تجارت

تسهیل تجارت بین‌الملل در نمایشگاه و کنفرانس ایران‌اگزیسکو

معاون بازرگانی رویداد ایران‌اگزیسکو مهمترین فرصت برگزاری رویداد ایران اگزیسکو را اشتغال‌زایی و توسعه تجارت بین‌الملل و مراوده تجاری کشور با کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای دانست.

دکتر مهدی زینالی در گفتگو با تجارت امروز، درباره شرکت‌ها و نهاد‌ها و مراکزی که با دبیرخانه این رویداد همکاری دارند گفت: در حال حاضر بانک ملت شرکت فلات قاره ایران وشرکت زیتل (از شرکت‌های مهم ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی در کشور) از جمله شرکت‌هایی هستند که همکاری و حمایت خود را از برگزاری در این دوره اعلام کرده‌اند .

زینالی افزود: هدف و رسالت و ماموریت اصلی ما گسترش تعاملات اقتصادی و تمرکز بر کسب ارتباطات تجاری به منظور توسعه صادرات پایدار و واردات و صادرات کالای ایرانی و تامین مواد اولیه با کشور‌های همسو است.

معاون بازرگانی رویداد ایران‌اگزیسکو در توضیح اهمیت برگزاری نخستین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی ایران اگزیسکو در تسریع مسیر‌های تجاری واقتصادی، گفت: تاکنون کشور‌های قابل‌توجهی برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند؛ این کشور‌ها می‌توانند در این رویداد ظرفیت‌های متعدد تولیدی، تجاری و اقتصادی خود را مطرح کنند.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه موثرتر این رویداد در حال انجام است و امید که این رویداد بتواند کمکی در جهت توسعه و تعمق روابط تجاری کشور‌ها باشد.
شایان ذکراست نخستین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌اگزیسکو با هدف توسعه و شناخت فرصت‌های تجاری با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در پاییز ۱۴۰۱در تهران برگزار می‌شود.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا