کد خبر: ۵۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

خوشبخت، برند محبوب ایرانی برای سومین سال متوالی شد

احساس مشتریان نسبت به محصولات یک برند یکی از عوامل مهم موفقیت هر کسب وکار می‌باشد چرا که امروزه مشتریان با توجه به احساسات خود خرید می‌کنند.

احساس مشتریان نسبت به محصولات یک برند یکی از عوامل مهم موفقیت هر کسب وکار می‌باشد چرا که امروزه مشتریان با توجه به احساسات خود خرید می‌کنند. یک کسب و کار برای ایجاد احساس بهتر و جلب اعتماد در مشتریان بالقوه خود نیازمند تبدیل شدن به برندی شناخته شده در بازار خواهد بود.

در راستای کمک به مدیران در زمینه محبوبیت برندشان در میان مردم ایران، سالانه جشنواره‌ای با عنوان برند محبوب که یک نظرسنجی مردمی در زمینه انتخاب برندها است، برگزار می‌شود تا برندهای منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف‌کنندگان دریافت نمایند.

امسال نیز مانند سال‌های گذشته، نهمین دوره نظرسنجی برند محبوب مصرف‌کنندگان به عنوان بزرگترین نظرسنجی مردمی در سراسر کشور برای انتخاب برندهای محبوب ایرانی برگزار شد. این دوره برای انتخاب برندهای محبوب ایرانی سال ۱۴۰۱، با حضور بالغ بر ۱۵۰۰ برند ایرانی در بیش از ۱۰۰ گروه کالا و خدمات، از ۵ اردیبهشت تا ۱۵ تیر ماه در فضای دیجیتال اجرا شد.

به گفته مدیر تبلیغات و روابط عمومی برند خوشبخت، این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین نظرسنجی‌های مردمی است که هر سال برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه برند خوشبخت در سال ۱۳۹۷ با هدف تأمین و توزیع کالاهای اساسی مصرفی خانوار فعالیت خود را شروع کرد و برای دستیابی به اهداف خود در طی این سال‌ها تلاش‌های فراوانی کرده است افزود، در این راستا برند خوشبخت مانند سال‌های‌ گذشته در دو گروه برنج و رب گوجه‌فرنگی در جشنواره برند محبوب شرکت کرد و موفق به دریافت تندیس زرین برند محبوب در نهمین دوره این جشنواره در هر دو گروه شد. کسب تندیس برند محبوب با میزان آرای بالا توسط برند خوشبخت، نشان داد که این برند علاوه بر اینکه گامی به سوی هدف خود برداشته است از حمایت مصرف‌کنندگان وفادار بسیاری برخوردار می‌باشد. 

نظر شما