صنعت

بزرگترین مرکز خدمات تخصصی چوب

در گذشته، چوب نقش مهمی در توسعه زندگی انسان داشت. بنابراین تغییر شکل و ترمیم چوب نیز مهم می باشد. امروزه نیز بسیاری از ابزار و وسایل زندگی بشر از چوب یا چوب ساخته می شود. طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی با استفاده از چوب نیز طرفداران خاص خود را دارد. در نتیجه کارهای مربوط به چوب با کیفیت زندگی امروز ما ارتباط مستقیم دارد.

بزرگترین مرکز خدمات تخصصی چوب

در گذشته، چوب نقش مهمی در توسعه زندگی انسان داشت. بنابراین تغییر شکل و ترمیم چوب نیز مهم می باشد. امروزه نیز بسیاری از ابزار و وسایل زندگی بشر از چوب یا چوب ساخته می شود. طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی با استفاده از چوب نیز طرفداران خاص خود را دارد. در نتیجه کارهای مربوط به چوب با کیفیت زندگی امروز ما ارتباط مستقیم دارد.

پارس چوب بزرگترین تولید کننده ترموود با بهترین کیفیت در ایران می باشد. این مجموعه با ارائه خدمات تخصصی چوب و با بکارگیری کادری متعهد و مجرب، همچنین فعالیت موفق منجر به فروش فوق العاده چوب ترموود با طیف گسترده ای از انواع رنگ بندی مختلف و تنوع بیش از چند مدل چوب ترموود در بازار می باشد. اگر نیاز به طراحی و اجرای انواع پروژه های نمای چوبی ساختمان خود دارید، با ما همراه باشید و انواع سفارش خود را در زمینه انواع چوب ترموود در مجموعه ما ثبت کنید.

نوشته های مشابه

تاثیر چوب در دکوراسیون داخلی چیست؟

چوب ترموود یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی می باشد. چوب به طور گسترده در ساخت خانه ها و ساختمان ها استفاده می شود. اگر بخواهیم تاثیر چوب در دکوراسیون داخلی را در نظر بگیریم، ابتدا باید فواید استفاده از چوب را بدانیم. یکی از مزایای چوب ترموود استحکام آن است. علاوه بر قدرت، نکات زیادی نیز دارد. یکی از آنها این است که استفاده از چوب بسیار آسان می باشد و هر درختی شکل و زیبایی خاصی دارد که بر محیط زیست تاثیر می گذارد.

چوبی که استفاده می کنید باید دارای استاندارد باشد. این ویژگی تضمین می کند که هیزم از جنگل های مناسب و درختان سالم به دست می آید. تاثیر چوب در فضای داخلی به احساس گرما و انرژی مثبت ایجاد شده در فضای داخلی مربوط می شود.

اگر به اطراف خانه خود نگاه کنید، تاثیر چوب ترموود را در دکوراسیون داخلی خواهید دید. استفاده از چوب ترموود را در خانه با نگاهی به اطراف اعم از میز ناهار خوری، میز، صندلی، کفپوش، دیواره های چوبی، آلاچیق و … متوجه خواهید شد که استفاده از این چوب به دلیل رنگ ها، شکل ها و رنگ های مختلف بسیار جالب می باشد.

بزرگترین مرکز خدمات تخصصی چوب

اهمیت چوب در طراحی داخلی

  • به عنوان یک ماده طبیعی، چوب می تواند زیبایی اکولوژیکی و طبیعی را به فضای داخلی بیاورد.
  • چوب به لطف ساختار و خواص خود می تواند زیبایی هنری منحصر به فردی را در منطقه به نمایش بگذارد.
  • از چوب برای هر نوع دکوراسیون می توان استفاده کرد.
  • چوب به طور خودکار حس گرما و راحتی را به فضا می بخشد.
  • لوازم جانبی یا لوازم چوبی محیط را غنی می کند، جلوه بصری یا هنری محیط را تقویت می کند و در صورت وجود نقص در محیط اطراف آن را اصلاح می کند.
  • چوب عایق خوبی برای انتقال صدا است و با جذب صدا باعث راحتی بیشتر فضای داخلی می شود.
  • اگر از چوب به درستی مراقبت شود، می تواند سال ها دوام بیاورد. استفاده از مواد نگهدارنده در تولید لوازم چوبی باعث سهولت در نگهداری و ماندگاری بیشتر آن شده است.

ارائه بهترین خدمات چوب ترموود در پارس چوب

گروه متخصص پارس چوب مفتخر است اعلام کند که از با کیفیت ترین چوب ترمووود برای پروژه های خود استفاده می کند. با ارائه خدمات پس از فروش به ارتقای کیفیت و جلب رضایت مشتریان محترم می اندیشد.. بنابراین چوب ترمووود استفاده شده منحصر به فرد و زیبایی خاصی دارد.

تخصصی ترین خدمات چوب ترموود

  • چوب خشک کنی
  • چوب بری
  • مولدر
  • نصب و اجرای انواع چوب ترموود در نمای ساختمان
  • بهره مندی از کادر متخصص و ماهر

چوب خشک کنی

به روش های مناسب خشک کردن چوب برای حذف رطوبت از دیوارها را خشک کردن چوب می گویند. چوب خشک شده هنگام استفاده برای ساخت و ساز، مشکلات ساختاری کمی دارد. همچنین وقتی چوب یا چوب خشک می سوزانید دود کمتری خارج می شود و یکنواخت و تمیز می سوزد. چوب خشک وزن کمتری نسبت به چوب سبز دارد. اما همچنان رطوبت کمتری دارد و پس از خشک شدن استحکام آن افزایش می یابد. چوب خشک دوام کمتری دارد و در برابر کپک و کپک مقاوم تر می باشد. طول فرآیند خشک کردن چوب بسته به نوع چوب مورد استفاده و رطوبت نسبی در منطقه ای که چوب برداشت می شود متفاوت است. شما می توانید چوب را به روش های مختلف خشک کنید. اما هدف از تمام این روش ها حذف رطوبت و آسیب نرساندن به چوب است. برای آشنایی بیشتر با روش های خشک کردن چوب می توانید وارد سایت ترموود شوید.

بزرگترین مرکز خدمات تخصصی چوب

چوب بری

از آنجایی که چوب های ترموود دنیای بزرگ و متنوعی دارد، هر روز دستگاه های مختلفی برای این طیف وسیع ساخته و به بازار عرضه می شود. تنوع چوب، نوع کار، تفاوت حجم و اندازه گونه های چوبی، سازندگان ابزار و ماشین آلات نجاری را بر آن داشته است تا روز به روز برای تسهیل روند کاری استفاده کنندگان از این صنعت بیاندیشند. خوشبختانه این روزها به لطف طیف وسیعی از ماشین آلات و تجهیزات، هرکسی می تواند با توجه به نیاز خود گزینه مناسبی را برای کار خود خریداری کند.

دستگاه ۴ تراش یا مولدر

مولدر یا ۴ تراش برای تراش و برش انواع پروفیل و پانل های چوبی و ساخت پروفیل در و پنجره، کفپوش چوبی، چوب سونا و چوب حرارتی استفاده می شود. قالب یا کاتر چوب برای ایجاد سطح صاف یا شیارهای منحنی به هر شکل دلخواه بر روی انواع پروفیل های چوبی، چوب پلاستیک یا انواع محصولات چوبی مانند ام دی اف، اچ دی اف و غیره استفاده می شود. در مجموعه ترمووود خدمات مولدر با استفاده از مدرن ترین تجهیزات، با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می شود.

مرکز فروش ترمووود در تهران

یکی از جنبه های مهم در تجارت چوب و محصولات چوبی، این است که چوب مورد نظر خود را چه به عنوان مصرف کننده یا تولید کننده از مرکزی معتبر تهیه کنید. مجموعه ترمووود نماینده رسمی چوب های ترمووود فنلاند و تولید کننده ترمووود در تهران می باشد. این مجموعه در کنار یک تیم مهندسی با سالها تجربه در زمینه سازه های چوبی برای بهره بیشتر شهروندان تهرانی اقدام به فروش چوب حرارتی در تهران کردند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت فروش ترمووود در تهران با کارشناس ما تماس بگیرید.

امیدواریم با خواندن این مطلب اطلاعات مفیدی درباره خدمات تخصصی چوب به دست آورده باشید. همچنین اگر تجربه یا سوالی در این زمینه دارید می‌توانید از طریق نظرات یا تماس با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

راه ارتباطی با ما

آدرس : اتوبان ساوه خروجی شهریار شاهد شهر روبرو

۰۹۱۲۲۲۵۰۴۵۳ – ۰۲۱۲۲۰۷۹۹۶۵ – ۰۹۳۰۷۰۴۶۰۰۵

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا