به گزارش تجارت امروز به نقل از روابط عمومی شرکت کرمان موتور، باشگاه مشتریان کرمان موتور در راستای ایجاد ارتباط تعاملی بین شرکت و مشتریان و تسهیل در ارتباط بین آنها، باهدف افزایش وفاداری و رضایت مشتریان فعالیت میکند و نوآوری، توسعه خدمات، بهبود و تقویت ارتباط بین مشتریان و شرکت را جزء رسالت خویش میداند.
با توجه به فعالیتهای باشگاه مشتریان کرمان موتور که بهمنظور پای بندی به حفظ ارزشهای مصرفکنندگان، جامعه و صنعت برنامهریزی و اجرا میشود، خدمت متفاوت و جدیدی با همکاری بیمه سامان برای مشتریان فراهم و ایجادشده است.
بر اساس این گزارش، بسیاری از بیمهگذارانی که خودرو خود را بیمه بدنه میکنند و حق بیمه را بهطور کامل پرداخت مینمایند، شاید بهاندازه ۱۵ هزار کیلومتری که میزان متوسط بیمهنامه بدنه برای یک سال است، از آن استفاده نمیکنند.
به همین منظور، شرکت بیمه سامان محصولی را برای دارندگان محصولات کرمان موتور و عضو باشگاه مشتریان طراحی کرده است تا بر اساس تشخیص بیمهگذار مبنی بر تردد با خودرو در سه مسافت پنج، هشت و ۱۲ هزار کیلومتر، حق بیمه متناسب با میزان استفاده از خودرو و نیاز خود را پرداخت کنند تا دارندگان محصولات کرمان موتور از این طریق هزینه کمتری بهمنظور دریافت بیمهنامه بدنه خودرو خود متقبل شوند.
در این طرح و همکاری مشترک، اعضای باشگاه مشتریان کرمان موتور میتوانند از طریق صفحه اختصاصی این طرح در وبسایت باشگاه مشتریان با جزییات طرح آشنا شده و با کلیک بر روی دکمه «ثبتنام کنید» در سایت، به صفحه اختصاصی کرمان موتور در سایت بیمه سامان منتقل شوند.
خاطرنشان میشود که دارندگان محصولات کرمان موتور با درخواست خرید بیمه پیمایشی سامان، ضمن بهرهمندی از مزایای عمومی و اختصاصی طرح مورداشاره، از پنج درصد تخفیف بیشتر، ویژه اعضای باشگاه مشتریان کرمان موتور بهرهمند خواهند شد.
علاقهمندان بهمنظور کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به باشگاه مشتریان کرمان موتور در نشانی https://club.kermanmotor.com مراجعه کنند.
انتهای مطلب