مدیریت منابع انسانی

اپلیکیشن‌های خارجی دستگاه حضور و غیاب

اپلیکیشن‌های خارجی دستگاه حضور و غیاب چیست؟  (Foreign attendance application) اپلیکیشن‌ حضور و غیاب خارجی از جمله پرکاربردترین اپ‌های اداری به حساب می‌آیند، زیرا در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای کنترل ساعت تردد کارکنان خود از دستگاه حضور و غیاب استفاده می‌نمایند. از آنجایی که نظم یک مسئله مهم در کسب و کار به شمار می‌رود، با خرید دستگاه حضور و غیاب هوشمند می‌توان نظم و مقررات شرکت یا سازمان را چندین برابر افزایش داد. زیرا تنظیمات دستگاه حضور و غیاب حرفه‌ای  به نحوی صورت می‌گیرد، تا ساعت ورود و خروج تک تک پرسنل را در خود ثبت نماید.

شرکت افق فراویژن در راستای افزایش راندمان ساعت کاری و تعهد هر چه بیشتر پرسنل هنگام ساعت ورود و خروج، انواع دستگاه‌حضور و غیاب اثر انگشت، رمزی، چشمی و تشخیص چهره را تولید و به بازار عرضه می‌کند. از مشهورترین اپلیکیشن ‌های خارجی دستگاه حضور و غیاب که بر روی دستگاه‌های شرکت افق فراویژن نصب می‌گردد معرفی شده است.

اپلیکیشن Time Tracker

این نرم افزار توسط شرکت eBillity ساخته شده و یک برنامه کاربردی برای ثبت زمان ورود و خروج پرسنل شرکت‌ها و سازمان‌ها است. صاحبان مشاغل با پرداخت یک هزینه مناسب و خرید نرم افزار حضور و غیاب Time Tracker می‌توانند اطلاعات مفیدی را در مورد پرسنل خود دریافت نمایند. داده‌های جمع آوری شده توسط این اپلیکیشن می‌تواند فرایند محاسبه حقوق و دستمزد را نیز ساده نماید.

یکی از مهم‌ترین امکانات این اپلیکیشن حضور و غیاب خارجی این است که می‌توان با تنظیمات دستگاه حضور و غیاب حرفه ای، برای ورود و خروج پرسنل یک ساعت مشخص تعیین نمود یا جدول کاری یک هفته را از قبل در آن برنانه‌ریزی کرد.

مهم‌ترین ویژگی‌های Time Tracker

  • اتصال به دستگاه‌های مختلف مانند دستگاه حضور و غیاب، کامپیوتر و…
  • مدیریت زمان صفحه‌ها
  • امکان دسترسی به اپ با گوشی تلفن همراه
  • ارائه گزارش دوره‌ای

اپلیکیشن‌های خارجی دستگاه حضور و غیاب

اپلیکیشن Workforce Now

یکی دیگر از نرم افزارهایی که پس از خرید دستگاه حضور و غیاب هوشمند شرکت‌ها و سازمان‌ها به آن نیاز پیدا می‌کنند، نرم افزار  حضور و غیاب آنلاین Workforce Now است. این سامانه تاثیر بسیار زیادی در برقراری نظم، کنترل دقیق عبور و مرور پرسنل و افزایش راندمان کاری دارد. سامانه Workforce Now در واقع یک سیستم یکپارچه بوده، که روند مدیریت منابع انسانی را ساده‌تر کرده و در صورتی که اشتباهی در این باره پیش آمده باشد.

مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار حضور و غیاب workforce now

  • مدیریت تایم تردد
  • محاسبه پاداش و جریمه کارکنان
  • تحلیل عملکرد پرسنل
  • ارائه گزارش دوره‌ای
  • مدیریت حقوق و پرداختی‌ها

 اپلیکیشن Time Camp

پس از تنظیمات ساعت دستگاه حضور و غیاب و خرید نرم افزار حضور و غیاب آنلاین Time Camp و نصب آن، ورود و خروج کلیه پرسنل به طور خودکار ثبت و کنترل می‌گردد. این نرم افزار قابلیت نصب و سازگاری با انواع دستگاه‌ها و سیستم عامل‌های موجود را دارد. نسخه آنلاین و تحت وب این سامانه این امکان را فراهم می‌کند تا کارمندانی که خارج از محیط کار نیز باید کاری را انجام دهند نیز بتوانند زمان شروع به کار و یا پایان کار خود را در آن ثبت نمایند.

در یک کلام این نرم افزار برای کلیه کسب و کارها مناسب و کاربردی است، زیرا به دو صورت آفلاین و آنلاین قابل دسترسی بوده، امکان ویرایش اطلاعات و برنامه‌‌ریزی برای کارهای آتی نیز در آن وجود دارد.

اپلیکیشن Time Doctor

نصب اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه و انجام تنظیمات دستگاه حضور و غیاب با گوشی، از جمله ویژگی مهمی است که باید اکثر نرم‌افزارها از آن برخوردار باشند. زیرا برخی از کارکنان برای انجام وظایف خود باید دائما در حال سفر یا در محیط بیرون از سازمان به سر ببرند. اپلیکیشن خارجی دستگاه حضور و غیاب روی گوشی Time Doctor ن به همین منظور طراحی و تولید شده تا افرادی که باید در محیط خارجی سازمان به تنظیمات دستگاه حضور و غیاب هوشمند دسترسی داشته باشند، بتوانند از آن استفاده نمایند. همچنین این سامانه امکان دسترسی به GPS را نیز دارد و مدیران مجموعه با خیال راحت می‌توانند پرسنل خود را در نقاط مختلف کنترل کنند.

اپلیکیشن Harvest

رابط کاربری آسان نرم افزار حضور و غیاب آنلاین Harvest باعث می‌شود، تا اموری مانند حضور و غیاب پرسنل، مدیریت زمان، محاسبه هزینه، محاسبه حقوق و دستمزد و… را انجام داد. تنظیمات دستگاه حضور و غیاب با موبایل، این امکان را به مدیران می‌دهد که حتی زمانی که در سفرهای کاری نیز به سر می‌برند، بتوانند از کلیه امور داخل سازمان یا شرکت مطلع باشند. با نصب اپ Harvest بر روی دستگاه‌ حضور و غیاب اثر انگشت امکان پیگیری عملکرد کارکنان به سادگی قابل انجام بوده و امکان سوء استفاده و تقلب تقریبا صفر می‌شود. توجه به شرکت ارائه دهنده دستگاه حضور و غیاب (فروشگاه آلتون نتورک) ضروری است.

اپلیکیشن Toggl

در این بخش توضیح مختصری درباره یکی دیگر از اپلیکیشن های خارجی دستگاه حضور و غیاب پیشرفته ارائه شده است. پس از انجام تنظیمات دستگاه حضور و غیاب روی کامپیوتر می‌توان نسخه موبایلی اپلیکیشن تاگل را بر روی گوشی‌های تلفن هوشمند نصب نمود. ثبت دقیق زمان تردد، ارائه گزارش، ویرایش اطلاعات و همگام‌سازی از جمله مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های این سامانه به شمار می‌رود.

اپلیکیشن‌های خارجی دستگاه حضور و غیاب

اپلیکیشن Desk Time

از  جمله اپلیکیشن‌های حضور و غیابی که می‌تواند به مدیران در کنترل تردد پرسنل و برقرای نظم سازمانی کمک زیادی داشته باشد، اپلیکیشن دسک تایم (Desk Time) است. این سامانه به دو صورت آفلاین و آنلاین قابل دسترسی بوده و پس از اتصال به اینترنت و شبکه به صورت فضای ابری می‌توان از آن بهره برد. معمولا پس از نصب این اپلیکیشن حضور و غیاب خارجی، تنظیمات دستگاه حضور و غیاب هوشمند، به نحوی انجام می‌پذیرد، تا تمام پرسنل با هر سطح دانش و مهارتی بتوانند از دستگاه استفاده نمایند؛ که این امر سبب افزایش بهره‌وری سازمان در طولانی مدت می‌گردد.

اپلیکیشن Calamari

اپلیکیشن کالاماری نیز مانند سایر نرم افزارهای معرفی شده در این مطلب، به منظور ایجاد نظم در سازمان و کنترل دقیق زمان ورود و خروج پرسنل طراحی شده است. اپلیکیشن خارجی دستگاه حضور و غیاب پرسنل Calamari دارای امکاناتی نظیر ثبت مرخصی در روزهای تعطیل، تائید یا عدم تائید غیبت پرسنل، کنترل پرسنل از راه دور و ارائه گزارش‌های دوره‌ای است. نرم افزار Calamari علاوه بر ویژگی‌های بیان شده، دارای ابزارهای مدیریت پروژه نیز است.

سسخه موبایلی این اپلیکیشن در زمان شیوع بیماری همه‌گیر کرونا و آنلاین بودن تدریس معلمان، کمک بسیار زیادی به مدیران برای کنترل کار پرسنل مدرسه انجام داد. پس از اعمال تنظیمات دستگاه حضور و غیاب هوشمند مدارس، معلمانی که کار تدریس به دانش آموزان را از طریق مجازی انجام می‌دهند؛ می‌توانند ساعت شروع به کار  یا پایان تدریس خود را از طریق گوشی تلفن همراه ثبت کنند.

ویژگی‌های مهم اپلیکیشن کالاماری چیست؟

اپ خارجی کالاماری از سری اپ‌های حرفه‌ای و محبوب است که در بررسی و سازماندهی کنترل تردد افراد می‌تواند کمک بسیاری کند. کالاماری ویژگی‌هایی دارد که باعث شده تا از دیگر اپ‌ها آن را جدا و منحصربه‌فرد کند. افق فراویژن در ادامه برخی از آنها را برای شما بازگو کرده است.

  • اپلیکیشن کالاماری روزهای تعطیل و مرخصی‌ها را به‌صورت دقیق ثبت می‌کند. با این اپ حتی می‌توانید روزهای دورکاری پرسنل را هم مشخص کنید. نکته مهم در ثبت این روزها، دقت و سرعت بالای آنهاست که تقریباً بدون هیچ‌گونه خطایی این ثبت انجام می‌شود.
  • پس از اینکه غیبت کارکنان و پرسنل مجموعه شما توسط اپلیکیشن Calamari بررسی شود، غیبت آنها ثبت می‌شود. کارکنان می‌توانند در جهت جبران آن روزکاری، تقاضای تایم کاری دیگری را برای شما ارسال کنند. تأیید نهایی این تایم کاری بر عهده مدیریت سازمان است.
  • از دیگر ویژگی‌های مهم اپلیکیشن کالاماری این است که مجهز به سیستم آی بیکن است. این سیستم به مدیریت کمک می‌کند تا پایگاه‌داده حرفه‌ای‌تری برای ثبت و بررسی کنترل تردد پرسنل داشته باشد.
  • قابلیت تخلیه اطلاعات نرم افزار حضور و غیاب وجود داشته باشد.

اپلیکیشن Hubstaff

آخرین اپلیکیشن خارجی دستگاه حضور و غیاب که در این مطلب به آن اشاره شده است، نرم افزار حضور و غیاب آنلاین Hubstaff نام داشته و دارای دو نسخه موبایلی و دسکتاپ است. تنظیمات اپلیکیشن خارجی دستگاه حضور و غیاب برای کامپیوتر، بسیار ساده بوده و کارمندان یک سازمان با حداقل دانش کامپیوتری که داشته باشند می‌توانند از آن استفاده نمایند. این نرم افزار مانند سایر نرم افزارهای معرفی شده در این مطلب دارای امکانات و ویژگی‌هایی است که بتواند به مدیریت منابع انسانی سازمان و شرکت‌ها کمک کند.

تنظیمات دستگاه حضور و غیاب افق فرا ویژن

راه‌اندازی و تنظیمات دستگاه حضور و غیاب، تأثیر بسیار زیادی در عملکرد و همچنین عمر دستگاه دارد. به همین منظور به تمام خریداران دستگاه‌های حضور و غیاب شرکت افق فراویژن، این نکته را یادآور می‌شویم که حتما برای راه اندازی دستگاه و نصب اپلیکیشن‌های خارجی دستگاه حضور و غیاب، به متخصصان این شرکت مراجعه نمایند. کارشناسان بخش نصب شرکت افق فراویژن به دلیل دانش و مهارت ویژه‌ای که در این خصوص دارند، کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند و اطلاعات دقیقی از نحوه تنظیمات دستگاه حضور و غیاب افق فرا ویژن، به مشتریان ارائه می‌دهند.

افق فراویژن سعی کرده است تا با همراهی تجارت امروز، اطلاعاتی کامل درباره اپلیکیشن‌های خارجی دستگاه حضوروغیاب به شما ارائه دهد.

منبع: شرکت حضور و غیاب حرفه‌ای افق فراویژن ofv-co.com

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا