مسکن

کدام یک از انواع آینه ، برای تزیین خانه بهتر است ؟

یکی از ترفند هایی که می تواند ظاهر هر خانه ای را دگرگون سازد ، استفاده از آینه مناسب می باشد. انتخاب آینه مناسب کار چندات سختی نیست ؛ تنها بستگی به سلیقه و طرز تفکر مشتری دارد. آینه تراش یکی از زیباترین و مجلل ترین انواع آینه ها می باشد و از آن می توان در انواع مختلفی از سطوح استفاده کرد. جلوه ای که این آینه به نمای خانه می دهد ، بی نظیر می‌ باشد. شما می توانید برای تهیه آینه مورد نظر خود و انواع مختلف شیشه رو میزی ، به سایت رحیمی گلس (rahimiglass.com) مراجعه کرده و محصول خود را تهیه نمایید. اما ناگفته نماند که یکی دیگر از بهترین انواع آینه ها ، جهت طراحی دکوراسیون داخلی خانه ، آینه دکوراتیو می باشد. این آینه ها به طور خاصی برش خورده و به صورت تکه تکه بر روی دیوار چسبانده می شود. کافیست به فر‌وشگاه مورد نظر خود رفته و طرح مورد نظر خود را خریداری نمایید. آینه دکوراتیو ، نمایی بسیار مجلل و شیک به فضای خانه می دهد و یکی از بهترین گزینه ها جهت طراحی داخلی منزل می باشد. شما می توانید آینه و محصول مورد نظر‌ خود را ، به صورت از پیش آماده شده خریداری کنید و یا با نظر شخصی و سلیقه خود ، آینه مورد نظرتان را تهیه نمایید.

آینه ها را همواره باید از پیش ساخته شده خریداری کنیم ؟

خیر بدین صورت نیست ، بلکه خریداری آینه ها به دو صورت می باشد. اگر شما قصد دارید تا تمامی مساحت دیوار خود را از آینه بپوشانید ، بهتر است که از سلیقه و طراحی خاص خود استفاده نمایید تا لذت بیشتری از آن ببرید. اما اگر می خواهید تنها قسمتی از دیوار‌ را آینه کاری کنید ، بهتر است که از آینه های از پیش ساخته شده استفاده کنید. چرا که استفاده از محصول از پیش ساخته شده به دلایل متعددی به صرفه تر می باشد. یکی از مهمترین دلایلی که از محصولات تولید شده استفاده می کنیم ؛ این است که ، قیمت مقرون به صرفه و ارزان تری برای ما به همراه خواهد داشت. در واقع اگر شما قصد داشته باشید که با سلیقه خود یک محصول را تولید نمایید ، ممکن است هزینه تولید بیشتری برای شما داشته باشد. همچنین آینه هایی که از قبل ساخته شده اند ، ممکن است طراحی و اشکالی را داشته باشند که حتی به ذهن شما هم نرسیده است. بنابراین استفاده از این نوع آینه ها ممکن است از جذابیت بصری بیشتری برخوردار بوده و نمایی بسیار لوکس تر را به نمایش بگذارد. در هر صورت برای خریداری آینه های دکوراتیو ، بهتر است به فضا و نمای داخلی خانه خود توجه کنید و بهترین مدل را متناسب با آن ، خریداری نمایید. اگر در حوزه طراحی و انتخاب آینه مناسب شک دارید و نمی دانید که کدام یک از انواع آینه ها را انتخاب نمایید ؛ پیشنهاد می کنیم که به سایت رحیمی گلس (rahimiglass.com) مراجعه کنید و از مشاوره های بی نظیر موجود در سایت ، بهره مند شوید.

کدام یک از انواع آینه ، برای تزیین خانه بهتر است ؟

دلیل محبوبیت روزافزون شیشه های رو میزی ؟

علاقه طراحان و بسیاری از افراد به استفاده از شیشه به جای دیگر عناصر و وسایل ، رو به افزایش است و به همین جهت ، استفاده از شیشه از محبوبیت خاصی برخوردار است. شیشه نسبت به چوب و دیگر متریال ها ، از قیمت ارزان تری برخوردار بوده و استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. شیشه رو میزی یکی از محصولاتی است که خریداری آن ، ضرورت خاصی دارد. چرا که علاوه بر زیبایی بصری که به فضای اطراف می دهد ، باعث محافظت از پایه چوبی زیرین خود نیز می شود. به همین جهت ، پیشنهاد می کنیم که خریداری شیشه رو میزی را به هیچ عنوان فراموش نکنید. قیمت شیشه های رو میزی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. طبیعتاً هرچه کیفیت شیشه تولید شده بالاتر باشد ، از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود. همچنین ضخامت شیشه ، طول آن و برندی که این محصول را تولید کرده است ؛ می‌ تواند بر قیمت آن تاثیر فراوانی بگذارد. ضخامت شیشه رو میزی ، از ۶ میلی متر شروع شده و حداکثر آن حدود ۲۰ میلی متر می باشد. این شیشه ها ، در رنگ های متنوع و جذاب تولید می شوند و می توانند زیبایی بسیاری را به فضای خانه شما بدهند. این محصولات را می توان با افزودن برخی مواد در هنگام تولید ، نسبت به فشار و وزن بالا مقاوم کرد. به این مدل از شیشه های رو میزی ، مدل لمینت نیز گفته می شود و مقاومت بسیار بالایی در برابر تحمل وزن دارند.

کدام یک از انواع آینه ، برای تزیین خانه بهتر است ؟

برترین برند تولیدی آینه و شیشه

برند ها و تولیدی های بسیاری وجود دارند که انواع آینه و شیشه های رو میزی را تولید می کنند. اما اینکه به کدام یک اعتماد کرده و محصولات خود را خریداری نماییم کار ساده ای نیست. بهتر است به برند هایی مراجعه کنید که سابقه طولانی تر و تجربه بالا تری در حوزه ساخت و تولید انواع شیشه و آینه دارند. یکی از محبوب ترین و بهترین برند های موجود در سطح کشور ، برند رحیمی گلس می باشد که با عرضه انواع آینه ها اعم از ؛ آینه تراش ، آینه دکوراتیو و غیره ، پاسخگوی تمامی نیاز های شما خواهد بود. کافیست به وب سایت (rahimiglass.com) این فروشگاه مراجعه کرده و یا به صورت حضوری در محل حاضر شوید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا