صنعت

دیسکلر یک محصول با چندین کاربرد

این مقاله به بررسی یکی از بهترین محصولات رسوب زدا می پردازد.

آشنایی با رسوب زدایی همه کاره

همه ما معمولا به دنبال محصولاتی هستیم که در اصطلاح عموم به آنها چند منظوره گفته می شود. چرا که این مدل محصولات علاوه بر اینکه چند کاربرد متنوع دارند، کمترین جای ممکن را اشغال کرده و از همه مهمتر در کاهش هزینه ها نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

حالا با بهره گیری از همین موضوع متخصصین فعال در صنعت مواد شیمیایی با تکیه بر دانش و امکانات روز دنیا اقدام به تولید رسوب زدایی کرده اند که در قالب یک محصول قابلیت رسوب بری در صنایع مختلف را دارد.

دیسکلر رسوب زدای چند منظوره

نام تجاری که برای این رسوب زدای چند منظوره در نظر گرفته شده است دیسکلر می باشد. سالهاست که این اسم به عنوان رسوب زدا در انواع صنایع شناخته شده است.

دیسکلر چه نوع رسوب بری انجام می دهد؟

دیسکلر توانایی از بین بردن سخت ترین رسوبات حاصل از آب، چربی و…. را در سریع ترین زمان ممکن و راحت ترین روش مصرف دارد.

مزیت استفاده از اسید دیسکلر

  • سمیت پایین
  • آسیب و خطری برای محیط زیست ندارد.
  • توانایی بالا در حذف دامنه گسترده ای از رسوبات
  • در برابر عوامل اکسید کننده تحت تاثیر قرار نمی گیرد.
  • نسبت به دیگر مواد رسوب زدا عملکرد موثرتری در سیستم های اسمز معکوس دارد.

دیسکلر کجاها استفاده می شود؟

بهترین رسوب زدای مخصوص استخر، دیسکلر می باشد که استخرداران سراسر کشور از این محصول جهت حذف رسوبات استخر و کلیه محیط های اطراف استخر استفاده می کنند.

یکی دیگر از کاربردهای این رسوب زدای همه کاره استفاده در محیط های تاسیساتی جهت رسوب زدایی انواع آبگرم کن و پکیج های خانگی و صنعتی می باشد.

صنایع بزرگ که از دستگاه های صنعتی همچون دیگ های بخار، بویلر و…. استفاده می کنند برای رفع رسوبات ناشی از عبور آب اقدام به خرید دیسکلر می کنند.

از کجا رسوب زدای چند منظوره بخریم؟

دیسکلر را فقط می توانید از شرکت های فروش مواد شیمیایی و فروشگاه های فعال در حوزه تاسیسات خریداری کنید.

بهترین نوع دیسکلر را چگونه تشخیص دهیم؟

از آنجایی که این محصول ترکیبی بوده و یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن در دسته بندی مواد اسیدی قرار دارد، برخی فروشندگان این اسید را به عنوان دیسکلر بفروش می رسانند البته با قیمت های بسیار پایین تر از حد عرف فروش دیسکلر در بازار.

باید دقت کنید که دیسکلر اصلی که توسط شرکت های مواد شیمیایی و توسط متخصصین تولید می شود دارای ویژگی ضد خوردگی بوده و هیچ گونه آسیبی به اتصالات وارد نمی کند.

ویژگی دیسکلر اصلی

رنگ ظاهری آن تقریبا زرد است. ( زرد مایل به فسفری ) برخی از فروشندگان از رنگ های بنفش و یا قرمز در تولید این محصول استفاده می کنند که هیچ گونه برتری نسبت به دیگر دیسکلر ها نداشته و صرفا برای تبلیغات و متمایز کردن محصول از این مدل رنگ ها استفاده می شود.

بوی بسیار تند و زننده ای دارد که حتما موقع مصرف باید از دستکش استفاده شود.

بسیار سریع با رسوبات واکنش داده و رسوبات را از سطح جدا می کند.

فرآیند تولید اسید دیسکلر

یک نوع اسید معدنی به همراه ماده ای شیمیایی با قابلیت حفاظت کنندگی با یک دیگر ترکیب می شوند که در نهایت محصول رسوب بر دی سکلر قوی آداک شیمی تولید می شود. این محصول تمامی فلزات را از خوردگی ها حفظ می کند، همچنین قدرت بالای نفوذ در عمق رسوبات را دارد و در سریع ترین زمان ممکن فرآیند رسوب زدایی را با بهترین کیفیت انجام می دهد.

مشخصات فنی دیسکلر

  1. بدون نیاز به خاموشی دستگاه در حین رسوب زدایی
  2. قابلیت پاک کردن کلیه سطوح داخلی سیستم های برودتی
  3. هیچگونه انرژی حرارتی به منظور شروع فرآیند رسوب زدایی نیاز نمی باشد.
  4. دارای ترکیبات معدنی و آلی که قادر است هر نوع رسوب تشکیل شده از هر نوع آب را رفع کند.
  5. تمامی رسوبات حاصل از اکسیداسیون که یکی از عوامل افزایش خوردگی در سیستم می باشد پس از شستشو با رسوب بر دیسکلر از دستگاه خارج می شود.

نکته طلایی

در پایان امیدواریم حاصل تلاش ما در تولید این مقاله برای شما عزیزان مفید فایده بوده باشد و شما را در خرید رسوب زدای مورد نیاز راهنمایی کرده باشیم تا بهترین نتیجه برای شما عزیزان حاصل شود.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا