مدیریت منابع انسانی

ارائه دستگاه های حضور و غیاب ارزان و به صرفه توسط شرکت ایران اکسس

دیدگاهی که به اشتباه در میان بسیاری از افراد جا افتاده، این است که کالای ارزان، بی‌کیفیت و محصولات گرانقیمت، دارای کیفیت مناسب هستند. آیا هر دستگاه حضور و غیاب ارازن، کیفیت مناسبی ندارد؟ آیا برای خرید یک سیستم ثبت تردد باکیفیت حتماً باید هزینه زیادی پرداخت کنیم؟

در شرایط نه چندان مناسب اقتصادی کشور، کسب و کارهای مختلف به دنبال کاهش هزینه‌های جاری سازمان خود هستند. یکی از راهکارهای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، خرید ارزان ملزومات شرکت است. از این رو دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد ارزان قیمت مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. شرکت ایران اکسس سیستم‌ های ثبت و کنترل تردد اقتصادی و به صرفه، با عملکرد و کارایی مناسب را به مشتریان خود ارائه می‌نماید.

دیدگاهی که به اشتباه در میان بسیاری از افراد جا افتاده، این است که کالای ارزان، بی‌کیفیت و محصولات گرانقیمت، دارای کیفیت مناسب هستند. آیا هر دستگاه حضور و غیاب ارازن، کیفیت مناسبی ندارد؟ آیا برای خرید یک سیستم ثبت تردد باکیفیت حتماً باید هزینه زیادی پرداخت کنیم؟

اگرچه ارزان قیمت بودن دستگاه حضورغیاب یکی از فاکتورهای مهم برای خریداران این محصول می‌باشد، لازم است با توجه به کاربرد و کیفیت مورد انتظار، روی دستگاه هزینه شود تا بتوان به عنوان یک سرمایه گذاری مناسب روی آن حساب کرد.

در این مقاله این بحث را مورد بررسی قرار داده و در ادامه تعدادی از دستگاه های کنترل تردد اقتصادی و به صرفه از شرکت IranAccess را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

آیا قیمت، فاکتور مهمی برای سنجش کیفیت دستگاه حضور و غیاب است؟

هر سازمانی، بودجه مشخصی برای خرید تجهیزات مورد نیاز خود در نظر می‌گیرد. از این رو در زمان خرید اقلام مورد نیاز خود از جمله دستگاه ثبت و کنترل تردد، دوربین مداربسته، گیت، راهبند و … به قیمت آنها توجه ویژه‌ای دارد. بنابراین بسیار مهم است که شرکت‌های فروشنده، قیمت مناسب و منطقی به مشتریان خود ارائه دهند.

بعضی از افراد برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، سراغ دستگاه‌های ارزان قیمت می‌روند، اما بعضی مشتریان اعتقاد دارند که سیستم‌هایی که قیمت پائینی دارند، قابل اعتماد نبوده و گزینه مناسبی برای خرید نیستند.

بعضی از سیستم‌های حضور و غیاب که قیمت بالایی دارند، بالطبع امکانات بیشتری نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. اما هر دستگاه ارزان، بی کیفیت و هر سیستم گرانقیمت، با کیفیت نیست. در حال حاضر دستگاه‌ های حضور و غیابی در بازار وجود دارد که علیرغم بالا بودن قیمت، کیفیت و کارایی چندان مناسبی ندارند. از طرف دیگر بعضی از دستگاه های ثبت ورود و خروج با کیفیت مناسب هستند که جزو سیستم‌های ارزان به شمار می‌روند.

اگر چه قیمت، عامل مهمی در خرید دستگاه ساعت زنی است. اما بررسی کیفیت و عملکرد دستگاه، فاکتور مهم‌تری در انتخاب سیستم مناسب است. اگر شما یک دستگاه ورود خروج یا کنترل تردد را مطابق با نیازهای خود خریداری نمائید و کارایی دستگاه بیشتر مورد توجه شما باشد، قطعاً خرید به صرفه و اقتصادی انجام داده‌اید. چرا که سیستم شما طول عمر مفید بیشتری داشته و در گذر زمان کمتر دچار مشکل می‌شود. بدین ترتیب هزینه اضافی بابت تعمیرات یا خرید سیستم جدید پرداخت نخواهید کرد.

بعضی از شرکت‌ها با توجه به افزایش قیمت‌ها و لزوم نیاز به صرفه‌جویی بیشتر، هنوز در خرید تجهیزات مورد نیاز خود تردید دارند و سوالات متعددی ذهن آنها را مشغول کرده است: ” با شرایط اقتصادی موجود چطور خرید کنم”، “آیا در صورت انتخاب سیستم ارزان قیمت، دستگاه بی کیفیتی خریداری کرده‌ام؟”، کدام دستگاه مناسب کسب و کار من است؟” و ….

نگران نباشید. در ادامه ۹ دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد را به شما معرفی می‌کنیم، که هم ارزان قیمت بوده و هم کیفیت مناسبی دارند.

خرید دستگاه حضور غیاب و کنترل تردد ارزان و اقتصادی

گروه مهندسی ایران اکسس با شناخت نیازهای بازار و مشتریان، سیستم‌های باکیفیت و اقتصادی را تأمین و به بازار عرضه کرده است. اگر سری به وب سایت شرکت ایران اکسس بزنید، تمام محصولات ارائه شده توسط این شرکت، از برندهای معتبر بوده و قیمت مناسبی نیز دارند.

ارائه دستگاه های حضور و غیاب ارزان و به صرفه توسط شرکت ایران اکسس

اگر بودجه محدودی برای خرید داشته و قصد انتخاب دستگاه حضور غیاب و کنترل تردد ارزان قیمت هستید، ما به شما سیستم‌های به صرفه و اقتصادی زیر را پیشنهاد می‌دهیم.

  • دستگاه حضور و غیاب UFace۳۰۲ با حدود قیمت ۸,۲۵۰,۰۰۰ تومان
  • دستگاه کنترل تردد UF۱۰۰ با حدود قیمت ۴,۷۵۰,۰۰۰ تومان
  • دستگاه ورود و خروج UA۴۰۰ با حدود قیمت ۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان
  • دستگاه حضور غیاب MB۲۰ با حدود قیمت ۳,۷۵۰,۰۰۰ تومان
  • سیستم حضور و غیاب MB۲۰۰۰ با حدود قیمت ۵,۶۵۰,۰۰۰ تومان
  • دستگاه تردد و حضور و غیاب MB۱۰ با حدود قیمت ۳,۴۵۰,۰۰۰ تومان
  • دستگاه ساعت زنی LX۱۴ با حدود قیمت ۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان
  • دستگاه ورود و خروج K۳۰ با حدود قیمت ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان
  • دستگاه ساعت زنی F۲۲ با حدود قیمت ۴,۲۵۰,۰۰۰ تومان

قیمت ارزان به معنی پائین بودن کارایی این سیستم‌ها نیست. دستگاه‌هایی که به شما معرفی کردیم، در شرکتها و پروژه‌های مختلف امتحان خود را پس داده‌اند و نسبت به قیمت خود، عملکرد مناسبی دارند. از این رو اگر به دنبال خرید ارزان و با صرفه اقتصادی هستید، می‌توانید از دستگاه‌های معرفی شده استفاده نمائید.

برای خرید می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۶۴۸۷ تماس بگیرید و یا از طریق فروشگاه آنلاین ایران اکسس(https://iranacs.com)، به صورت اینترنتی و آسان، سیستم مورد نظر خود را خریداری نمائید.

برچسب ها : ایران اکسس,دستگاه حضور و غیاب ارزان,iran access,iranaccess,دستگاه حضور و غیاب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا