رمز ارز

سقوط توکن لون سی در ارز دیجیتال

کاهش بیش از ۹ میلیون در عرضه Terra LUNA Classic (LUNC) و بر اساس داده‌های اعتبارسنجی LUNC StakeBin، تنها در چند ساعت از اجرای پیشنهاد مالیات ۱.۲% LUNC، بیش از ۹ میلیون توکن LUNC در حال حاضر سوزانده شده است.

به گزارش تجارت امروز؛ با توجه به تغییر پارامتر مالیات LUNC روز گذشته ۲۵ سپتامبر در حدود ساعت ۶:۱۸ UTC پس از هفته‌ها با وجود تحلیل‌های بسیار و پیش‌بینی تحلیل‌گران توسط جامعه فعال شد. تا زمانی که عرضه LUNC به ۱۰ میلیارد توکن کاهش یابد پارامتر مالیات برنامه ریزی اجرا می‌شود.
LUNC Burn، یک حساب غیررسمی که فعالیت رایت LUNC را ردیابی می‌کند، در یک تاپیک توییتری در روز سه‌شنبه، با استفاده از تنها حجم روی زنجیره در دو هفته گذشته، سعی کرد به جامعه این احساس را بدهد که در صورت بالا ماندن حجم، پس از تغییر پارامتر چه چیزی می‌توان انتظار داشت. قابل ذکر است که عرضه فعلی در حدود ۶.۹ تریلیون است.
شبکه Terra Classic باید حجم‌های بالا را با قیمت LUNC پایین حفظ کند تا بیشترین بهره را از سوخت مالیاتی ببرد. علاوه بر این، حتی با وجود این شرایط، هنوز ممکن است یک دهه طول بکشد تا شبکه به هدف خود با نرخ سوخت ۱.۲ درصد دست یابد.
با گذشتن از حجم هفته گذشته ۱.۱۷ تریلیون و اعمال مالیات ۱.۲ درصدی سوخت، ۱۴ میلیارد LUNC هر هفته، ۶۰ میلیارد هر ماه و ۷۲۰ میلیارد سالانه می‌تواند سوزانده شود.
از سوی دیگر، با استفاده از حجم ۸.۳۳ تریلیون LUNC از هفته قبل، هر دو هفته ۹۹.۹۶ میلیارد، هر ماه ۱۹۹.۹۲ میلیارد و هر سال بیش از ۲.۳ تریلیون می‌سوزانند.
تقریباً با این نرخ ها، حداقل پنج سال طول می‌کشد تا کل عرضه Terra classic به میلیارد‌ها برسد.
مجدداً تجزیه و تحلیل تأکید می‌کند که هر چه حجم بیشتر باشد، سوختگی بیشتر است.
لازم به ذکر است که کاهش ۱.۲ درصدی مالیات تنها برنامه‌ای نیست که جامعه برای کاهش عرضه توکن‌های LUNC در نظر دارد. در پستی که اوایل این ماه منتشر شد و توسط توسعه دهنده Terra Classic Core ادوارد کیم منتشر شد، نویسندگان ایده جسورانه‌ای را برای کمک به بازیابی ارزش دلاری TerraUSD (UST)، اکنون TerraClasicUSD (USTC) از طریق نوعی تجدید ساختار بدهی که توسط بودجه تامین می‌شود، ارائه می‌کنند. جامعه. قابل ذکر است، کنترل‌های الگوریتمی اصلی که به USTC کمک می‌کردند، توکن‌های اضافی LUNC را با سرعت بیشتری بسوزانند.
جدای از تراکنش‌های زنجیره‌ای، جامعه همچنین از برخی پلتفرم‌ها و صرافی‌ها پشتیبانی دریافت کرده است تا مالیات ۱.۲ درصدی را از معاملات خارج از زنجیره مانند فعالیت معاملات نقطه‌ای جمع‌آوری و از بین ببرد. قابل ذکر است که MEXC Global اولین شرکتی بود که قبل از اجرای پروپوزال یک رویداد ۲ هفته‌ای رایت اجرا کرد و در این فرآیند بیش از ۴۶۶ میلیون LUNC سوزاند.
در حالی که این رویداد به پایان رسیده است، چندین عضو انجمن امیدوارند که صرافی سوزاندن توکن‌های LUNC را از سر بگیرد، زیرا گفته می‌شود بسته به بازخورد جامعه می‌تواند ابتکار عمل را گسترش دهد. در همین حال، دیروز، پلتفرم معاملاتی eToro برنامه خود را برای اجرای این پیشنهاد در مورد فعالیت تجاری همراه با Kucoin و MEXC Global فاش کرد.
چندین صرافی دیگر مانند Binance، kraken نیز متعهد به پشتیبانی شده اند، اما فقط برای فعالیت‌های زنجیره‌ای (سپرده و برداشت).
انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا