اینترنت

زمان بارگذاری سایت

چک کردن زمان بارگذاری سایت سرعت بالای نمایش محتوای سایت در مرورگر یکی از عوامل رتبه بندی مهم گوگل است در صورتی که سرعت لود صفحات کم باشد تا حداقلی از المان و محتوا را نشان دهد احتمال اینکه برخی از بازدیدکنندگان را از دست بدهید وجود دارد کاربران صبر گذشته را ندارند و سایت دیگری را باز میکنند مجموعه اشکان.

صحبت راجب سایت های فروشگاهی و شرکتی بسیار است اما شما برای دانلود فایل های زبان در طراحی سایت موسسه آموزشی زبان انگلیسی هم میتوانید ایده ای فراوانی بدهید و داشته باشید از ثبت نام تا دریافت انواع کتابچه های آموزشی. شغل های وجود دارند که در اصل فروشگاهی هستند اما نیاز به درگاه آنلاین ندارند و مشتری با تلفن اطلاعات بیشتر را میگیرد یا بصورت حضوری بعد از دریافت آدرس در صفحه تماس با ما مثل طراحی سایت کاشی و سرامیک که کاری انبوه است و در حد ۴۰۰ کیلو در ساختمان تحویل داده میشود. برای کارهای مهمی مثل لوازم و ادوات کشاورزی هم به همیین صورت است که ابتدا اطلاعات دریافت و مطالعه عکسها دیده میشود اگر فیلم هم موجود باشد در سایت مناسب خواهد بود سپس با صحبتهایی که با مسئول فروش انجام میگیرد کاربر اقدام به خرید حضوری می نماید و این تبدیل کاربر به مشتری می باشد. سایت های ورزش که خرید تکواندو و هوگو یا دیگر تجهیزات را انجام میدهند بدون دیدن جنس اقدام به خرید نخواهند کرد یعنی خریدار یا واسطه که به تعداد مشخص قرار است خریدی را انجام دهد هر بار از جنس لباس ها و دوخت باید مطئن شود در این سایت ها شما روی سئو ان کار میکنید و با مشخص بودن شماره ای تماس به نتیجه خود میرسید.

سرعت حرف اول را در تکنولوژی می زند اگر وب سایت شما کند باشد یا زمان مرور صفحات و گشتن در سایت شما مدام منتظر لود شدن آن بماند قطعا کاربر از آن خارج میشود مگر اینکه یک سایت خاص دولتی باشد و مجبور به استفاده از آن در غیر این صورت سایت شما را می بندد و احتمال اینکه دوباره به سایت شما برگردد بسیار پایین است.

برای بهتر شدن سرعت سایت نوع کوئری ها به دیتیابیس نوع جدول بندی رابطه بین جداول تعداد کوئری های یک صفحه باید تمام فاکتورها مانند کم حجم کردن تصاویر بهینه سازی دسترسی به بانک های اطلاعاتی بهینه سازی کدهای نوشته شده از نظر سئو مقدار آن ها بطور مثال از جدول یک بار استفاده شود مدنظر قرار گیرد.

امنیت وب

امنیت وب رعایت مسائل امنیتی در وب سایت از اهمیتی بسیار زیادی برخوردار است و این با افزایش سن سایت مهمتر هم میشود هکرها و کسانی که در زمینه علوم ضدامنیتی شبکه فعالیت می کنند گاهی اوقات به دلیل دسترسی به اطلاعات مهم و اخاذی و یا گاهی اوقات برای تفریح و سرگرمی ساعت ها در اینترنت به دنبال وب سایت هایی می گردند که از نظر امنیتی ضعیف و قابل نفوذ باشند از دست رفتن اطلاعات سایت که برای آن وقت و هزینه گذاشتید یک ضرر کاریی محسوب میشود بنابراین تسلط و تجربه طراح سایت در زمینه تکنیک های امنیتی نوع کدنویسی و نه سیستم مدیریت محتوا و رعایت آنها از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

زمان بارگذاری سایت
Web Design Trend in 2019

پشتیبانی وب یک وب سایت بدون پشتیبانی مخصوصا سایت های کدنویسی شده سفارشی عملاً یک وب سایت غیرفعال و بدون استفاده است در آینده خواهد بود بنابراین در هنگام عقد قرارداد دقت کنید که موارد بخش پشتیبانی به صورت کاملا شفاف و مشخص شود مانند مقدار چگونگی پشتیبانی که چه پشتیبانی قرار است انجام گیرد فنی محاوایی سئو تغییرات ظاهری و رفع اشکال هاستینگ ذکر شود. وظیفه پشتیبانی را به خود طراح و برنامه نویس وب سایت تان محول کنید چون هرکس کدهای خود را بهتر و سریع تر ویرایش میکند چرا که هیچ طراح و برنامه نویسی نمی تواند به خوبی طراح خود آن را پشتیبانی و تغییرات موردنظرتان را سریع و درست در وب سایت اعمال کند مورد دیگره ای که هست طراحی سایت بهانه ای از نظر ایراد گرفتن در کدها هم نخواهد داشت. دادن اطلاعات تماس و داشتن فرم تماس بسیار مهم و ضروری می باشد اگر حفظ حریم خصوصی برای شما مهم است می توانید از لینک هایی که اتوماتیک آدرسهای ایمیل را دریافت می نمایند استفاده نمایید .

نام دامین مسلم است اگر کوتاه خوانا باشد بسیار مناسب است اما خیلی از دامنه های عالی ثبت شده اند و جالب این است که بسیاری از آنها سایتی را هندل نمیکنند و صرفا ثبت شده اند پس در این مورد میتوانید تا آماده شدن سایتتان تمرکز کنید که یک دامنه کوتاه خوانا را گزینش کنید که چرای آن آدرس اینترنتی وب سایت شما می باشد تمامی وب سایت ها باید قبل از ورود به دنیای اینترنت دامنه داشته باشند اگر برای تبلیغات کسب و کار خود بودجه تبلیغاتی در نظر گرفته اید،قبل از آن نام دامنه ی خود را انتخاب کنید چون آن تبلیفات و لینکها به دامنه شما اشاره میکند و اگر دامنه تغییر کند زحمات ازبین میروند. دامنه ای را انتخاب کنید که نزدیک به نوع کسب و کار شما باشد تا کاربران به محض دیدن نام دامنه ی شما دریابند که کار شما چیست و چه خدماتی ارائه می دهید.

​فونت یکی از نکات طراحی سایت استفاده از فونت مناسب است که بسیار در زیبایی تاثیر میگذارد هم اندازه رنگ و نوع خمیدگی های حروف چون شما در سایت خود از مطالب زیادی استفاده می کنید حالا فرض کنید که اندازه و نوع فونت استفاده شده در سایت شما مناسب نباشد و کاربران در حال خواندن مطالب شما راحت نباشند تجربه نشان داده است که مدت زمان استفاده از سایت توسط کاربر با فونت و رنگبندی سایت در ارتباط است نوع بکگراند و پس زمینه اشاره شده است که تضاد خوبی داشته باشند.

زمان بارگذاری سایت

​با تمام رزولیشن نمایش سازگاری داشته باشد همه افراد با همه دستگاه ها مانند موبایل و تبلت و صفحات نمایش با رزولیشن های مختلف بتوانند نمایش درستی از وی سایت شما داشته باشند بسیار حائز اهمیت می باشد.

امروزه شبکه های اجتماعی در برقراری ارتباط بسیار قدرتمند هستند همه افرارد متخصص غیر متخصص دانشجو دانش آموزان خانم های خانه دار در آن فعالیت میکنند می توانید از قدرت شبکه های اجتماعی برای افزایش ترافیک ورودی به وب سایتتان استفاده کنید همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی و سیگنال های آن موردی است که برای موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل به عنوان یکی از آیتم های تاثیر گذار رنک سایت تبدیل شده است.

ایجاد اعتماد

ایجاد اعتماد در مخاطب بسیار مهم است که باید در طراحی و راه اندازی برای جلب و سود آوری کارفرما مانند دقت در بهینه بودن کدها رعایت گردد اگر قرار است وجود و یا عدم وجود صداقت در مطالب وب سایت شما تاثیر مستقیمی بر فروش محصولات شما و در نهایت موفقیت شما خواهد داشت که بصورت اناین پرداخت کنند که این جلب اعتماد اهمیت آن به حداکثر اهمیت میرسد زیرا کاربران از شهرهای مختلف باید از همان درگاه صورت حسای را پرداخت کنند و مطمئن باشند که کالای خوبی دستشان میرسد برای مثال یک فروشگاه اینترنتی میتواند با ارائه خدماتی همچون بازگشت کالا، حمل نقل رایگان حس اطمینان در مخاطب ایجاد کند و یک تجربه خوب همراه با آرامش را از خرید در ذهن مشتری باقی گذارد. با بهره گیری از تجارب مثبتی مشتریان قبلی بصورت کامت های مثبت واقعی در خرید یا استفاده از خدمات سایت شما بدست آورده اند و همچنین توصیفاتشان  اعتماد به سایت شما بوجود خواهد آمد,۰۹۱۲۲۶۵۴۶۲۰

شما فقط ۱۰ تا ۱۵ ثانیه فرصت دارید تا باز شدن سایت نمایش اهداف و کلیات سایت و محتوای خود را به مخاطب معرفی و مخاطب را جذب نمایید دکمه برگشت پراستفاده ترین دکمه در فضای وب است که معنای آن کابر جستجوی مجدد یا انتخاب سایت دیگر اگر شما پاسخگوی نیازهای مخاطب و بازدیدکننده نباشید و مخاطب هنگام ورود به سایت شما دچار سردرگمی شود دیر لود شود صفحات یا مشخص نشود کجا کلیک کند مدام مجبور به اسکرول افقی و عمودی گردد او با کلیک روی دکمه back بلافاصله از سایت شما خارج خواهد شد.

اطمینان حاصل کنید که سایت شما ویژگیهایی دارد که سریع و بدون فوت وقت، چیزی که مخاطب به دنبال آن به سایت شما آمده را در اختیار او قرار میدهد مخصوصا در بالای صفحات که در لحظه بازشدن وب میبیند تا او دلیلی برای باقی ماندن در سایت شما داشته باشد.
هدف اصلی بیشتر وب سایت‌ها آگاه ساختن مشتریان از نحوه فعالیت‌های سایت و چگونگی ارائه خدمات و تولیدات به مشتریان کاربرانی که از خدمات استفاده میکنند است وقتی در محتوای وب سایت از زبانی فنی یا اصطلاحات مربوط به حوزه ی خود استفاده کنید بدون آنکه آن کلمات را توضیح دهید یا لینک بدهید در صفحه توضیح خود به طوری که افرادی با دانش در حوزه های دیگر متوجه منظور شما نشوند و سایت دارای کاربران عمومی هم باشد در حقیقت به کار بیهوده‌ای دست زده‌اید برای تاثیرگذای بیشتر سعی کنید از بیانی شیوا و مستقیم استفاده کنید و با مثال ها منظور خود را کامل کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا