گردشگری

تجربه هیجان انگیز و جذاب با خرید تور اروپا و تور مالدیو

سفر کردن یکی از مهیج ترین و جذاب ترین امور در زندگی هر فرد است. سفرهای داخلی و خارجی هر کدام جاذبه های مخصوص به خود دارند. برخی از افراد به سفرهای خارجی و به ویژه تور اروپا علاقه دارند. در این میان تور ایتالیا یکی از تورهای جذاب به شمار می رود. البته در قاره آسیا نیز تورهای پرطرفداری وجود دارد که بسیاری از گردشگران از خرید آنها استقبال می کنند. به عنوان مثال خرید تور مالدیو برای بسیاری از توریست ها لذتبخش و جالب است. حال اگر قصد سفر خارج از کشور را دارید با اندکی درنگ مطلب حاضر را بخوانید.

مطالبی در مورد تور اروپا و ویزای شینگن

یکی از مهمترین امور برای سفرهای خارجی به خصوص تور اروپا آماده کردن ویزای آن است. ویزای اتحادیه اروپا یا شینگن برای سفر به کشورهای عضو اتحادیه کشورهای اروپایی است که جهت اخذ آن باید مراحل مختلفی را طی کرد. با استفاده از ویزای شینگن می توان به تمامی کشورهای عضو اتحادیه سفر کرده و برای مدتی اقامت کنیم. جهت اخذ ویزای شینگن نیاز به مدارک متعددی است که باید چند ماه قبل از سفر آنها را تهیه کنیم. مدارکی مانند: مدارک هویتی، مالی، تحصیلی و پرکردن فرم های مختلف را باید قبل از سفر آماده کنیم.

تور اروپا با ویزای شینگن بسیار دلنشین و لذتبخش است؛ زیرا می توان علاوه بر کشور مقصد از کشورهای دیگر این اتحادیه نیز دیدن کرد. به عنوان مثال می توان با خرید تور ایتالیا به کشور فرانسه و اسپانیا نیز سفر کنیم. اگر مدارک لازم به درستی تهیه شود پس از مدتی اعلام موافقت با ویزای شینگن شما صادر شده و پاسپورت شما همراه با برچسب ویزای شینگن می شود.

مدارک لازم جهت ویزای تور اروپا

چنانچه در بخش قبلی گفتیم مدارک متعددی باید برای تور اروپا ارائه دهیم که البته در برخی موارد بستگی به شرایط گردشگر دارد. مدرک اصلی هر کس مدارک هویتی مانند: شناسنامه و کارت ملی که باید به زبان کشور مقصد ترجمه شده باشند. مدارک شغلی فرد و همچنین مدرک گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان و دانش آموزان نیز باید ارائه شود. ارائه پاسپورت یا گذرنامه و سند ازدواج برای افراد متأهل نیز الزامی است. سند ملک نیز از طرف سرپرست خانواده در برخی از موارد باید ترجمه شده و به سفارت مورد نظر ارائه شود. البته برای اخذ ویزای تور اروپا یا ویزای شینگن مشاغل دیگر مانند پزشکان نیاز به ارائه پروانه مطب و پروانه طبابت وجود دارد. به طور کلی افراد شاغل باید گواهی اشتغال به کار همراه با فیش حقوقی یا حکم کارگزینی را قبل از سفر آماده کرده و به سفارت تحویل دهند.

چه زمانی برای خرید تور ایتالیا مناسب است؟

بهترین زمان برای تور اروپا از جمله تور ایتالیا معمولا تابستان است. در این فصل هوای کشورهای اروپایی رو به گرمی می رود و استفاده از تفریحات آبی و جاذبه های گردشگری میسر می شود. بنابراین شما می توانید در فصل تابستان و از ماه ژوئن تا سپتامبر بهترین سفر خود با تور ایتالیا را تجربه کنید. اغلب کشورهای اروپایی در ماه های مذکور دمایی مابین ۲۷ تا ۳۲ درجه سانتی گراد را دارند و تعداد توریست ها در این کشورها زیاد است. به همین جهت قیمت تور اروپا در فصل گرم سال نیز بیشتر از فصول دیگر است.

تجربه هیجان انگیز و جذاب با خرید تور اروپا و تور مالدیو

برخی از افراد به دنبال تور ارزان اروپا هستند. این افراد باید در فصل زمستان و زمانی که کشورهای اروپایی سرمای زیادی را تجربه می کنند تور اروپا را خریداری کنند. در این فصل امکان استفاده از سواحل دریا و تفریحات آبی وجود ندارد. دمای هوا در این کشورها از جمله ایتالیا بین ۱ تا ۱۰ درجه سانتی گراد است. البته در فصل سرما امکان بازدید از آثار تاریخی و مراکز دیدنی این کشورها وجود دارد. فصل پاییز یعنی از ماه سپتامبر تا دسامبر نیز هوای سردی در قاره سبز حکمفرماست و در این ماه ها امکان بازدید از سواحل و همچنین تفریحات آبی وجود ندارد. مابین ماه های مارس تا ژوئن یا فصل بهار نیز شنا کردن در سواحل اروپا امکان پذیر نیست؛ زیرا بارش باران زیاد است.

تور مالدیو به یاد ماندنی و جذاب

مالدیو یکی از کشورهای پرجاذبه قاره آسیا است. این کشور یا مجمع الجزایر همه ساله پذیرای مسافران زیادی بوده و مکان های تفریحی و گردشگری فراوانی دارد. تور مالدیو به سبب همین جذابیت ها یکی تورهای پرطرفدار محسوب می شود. این کشور زیبا در اقیانوس هند قرار دارد و دارای چندین جزیره بزرگ و کوچک است. در این کشور سواحل جذاب و دریاهای آبی و آرامش بخشی وجود دارد و هتل های مجلل و مهمانسراهای خوب و مناسبی در اختیار گردشگران قرار می گیرد.تور مالدیو از جهت آب و هوایی نیز مورد علاقه اغلب مسافران است. آب و هوای گرم استوایی برای گردشگرانی که علاقمند به تفریحات آبی و ساحلی هستند یک شرایط مناسب به حساب می آید. بناهای تاریخی و مراکز خرید سنتی و جالب نیز جزو دیدنی های این کشور به شمار می رود. با توجه به توضیحات مشخص می شود که تور مالدیو به چه علتی برای ماه عسل، تفریح های خانوادگی و استراحت و تمدد اعصاب مناسب است.

تجربه هیجان انگیز و جذاب با خرید تور اروپا و تور مالدیو

اگر شما هم قصد سفر به کشورهای اروپایی و آسیایی پرطرفدار و جذاب را دارید به سایت نوید گشت مراجعه کنید. نوید گشت یک آژانس مسافرتی است که خدمات مناسبی را به مسافران ارائه می دهد. خدماتی مانند: صدور و فروش بلیط های خارجی، تورهای داخلی و خارجی، رزرو هتل در داخل و خارج کشور و همینطور صدور بیمه نامه های مسافرتی از طریق این آژانس تخصصی انجام می شود. جهت مشاهده و دریافت خدمات به سایت navidgasht.com مراجعه کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا