علاوه بر این قطعات دستگاه های تصفیه آب در برند های تایوانی باید اورجینال و ساخت تایوان باشند.برای خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی اصل شما می توانید به مراکز خرید معتبر مراجعه نمایید و با خیال آسوده دستگاه تصفیه آب  خود را خریداری کنید.چرا که کیفیت دستگاه و سلامتی شما مهم تر از قیمت آن می باشد.

فیلتر ممبران ۱۳ لایه آمریکایی آن می تواند ۹ درصد املاح مضر آب را از بین ببرد. تصفیه آب ها ی سی سی کا در مدل های ۶ الی ۸ مرحله ای و از نوع زیر سینکی می باشند و قابلیت نصب به ساید را نیز دارند.

۳ برند برتر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

خرید تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت

برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت یکی از بهترین گزینه ها شرکت تصفیه آب تصفیه آسا می باشد چرا که این شرکت نمایندگی دستگاه های تصفیه آب با برند های تایوانی ، سی سی کا، سافت واتر و همچنین نمایندگی انحصاری برند مینروا در ایران می باشد. برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب مورد نظر خود ، شما می توانید به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید.

“شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از ۱۰ سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.”

خدمات پس از فروش ، پشتیبانی ۲۴ ساعته،گارانتی یک ساله طلایی ، ارسال و نصب رایگان دستگاه های تصفیه آب به شهرهای تهران، کرج ، اسلام شهر ،شهریار ، رباط کریم ، تعمیرات دستگاه ها و حتی شرایط قسطی و از همه مهمتر تخفیفات ویژه ی دوره ای از خدمات این شرکت می باشند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت تصفیه آسا با بهترین کیفیت و خدمات آنلاین سفارش دهید و همچنین برای اطلاع بیشتر با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این مجموعه تماس حاصل نمایید.کارشناسان مجرب تصفیه آسا همه روزه و در تمام ساعات جهت مشاوره رایگان و راهنمایی شما مشتریان عزیز آماده پاسخگویی می باشند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا