هنری

ریحانه پارسا برهنه شد!

ریحانه پارسا از بازیگرانی بود که با وعده‌های مالی و آزادی فریب خود و راهی کشور ترکیه شد. او ابتدا در تلاش کرد از طریق ارتباط با افراد مختلف کسب درآمد کند اما این روزها راه دیگری در پیش گرفته است.

به گزارش تجارت امروز؛ ریحانه پارسا دختر ۲۴ ساله بازیگوش و سرشار از انرژی و شیطنت که در سریال پدر مطرح شد و در برنامه خندوانه شیطنت خود را کاملا به رخ کشید عکسی از خود را منتشر کرد که باعث واکنش منفی و مثبت طرفداران این بازیگر سابق سینمای ایران شد.

ریحانه پارسا برهنه شد

ریحانه پارسا پس از مهاجرت به ترکیه و زمانی که دیگر از افرادی که او را فریب داده بودند برید تلاش کرد راه درآمدی جدیدی برای خود ایجاد کند؛ او با برهنه نمایی و تلاش برای نشان دادن بدن خود سعی کرد مخاطبان جدیدی برای خود بیابد.  او در اظهار نظری عجیب تمایل خود به پورن استار شدن را اعلام کرده و گفته است دوست دارد در ادامه مسیر زندگی خود این موضوع را تجربه کند.

ریحانه پارسا برهنه شد!

ریحانه پارسا این بار عکس برهنه خود را منتشر کرد. اتفاقی که مخاطبان را به مرز عصبانیت رساند. اکثر مخاطبان در پی واکنش‌های منفی خود گفتند که فضای مجازی جای برهنه شدن نیست و ما دوست نداریم اعضای خانواده مان با این صحنه‌ها روبه رو شوند.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا