نساجی

خرید لباس ارتشی بچه‌گانه پسرانه با قیمت مناسب

حدودا از دهه‌ی ۹۰ تلفن‌های همراه و رایانه‌ها همه‌گیر شدده و امروزه هر کودکی را می‌بینیم خود را با بازی‌های کامپیوتری یا اندروید سرگرم کرده است؛ طبق نظر روانشناسان رشد شخصیتی این کودکان با وجود این بازی‌ها شکل نمی‌گیرد و تخریب می‌شود، اسباب بازی‌های ایفای نقش که محبوبیت خاصی در میان کودکان دارد، یکی از عواملی است که منجر به افزایش تحرک کودک و شکل‌گیری رشد شخصیتی و حتی تکامل رشد عقلی او می‌شود؛ این اسباب بازی‌ها شامل لباس شخصیت‌های کارتنی، لباس مشاغل مختلف کودک و لباس‌های ایفای نقش می‌باشد. از آنجا که شخصیت‌های کارتنی مثل بت‌من، اسپایدر‌من، بن‌تن و موقعیت‌های شغلی جذابی مثل خلبان، پلیس، دکتر و…. محبوبیت زیادی در میان کودکان دارد؛ لباس این شخصیت‌ها و مشاغل تولید می‌شود تا کودکانمان از آن‌ها بهره ببرند. میلی جون از جمله فروشگاه‌هایی است که برای تولید لباس مشاغل و کاراکتر‌های معروف و مورد علاقه‌ی کودکان سرزمینمان تلاش می‌کند، شما می‌توانید با خیالی آسوده لباس ارتشی بچه‌گانه (پسرانه) را با قیمتی مناسب از میلی جون تهیه کنید.

لباس ارتشی چیست؟

از ابتدای امپراتوری‌ها در کشور‌های مختلف جنگ وجود داشته است، ابتدا مرز‌ها همه به روددخانه و دریا ختم می‌شد اما بعد که مرز زمینی هم پدید آمد دو کشور یا دو ناحیه‌ای که با هم سر جنگ داشتن به صورت پیاده یا سواره نظام  با صلاح‌هایی که به شمشیر و تیرکمان و چاقو و غیره محدود بود، با هم به نبرد تن به تن می‌پرداختند، در این نبرد تن به تن در لشکر هزاران نفری تشخیص خودی از غیر خودی کار بسیار دشواری است، از اینجا بود که لباس ارتشی با رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت با توجه به رده آماده شد تا در جنگ‌ها تشخیص کار آسانی باشد. از آنجا که کودکان ما بسیار به شغل دشوار پلیسی (ارتشی) علاقه‌مند هستند، تولیدی‌ها لباس ارتشی را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، به شکل‌های مختلف تولید می‌کنند و بچه‌ها به خصوص پسربچه‌ها که عاشق پلیس شدن هستند می‌توانند از لباس‌های طرح ارتشی بچه‌گانه بهره‌ ببرند.

آیا لباس ارتشی بچه‌گانه فقط پسرانه است؟

همانطور که در بالا هم گفته شد، لباس پلیس اسباب بازی در سایز‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شود تا سلیقه‌ی اکثر کودکان را پوشش دهد؛ در گذشته لباس طرح ارتشی بچه‌گانه فقط برای پسر‌ها تولید می‌شد اما در سال‌های اخیر با توجه به علاقه‌ی دختر‌ها به لباس ارتشی، لباس ارتشی دخترانه نیز در طرح‌ها و سایز‌های مختلف تولید می‌شود.

انواع لباس ارتشی برای سلیقه‌های مختلف:

قطعا سلیقه‌ی تمام اقوام جامعه و همه‌ی کودکان شبیه به هم نیست؛ بنابراین تولیدی‌های محترم این لباس‌های زیبا را در طرح‌های مختلف، با چند رنگ و به صورت اقلام مختلف تولید می‌کنند تا سلیقه‌ی اغلب را پوشش دهند و نیازشان را براورده ‌کنند. در چند سال اخیر لباس ارتشی حتی برای نوزادان در طرح‌های مختلف تولید می‌شود… انواع لباس ارتشی بچه‌گانه شامل :

لباس ارتشی بچه‌گانه شامل تیشرت ارتشی با یقه‌ی «ب.ب» و شرت ارتشی کوتاه

لباس بچه‌گانه ارتشی زمستانه که حاوی لباس ارتشی، شلوار ارتشی و ژاکت ارتشی به همراه کلاه می‌باشد (این ژاکت دارای یقه‌ی هفتی می‌باشد و کلاه آن قابل جدا شدن است).

لباس ارتشی دخترانه شامل پیراهن ارتشی که معمولا با رنگ صورتی یا بنفش آستین‌ها یقه و چین پایین پیراهن طراحی شده، به همراه دامن کوتاه ارتشی که چین‌های دامن نیز با رنگ صورتی یا بنفش طراحی می‌شود.

لباس پسرانه‌ی سرهمی ارتشی که شامل بلوز شلوار سرهم است و معمولا سبز رنگ است؛ همچنین کلاهی به همراه دارد که روی آن طرحی از عینک دوخته شده است؛ قسمت شلوار این سرهمی دارای کش در پاچه و جیب‌های افسری مانند است.

لباس دخترانه‌ی طرح ارتشی؛ این لباس سارافونی است که قسمت بالایی آن تیشرت مانند و معمولا سفید یا آبی است و قسمت پایینی آن دامن ارتشی است، این لباس دارای پاپیون سر ارتشی نیز می‌باشد.

خرید لباس ارتشی بچه‌گانه پسرانه با قیمت مناسب

خرید لباس پلیس بچه گانه برای کودکان و نوجوانان

خرید لباس پلیس برای نوجوانان و کودکان«Buy kids police costumes» میتواند تاثیر فوق‌العاده‌ای در روحیه آنها داشته باشد. شما می توانید با تهیه و سفارش این محصول در پرورش مهارت های فردی و ارتباطی کودکتان قدم بسیار مهمی را بردارید. ممکن است بسیاری از والدین این سوال را داشته باشند که لباس پلیس بچه گانه را از کجا بخرم که دارای کیفیت خوبی بوده و از تنوع محصول بالایی برخوردار باشد ؟ در جواب این سوال به شما پدر مادرهای عزیز باز هم می‌گوییم که می‌توانید از همین بخش برای خرید لباس پلیس برای کودکان و نوجوانان خود اقدام نمایید. همچنین می توانید جهت خرید لباس پلیس بزرگسال که برای رده سنی ۱۲ سال قابل استفاده است از طریق فروشگاه میلی جون سفارش خود را ثبت نمایید.

لباس نوزادی ارتشی پسرانه که شامل پیشبند ارتشی، کلاه نوزادی ارتشی و کفش ارتشی نوزادی و لباس سرهمی نوزادی ارتشی می‌باشد.

خرید لباس ارتشی بچه‌گانه:

لباس ارتشی بچه‌گانه را می‌توانید از اسباب بازی فروشی‌های مختلف یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مکان‌های مختلف تهیه کنید، اما امروزه با حضور فروشگاه‌های اینترنتی متعدد می‌توانید خریدتان را اینترنتی ثبت کنید و از خرید اینترنتی لباس بچه‌گانه ارتشی لذت ببرید. میلی جون (milijoon.ir) از جمله فروشگاه‌های اینترنتی است که برای رشد شخصیتی کودکان تلاش می‌کند، میتوانید از قیمت‌های مناسب و طرح‌های متنوع‌اشان در سایت دیدن کنید.

قیمت لباس ارتشی بچه‌گانه:

قیمت لباس ارتشی بچه‌گانه به موارد زیادی همچون سایز، دخترانه یا پسرانه بودن، طرح و جنس آن بستگی دارد، رنج قیمت‌های لباس ارتشی متفاوت است.

هدیه ای مناسب :

لباس ارتشی یک هدیه‌ی زیبا و مناسب برای رشد شخصیتی و تکامل ذهنی کودکانمان است، امیدوارم از بازی با این لباس‌ها کودکان سرزمینمان لذت ببرند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا