اجتماعی

پخش تصاویر مستهجن از خبر ۲۰:۳۰ (فیلم این گزارش حاوی تصاویر +۱۸ است)

اخبار ساعت ۲۰:۳۰ شبکه دو سیما در اقدامی عجیب و خارج از عرف اقدام به پخش گزارشی در خصوص برهنگی زنان در کشورهای مختلف در اعتراض به فوت مهسا امینی کرد.

به گزارش تجارت امروز؛ در کشوری که ساترا زیر نظر رسانه ملی اقدام به اجرای پروتکل‌های سختگیرانه در خصوص رسانه‌های تصویری تحت وب می‌کند؛ رسانه ملی کشور تصاویر سکسی از زنان عریان را در قاب تلوزیون منتشر کرد.

تصاویری عجیب که حتی در رسانه‌های معاند و خارج نشین نیز اندام برهنه افراد را پخش نمی‌کنند و تصاویر را مات و یا قسمت‌های عریان را سیاه می‌کنند؛ اما این بخش خبری سیما در اقدامی عجیب نسبت به پخش این تصاویر اقدام کرد.

این اتفاق در حالی افتاده است که وزارت ارشاد برای مواردی نه این حد و بسیار کمتر بسیاری از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها را تهدید به فیلتر و شناخته شدن به عنوان پخش کننده مصادیق مجرمانه می‌کند.

نوشته های مشابه

افراط و تفریط در مسائل مختلف در کشور موج می‌زند؛ روزی اصولگرایان وا اسلاما و وا امتا سر می‌دهند و روزی رسانه‌ای که بی‌گمان کاملا در اختیار آنها است با پخش تصاویری اینچونینی اقدام به منکر می‌کند.

نظر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما

در تماس تلفنی خبرنگار تلنگر با شورای نظارت؛ اوپراتور این سازمان اعلام کرد که “هنوز گزارشی در این خصوص ارسال نشده و باید کارشناسان این موضوع را بررسی کنند”. تصاویر به قدری مستحجن و سخیف است که ما دقیقا نمی‌دانیم کارشناسان چه چیزی را می‌خواهند بررسی کنند؛ تصاویر واضح است.

با احترام به مردم شریف ایران و عذرخواهی از ایشان به دلیل عدم ایجاد تشویش در اذهان مردم مجبور به پخش کامل و بدون سانسور فیلم این گزارش مستهجن از رسانه ملی هستیم.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا