
به گزارش تجارت امروز؛ آیا تابهحال فکر کردهاید که چرا لوگوی Monster Energy اینگونه طراحیشده است؟
راز Monster Energy استراتژی برندینگ هوشمند آن است که یک نوشیدنی معمولی را به نمایشی از سبک زندگی رها، پرخطر، گاهی تهاجمی، اما خارقالعاده تبدیل کرده است. آنها سوارکاران حرفهای و اینفلوئنسر های ورزشهای خطرناک را انتخاب میکنند تا خود را از ردبول و سایر رقبا متمایز کنند. تکتک عناصر در برندینگ Monster Energy موردتوجه قرارگرفته و پیام آنها را مخابره میکند.
Monster Energy یک نوشیدنی انرژیزا است که با نوشیدنیهای موجود در بازار تفاوت چندانی ندارد، اما لوگوی درخشان آن به نمادی از قدرت در انتظار رها شدن تبدیلشده است. بهگونهای که ورزشکاران حرفهای آن نماد را روی وسایل خود استفاده میکنند.
هزاران مصرفکننده در سراسر جهان علاقهمند به داشتن پیراهنهای مارکدار و حتی خالکوبیهایی با طرح نوشیدنی قدرتمند موردعلاقهشان هستند. اینیک نمونه پویا و خلاقانه از برندینگ محصول است؛ زیرا این شرکت دائماً در حال ورود به بازارهای جدید و تبدیل نام تجاری خود به یک روش زندگی است.
انتهای مطلب