خودرو

چرا از گیربکس اتوماتیک خودروی خود صدای خرخر می‌شنوید؟

گاهی هم با اضافه کردن روغن واسکازین این مشکل را می‌توان رفع کرد. با این حال، این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد و باید حتما به یکی از تعمیرگاه‌های حرفه‌ای برای تعمیر گیربکس اتومات مراجعه فرمایید.

خرخر گیربکس اتوماتیک؛ مشکلی که باید آن را جدی بگیرید

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که بیشتر گیربکس‌های اتوماتیک با آن مواجه می‌شوند، مشکل خرخر گیربکس است. این مشکل معمولا به دلیل خرابی صفحات داخلی کلاچ و یا ساعت گیربکس رخ می‌دهد. اما گاهی هم با اضافه کردن روغن واسکازین این مشکل را می‌توان رفع کرد. با این حال، این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد و باید حتما به یکی از تعمیرگاه‌های حرفه‌ای برای بررسی گیربکس اتوماتیک خودروی خود مراجعه کنید. به همین خاطر، در عین اینکه در این مطلب با دلایل بروز مشکل خرخر گیربکس اتوماتیک آشنا می‌شویم و پنج تعمیرگاه برتر گیربکس را هم در تهران معرفی می‌کنیم.

خرابی کدام قطعات باعث ایجاد صدای خرخر در گیربکس می‌شود؟

مشکل ایجاد صدای خرخر معمولا در گیربکس‌های دنده‌ای رخ می‌دهد. عدم رگلاژ بودن کلاچ، خرابی چرخ‌دنده‌ها و خرابی کلاچ از جمله این دلایل بودند. اما در گیربکس‌های اتوماتیک به دلیل تفاوت مکانیزم، دلایل متفاوتی باعث بروز صدای خرخر می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان خرابی ساعت گیربکس، کاهش فشار روغن، عدم وجود روغن کافی در گیربکس و خرابی صفحات داخلی کلاچ اشاره کرد.

ساعت گیربکس را می‌توان مغز متفکر گیربکس ماشین معرفی کرد. این قطعه می‌تواند زمان تعویض دنده‌ها، فشار روغن برای تعویض دنده و همین‌طور موارد دیگری مانند انتخاب دور موتور مناسب برای تعویض دنده را کنترل کند. در صورتی که این قطعه خراب شده باشد، ممکن است فشار روغن به درستی کنترل نشود و در نتیجه خودروی شما با مشکلاتی مانند خرخر گیربکس مواجه شود.

یکی دیگر از قطعاتی که در صورت خرابی می‌تواند منجر به بروز مشکل خرخر در گیربکس اتوماتیک شود، کلاچ‌های داخلی است. برخی از گیربکس‌های اتوماتیک مانند دو کلاچه مجهز به صفحات کلاچ هستند که اگر این صفحات به هر دلیلی خراب شوند، ممکن است ماشین در حین تعویض دنده خرخر کند. صفحات کلاچ گیربکس اتوماتیک در داخل جعبه‌دنده قرار دارند و اگر این قطعه مشکل داشته باشد، برای رفع آن حتما باید گیربکس ماشین باز شود.

معرفی پنج تعمیرگاه برتر برای تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک باید بدون کوچک‌ترین صدای اضافه‌ای تعویض دنده‌ها را انجام دهد. حال اگر هر صدای در حین تعویض دنده از خودروی خود شنیدید، به این معنی می‌باشد که گیربکس اتوماتیک خودروی شما خراب شده است. این صدا در برخی مواقع می‌تواند خرخر، در بعضی مواقع تق‌تق یا زوزه کشیدن باشد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک حتما باید توسط تعمیرکار ماهر و متخصص انجام شود. چرا که این جعبه‌دنده‌ها از فناوری متفاوتی استفاده می‌کنند و اگر کسی آن را تعمیر کند که دانش مربوطه را ندارد، احتمال اینکه گیربکس ماشین آسیب بیشتری ببیند، وجود دارد. از این رو، حتما باید برای تعمیر گیربکس اتوماتیک و رفع مشکلاتی مانند صدای خرخر، به تعمیرگاه‌های برتر در این زمینه مراجعه کنید. به همین خاطر، در ادامه با پنج تعمیرگاه برتر گیربکس اتوماتیک در تهران آشنا می‌شویم.

مجموعه تعمیرکار؛ مرکزی با بالاترین میزان رضایت‌مندی

اگر بخواهیم لیستی از تعمیرگاه‌های تهران تهیه کنیم که بالاترین میزان رضایت‌مندی را دارند، قطعا مجموعه تعمیرکار را در صدر این لیست قرار می‌دهیم. این مجموعه به دلیل ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن، در کوتاه‌ترین زمان و همین‌طور با قیمت مناسب توانسته است این میزان از رضایت‌مندی را برای خود جذب کند.

مرکز تعمیرکار یکی از مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران است که خدمات مشاوره رایگان را هم برای تعمیر گیربکس ارائه می‌دهد. برای این منظور تنها کافیست با شماره مخصوص آن‌ها تماس بگیرید. این مرکز در اتوبان زین‌الدین، خروجی احسان، خیابان الله اکبر و پلاک ۲۹ قرار دارد.

مرکز گیربکس آپ

گیربکس آپ یکی از بهترین مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک است که جعبه‌دنده اتوماتیک انواع خودروهای چینی، ژاپنی، آلمانی، ایتالیایی، آمریکایی، کره‌ای و فرانسوی را تعمیر می‌کند. این مرکز خدمات تعمیر گیربکس خود را با ضمانت ۲۰ هزار کیلومتر یا یک سال ارائه می‌کند که این یک امتیاز ویژه محسوب می‌شود. مجموعه گیربکس آپ در خیابان ستارخان، خیابان شهید صحرایی و بن‌بست ماه قرار دارد.

گیربکس وان

اگر صاحب خودرویی خاص هستید و می‌خواهید برای رفع مشکل خرخر گیربکس اتوماتیک آن به مرکزی مطمئن مراجعه کنید، گیربکس وان می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. انواع برندهای آلمانی، ژاپنی، آمریکایی، انگلیسی و کره‌ای توسط این مجموعه پشتیبانی می‌شوند. این مرکز در جاده مخصوص کرج، بلوار ایران خودرو جنوبی، خیابان زامیاد، خیابان گل‌ها و پلاک ۳۲ قرار دارد.

تهران گیربکس

یکی از مواردی که درباره مراکز تعمیر گیربکس وجود دارد، خوش‌قول بودن در تحویل ماشین است. اگر شما هم بسیار بر این موضوع تاکید دارید، توصیه می‌کنیم برای رفع مشکل خرخر گیربکس خودروی خود به سراغ مجموعه تهران گیربکس بروید. این مجموعه در انتهای یادگار امام جنوب، بعد از پادگان جی و در خیابان سی متری جی قرار دارد.

مجموعه گیربکس فیکس؛ رفع مشکل خرخر در تمام گیربکس‌های اتوماتیک

برخی از مراکز تعمیر گیربکس تنها جعبه‌دنده‌های اتوماتیک خاصی مانند AT را بررسی و تعمیر می‌کنند. این در حالی است که در مجموعه گیربکس فیکس مهم نیست که خودروی شما مجهز به چه نوع گیربکس اتوماتیکی می‌باشد. در این مجموعه این جعبه‌دنده باز و مشکل خرخر آن رفع می‌شود. این مرکز در ستارخان، خیابان یکم دریانو، جنب داروخانه شبانه‌روزی و پلاک ۲۶ قرار دارد.

چرا از گیربکس اتوماتیک خودروی خود صدای خرخر می‌شنوید؟

رفع اصولی صدای خرخر گیربکس اتوماتیک در مرکز تعمیرکار

صدای خرخر گیربکس اتوماتیک یکی از مشکلاتی فنی و تخصصی این جعبه‌دنده‌ها است که حتما باید توسط یک مرکز مطمئن و حرفه‌ای رفع شود. تعمیرکار یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای تعمیر جعبه‌دنده اتوماتیک خودروی خود به آن مراجعه کنید. همچنین در صورت عدم امکان جابه‌جایی خودرو هم این مجموعه به صورت رایگان خدمات مربوط به خودروبر را ارائه می‌دهد.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا